جاباما
۷۵۴۳۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیگ ستارگان قطر به سیستم VAR مجهز می‌شود

سیستم VAR (کمک‌داور ویدئویی) برای نخستین‌بار در لیگ ستارگان قطر که لژیونرهای ایرانی در آن بازی می‌کنند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه الرایه قطر، ناجی الجوینی، مدیر اجرایی کمیته داوران فدراسیون فوتبال قطر درباره استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی در لیگ ستارگان گفت: هنوز مهیای استفاده از این تکنولوژی تا زمانی که تمامی تجهیزات مربوط را دریافت نکنیم، نیستیم. البته در روند ورود این تجهیزات به قطر تاخیر ایجاد شده که ما مقصرش نیستیم. این عدم دسترسی به تمامی تجهیزات سیستم کمک‌داور ویدئویی مربوط به برخی شرکت‌ها و ابزارهای تکنولوژیکی است.

وی افزود: ما باید منتظر ورود کامل تجهیزات VAR باشیم و پس از آن بدون استثنا از این سیستم در تمامی بازی‌های لیگ ستارگان قطر بهره خواهیم برد. ما فقط برای ۲ یا ۳ بازی آن را به کار نمی‌گیریم و تلاش فدراسیون فوتبال قطر استفاده VAR در تمامی‌ بازی‌های لیگ ستارگان است.

الجوینی درباره میزان آمادگی داوران برای بهره‌مندی از سیستم VAR در لیگ ستارگان اظهار داشت: کمیته داوری فدراسیون فوتبال قطر و داوران آمادگی کاملی دارند و مشکلی بابت نیروی انسانی نیست. تنها مورد فعلی ورود تمامی تجهیزات مربوط به این سیستم است که در کنترل ما نیست. هماهنگی با شرکت‌های وارد کننده این تجهیزات جهت نصب آنها در ورزشگاه‌ها وجود دارد.

در لیگ ستارگان قطر لژیونرهای ایرانی شامل مهدی طارمی (الغرافه) و امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده (الاهلی) بازی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج