۷۵۴۳۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی نوت ۹ منتشر شد

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note ۹)، پرچمدار آتی سامسونگ در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شد. این در حالی است که تا زمان معرفی رسمی گلکسی نوت ۹ هنوز یک هفته باقی مانده است.

وب سایت گجت نیوز: ویدیوی تبلیغاتی گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note ۹)، پرچمدار آتی سامسونگ در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شد. این در حالی است که تا زمان معرفی رسمی گلکسی نوت ۹ هنوز یک هفته باقی مانده است.

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی نوت ۹ منتشر شد

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی نوت 9 به طور سهوی و اتفاقی توسط شعبه نیوزیلند سامسونگ در یوتیوب منتشر شد. در این ویدیو نمای پشتی گلکسی نوت 9 به تصویر کشیده شده و ویژگی‌های قلم اس پن در آن توضیح داده شده‌اند. گرچه این ویدیوی تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای به سرعت توسط اکانت یوتیوب سامسونگ نیوزیلند حذف شد اما بسیاری از کاربران یوتیوب آن را ذخیره کردند و بدین ترتیب، این ویدیو در سراسر جهان پخش شد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
ویدیوی تبلیغاتی گلکسی نوت ۹ منتشر شد

با توجه به عنوانی که برای ویدیوی تبلیغاتی انتخاب شده بود، مشخصا حالا زمان اصلی انتشار آن ویدیو نبوده ولی در حال حاضر بسیاری از قابلیت‌های اس پن و ظاهر پرچمدار آتی سامسونگ فاش شده است. پیش‌تر نیز سامسونگ در تبلیغات نوت ۹، به عمر باتری یک روزه دیوایس اشاره داشت. شایعات زیادی نیز این ادعا را تایید می‌کنند و گزارش‌هایی از باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری به دست رسیده که خبر خوشی برای دوست‌داران این سری از محصولات سامسونگ برشمرده می‌شود.
دانلود ویدیو

گفته می‌شود سامسونگ برای نوت 9 نسخه 512 گیگابایتی نیز در نظر گرفته و با توجه به امکان ارتقای حافظه ذخیره‌سازی دستگاه تا 512 گیگابایت بیشتر، بدین ترتیب میزان یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی برای کاربر فراهم خواهد شد که در نوع خود بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با استفاده از کارت‌های حافظه جانبی برگ برنده جدیدی را در مقابل گوشی‌های اپل رو کند.

در این کلیپ تبلیغاتی، مانند سال‌های پیش از نسخه آبی سری جدید نوت رونمایی شده اما رنگ اس پن کاملا متفاوت با گوشی بوده و جذابیت سری جدید نوت را دو چندان می‌کند. به نظر شما انتشار ویدیوی تبلیغاتی گلکسی نوت 9 تا چه حد به جذابیت مراسم هفته آینده سامسونگ صدمه وارد کرده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج