جاباما
۷۵۴۳۷۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

کنسرت‌های ۵۰ هزارتومانی اجرا می‌شود

مدیر یک شرکت فرهنگی هنری از طراحی و اجرای پروژه ای با نام «کنسرت برای همه» با هدف کاهش قیمت بلیت کنسرت ها در تهران و شهرستان ها خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر یک شرکت فرهنگی هنری از طراحی و اجرای پروژه ای با نام «کنسرت برای همه» با هدف کاهش قیمت بلیت کنسرت ها در تهران و شهرستان ها خبر داد.

کنسرت‌های ۵۰ هزارتومانی اجرا می‌شود

مهدی فولادی مدیر شرکت «قو آواز صدای ایرانیان» در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه تصمیم دارند قیمت بلیت برخی از کنسرت هایشان را کاهش دهند، گفت: در سال های اخیر شاهد افزایش قیمت بلیت کنسرت ها بوده ایم و رقم برخی از آنها واقعا برای سبد فرهنگی یک خانوار ایرانی زیاد است. در این شرایط بسیار سخت اقتصادی یک خانواده چهارنفره با وضعیت مالی متوسط چطور می تواند به تماشای کنسرتی برود که میانگین قیمت بلیت آن ۱۰۰ هزار تومان است؟

وی ادامه داد: کارشناسان معتقدند گرانی قیمت بلیت با توجه به اجاره بالای سالن های برگزاری کنسرت است، اما چه سالنی؟ سالن ورزشی؟ سالن سینما ؟ یا سالن ویژه کنسرت؟ متاسفانه در اغلب شهرستان ها که فاقد تالار استاندارد برای برگزاری کنسرت هستند اجراهای زنده در بدترین سالن های ورزشی اجرا می شود اما معمولا قیمت بلیت ها همان قیمتی است که در سالن های ویژه کنسرت تهران به فروش می رسد.

فولادی تاکید کرد: اگر برگزارکنندگان کنسرت کمتر به فکر جیب خودشان باشند وضعیت بهتری خواهیم داشت. این برنامه ها برای شادی و نشاط همه مردم است و جنبه ملی دارد اما در این سال ها می بینیم کنسرت ها فقط برای عده خاصی قابل استفاده شده است.

این پژوهشگر در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: ما تصمیم گرفتیم در زمینه کاهش قیمت بلیت کنسرت ها به ویژه در شهرستان ها اقدام کنیم تا افراد بیشتری بتوانند از کنسرت ها استفاده کنند.

فولادی درباره جزییات این طرح که هم اکنون در مرحله تقاضا برای صدور مجوز است، گفت: ما در طرح «کنسرت برای همه» نقدینگی نداریم که بخواهیم به واسطه آن بخشی از مبلغ بلیت کنسرت را پرداخت کنیم ولی تصمیم گرفته شده با یک بانک قرارداد ببندیم. بر اساس آن مخاطبان به سامانه این طرح که هم اکنون در مرحله طراحی است، مراجعه کرده و بعد از ثبت نام برای حضور در کنسرت ۴۴ خواننده ثبت شده در بانک اطلاعاتی ما، اقدام کرده و بر اساس فرآیندی که از قبل به آنها توضیح داده شده برای دریافت بلیت های تخفیف دار انجام می شود. معیار قیمت بلیت کنسرت افراد ثبت نام کننده ۵۰ هزار تومان اعلام شده که فعلا در شهرهای رامسر و تنکابن اجرا می شود. این طرح ارتباطی به سود یا ضرر تهیه کنندگان ندارد بلکه قیمت بلیت ها در یک فرآیند بانکی نظارت شده صورت می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واله بهنام مانی ۵ تومان زیاده راستی من شنیدم برنامه های این مرده لوس ریبندی باید ۵۰۰هزار تومن داد

    • بدون نام

      دور دلمون کنسرته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج