جاباما
۷۵۴۴۰۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

قطعه گمشده در پازل استقلال؛ زنبور ملکه

کمبود بازیکن در میانه میدان استقلال شاید این تیم را در ادامه مسیر با مشکل مواجه کند.

وبسایت نود: استقلال در این روزهای اخیر تلاش کرده تا با جذب چند بازیکن تمام خلا‌ها و کمبودهای این تیم و عقب‌افتادگی آنها در فصل نقل و انتقالات را جبران کند. رفتن تیام و ضربه‌ای که پیش‌بینی می‌شد این جدایی به استقلال بزند باعث شده تا تمام تمرکز کادرفنی و مدیران باشگاه به جذب مهاجم باشد.

آنها با جذب تبریزی و همام به دنبال این بودند تا ضرر ناشی از رفتن تیام را به حداقل برسانند. این تمرکز بیش از حد روی خط حمله که مشکل آن دو، سه فصلی است گریبان استقلال را گرفته باعث شده تا استقلال از بخشی دیگر از تیمش غافل شود.

استقلال در زمان منصوریان همیشه به خاطر جذب بیش از حد هافبک تعادل تیمش به هم می‌خورد و حالا در زمان شفر با خالی شدن میانه میدانش از بازیکن توازن خود را از دست داده است. اگرچه در خالی شدن وسط زمین استقلال تقصیر متوجه سرمربی آبی‌ها نیست اما تمرکز بیش از حد روی خط حمله باعث شده تا او از این ضعف تیمش غافل شود.

نگاهی به تیم‌های مدعی لیگ برتر نشان می‌دهد که همه آنها حواس‌شان بوده تا حداقل دو بازیکن قدرتمند را در آن قسمت از زمین داشته باشند.

پرسپولیس: با وجود این که برانکو چند بازیکن کلیدی‌اش را از دست داد اما با حضور کمال کامیابی‌نیا و نورالهی خیال او بابت کمربند میانی تیمش راحت است. دو بازیکنی که هم خیال او را از دفاع راحت می‌کنند و هم می‌توانند کمک بزرگی برای خط حمله و طراحی حملات تیم باشند.

تراکتورسازی: تیمی که در تغییراتش همه بازیکنان کلیدی‌اش را از دست داد. با این حال توشاک بعد از این که یک مهاجم خارجی به خدمت گرفت اولویت تیمش را به جذب دو هافبک خوب اختصاص داد و بمب نقل وانتقالاتی فصل با شجاعی و دژاگه در میانه میدان تبریزی‌ها ترکید.

سپاهان: قلعه‌نویی به عنوان متخصص نتیجه‌گیری در لیگ برتر قانون موفقیت را خیلی خوب می‌داند. به همین دلیل بود که اولین هدفش آوردن مهدی کیانی از تبریز به اصفهان بود. همچنین قلعه‌نویی که می‌دانست مصدومیت نویدکیا باعث می‌‌شود او نتواند حساب ویژه‌ای روی هافبک خلاق تیمش باز کند بختیار رحمانی را هم خرید تا خیالش راحت باشد.

ذوب‌آهن: قاسم حدادی‌فر یکی از بهترین هافبک‌های لیگ برتر را داشتند و مسلمان یکی دیگر از بهترین‌ها را هم جذب کردند تا با دو هافبک قدرتمند در میانه میدان منتظر روزهای خوبی باشند. روزهای خوبی که البته با حضور یک گل زن مثل تبریزی می‌توانست تکمیل شود.

استقلال بر خلاف رقبایش، امید ابراهیمی را به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان لیگ از دست داده است و جپاروف هم شاید بیشتر از تیام جای خالی‌اش در طول فصل به چشم بیاید. شفر اما بجز علی کریمی پر فراز و نشیب، هیچ جایگزینی برای آنها جذب نکرده است و شاید فقط نویمایر بتواند تا حدودی این جای خالی را پر کند. اتفاقی که وقت زیادی را برای آبی‌ها به هدر خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      خدایی خیلی کار خوبی کردن حمامو گرفتن
      کیسه و حمام خیلی به هم میان،طرفدارای کیسم که سنگ پان با این روشون،دیگه دارن تکمیل میشن

      پاسخ ها

      • satanicheel

        خخخخخخخخ دمت گرم

    • بدون نام

      لنگی شفر آمد گفتیم پیره پدرتان درآورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج