جاباما
۷۵۴۴۱۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

کواکبیان: دلایل فردی، پشت استیضاح ربیعی است

یک عضو فراکسیون امید گفت: برخی اوقات استیضاح یک وزیر برای حل مشکلات مردم، گاهی به دلایل سیاسی و برخی مواقع به دلیل مسائل شخصی مطرح می‌شود که استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلایل شخصی صورت گرفته است.

خبرگزاری ایلنا: مصطفی کواکبیان درباره استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به هرحال استیضاح حق مجلس است اما خدا نکند که بحث‌های خصوصی و شخصی در کار باشد.

وی با بیان اینکه من در طرح استیضاح قبلی این وزیر برای حل مشکلات مردم از آقای ربیعی دفاع کردم، ابراز داشت: الان هم معتقدم آن‌هایی که بحث جدی در این استیضاح دارند، باید به تفاهم برسند. ممکن است برخی اغراض سیاسی هم داشته باشند اما این‌‌ها عقاید من است.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استیضاح سه حالت دارد، تصریح کرد: یک حالت استیضاح برای حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم است که من حتما طرفدار این نوع استیضاح هستم. به عنوان مثال من در موضوع توسعه سیاسی، مردم را خیلی دارای مشکل می‌بینم و با کسی هم مساله شخصی ندارم.

وی با اشاره به طرح سوال خود از عباس آخوندی در جلسه علنی اخیر مجلس، گفت: به آقای آخوندی هم گفتم که من مساله شخصی که ندارم شما قرار بود جلسه‌ای تشکیل دهید و ندادید ، این جلسه را تشکیل دهید ما هم حرفی نداریم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در تشریح نوع دوم استیضاح، اظهار کرد: این نوع استیضاح به دلیل اغراض سیاسی است یعنی افراد بخاطر خط و ربط و و جناح و حزب سیاسی مشکل دارند که این هم یک نوع است که به نظر من مرتبه و نوع دوم استیضاح‌ها است.

کواکبیان خاطرنشان کرد: نوع سوم استیضاح، مساله شخصی است یعنی اصلا حتی سیاسی هم نیست و مشکل مردم هم مطرح نیست. فرض کنید شخصی نزد وزیر رفته و وزیر کم محلی کرده یا جور دیگری برخورد کرده که مقصود آن فرد برآورده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه انجام استیضاح به دلایل مسائل شخصی بدترین نوع سوال و استیضاح است، گفت: من فکر می‌کنم الان این نوع سوم بیشتر برای علی ربیعی مطرح است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشالله این مجلس داغون به فنا بره که فقط جای رانت و دزدی و باندبازیه مردم راحت شن

    • بدون نام

      منظورش از اختلافات اون پور ابراهیمی و تاج گردون ابله هستن که بدون دلیل قسم خدا و قرآن میخورن که فلانی کافر و خیانتکار به ملته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج