جاباما
۷۵۴۴۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ساری: نیاز به جذب یک هافبک جدید داریم

سرمربی آبی‌پوشان لندنی در فکر به خدمت گرفتن یک بازیکن دیگر در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است.

خبرگزاری تسنیم: مائوریسیو ساری که از زمان قبول سرمربیگری‌ تیم فوتبال چلسی در فصل نقل‌وانتقالات تنها موفق شده ژورگینیو را در ازای ۵۷ میلیون پوند از ناپولی به خدمت بگیرد، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با مدیران باشگاه در مورد بازار نقل‌وانتقالات صحبت کردم و از آنها یک یا دو خرید دیگر درخواست کردم و نه بیشتر. در مورد پست‌های موردنظری که در آنها نیاز به بازیکن دارم با آنها گفت‌وگو کردم، اما اسمی ندادم.

فکر می‌کنم به چیزی نیاز داریم، شاید یک بازیکن جدید دیگر. ما هافبک‌های خیلی خوبی داریم، اما شاید نیاز به جذب یک هافبک جدید با ویژگی‌های متفاوت داشته باشیم.

ساری که در این تابستان با امضای قراردادی سه‌ ساله هدایت آبی‌پوشان لندنی را برعهده گرفت، در همین آغاز از علاقه‌اش به حضور طولانی‌مدت روی نیمکت چلسی سخن گفت. وی در این خصوص اظهار داشت: می‌خواهم ۱۰ سال در چلسی بمانم، اما برای این کار باید چلسی را به قهرمانی برسانم. این در نهایت بستگی به نظر باشگاه دارد، اما می‌خواهم که برای مدت طولانی‌ در چلسی بمانم.

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی که در اولین تجربه سرمربیگری‌اش با چلسی باید مقابل منچسترسیتی در جام خیریه قرار بگیرد، در این باره یادآور شد: بازی خیلی دشواری است. سعی می‌کنیم تا فاصله‌مان با منچسترسیتی را با سختکوشی کاهش دهیم. وظیفه من بهبود وضعیت بازیکنانم است و به این منظور تلاش خواهم کرد.

مائوریتزیو ساری تصریح کرد: گواردیولا به من گفت که کار در انگلیس خیلی سخت است. سطح فوتبال در انگلیس خیلی بالاست، از‌ این‌رو گواردیولا هم در فصل اول حضورش در من‌سیتی به مشکلاتی خورد، اما او گفت که فوتبال در هر کجای دنیا فوتبال است. خیلی مهم است که فصل را با کسب جام شروع کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج