جاباما
۷۵۴۴۲۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اطلاعیه درباره سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز

معاون نظارت بانک مرکزی با اشاره به تمدید مهلت دریافت مستندات و مدارک سپرده گذاران تعاونی ها و موسسات غیر مجاز منحله توسط بانک های عامل گفت: آن دسته از سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان و تعاونی های منحله ثامن الحجج، افضل توس، وحدت و فرشتگان که تاکنون نسبت به ارایه مستندات ومدارک خود اقدام نکرده اند تا پایان مردادماه فرصت دارند به شعب بانک های عامل تجارت ، پارسیان، آینده و موسسات ملل و کاسپین مراجعه کنند.

خبرگزاری ایلنا: معاون نظارت بانک مرکزی با اشاره به تمدید مهلت دریافت مستندات و مدارک سپرده گذاران تعاونی ها و موسسات غیر مجاز منحله توسط بانک های عامل گفت: آن دسته از سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان و تعاونی های منحله ثامن الحجج، افضل توس، وحدت و فرشتگان که تاکنون نسبت به ارایه مستندات ومدارک خود اقدام نکرده اند تا پایان مردادماه فرصت دارند به شعب بانک های عامل تجارت ، پارسیان، آینده و موسسات ملل و کاسپین مراجعه کنند.

فرشاد حیدری با بیان اینکه پس از تحویل مستندات ومدارک سپرده گذاران به شعب بانک های عامل، روند بررسی مستندات و پرداخت سپرده ها انجام می گیرد افزود: در این مرحله نیز سپرده گذاران تا سقف ۱۰ میلیارد ریال ازسپرده های خود را دریافت می کنند.

به گفته معاون نظارت بانک مرکزی از مجموع ٢٥٩٨٠ نفر سپرده گذار باقی مانده در روند ساماندهی موسسات و تعاونی های غیرمجاز منحله تا کنون تعداد ١٠٣١٦ نفر به شعب بانک های عامل مراجعه کرده و مستندات مربوطه را تحویل داده اند. از این تعداد نیز تاکنون مستندات ٨٧١٤ نفر توسط بانک مرکزی تایید شده و مبلغ ٦٠٢٧ میلیارد ریال به آنان پرداخت شده است و همچنان بررسی مستندات سایر سپرده گذاران ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      ما که راضی نبودیم از جیب ملت خلافکاری دیگران پرداخت شود و در مدت کوتاهی 35 هزار میلیارد پول مالباخته ها را از بانک مرکزی بخوانید جیب ملت پرداخت کنند و سیل تورم راه بیاندازند اونوقت به احمدی نژاد ایراد میگرفتند 40 هزار میلیارد چاپ کرده برای مسکن مهر ان هم خلاف بود اما لااقل برای همه مردم یک نفعی داشت و یک عده ای را صاحب خانه کرد و برای ساخت و ساز هم رونقی در بازار براه افتاد اما اینها خیانت در امانت کردند و وضع دلار و سکه این شد که میبینید.

    • م انصاری

      ای خونه این موسسات مالی خراب بشه یه سریمارا بیچاره کردند باید سیف وافراد مرتبط اعدام بشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج