۷۵۴۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

همه چیز درباره رنگ قهوه ای

خانه‌ای پایان ناپذیر

آیا دوست دارید در خانه خود ازطرح‌هایی استفاده کنید که قهوه‌ای رنگ غالب آن باشد؟شاید به این دلیل که قهوه‌ای رنگی است پایان‌ناپذیر. پایان‌ناپذیر از آن جهت که قهوه‌ای رنگ طبیعت است. رنگ خاک و البته رنگی که در هر کجا استفاده شود با خود گرما و راحتی می‌آورد.

خانه‌ای پایان ناپذیر

خانه‌ای پایان ناپذیر

آیا دوست دارید در خانه خود ازطرح‌هایی استفاده کنید که قهوه‌ای رنگ غالب آن باشد؟شاید به این دلیل که قهوه‌ای رنگی است پایان‌ناپذیر. پایان‌ناپذیر از آن جهت که قهوه‌ای رنگ طبیعت است. رنگ خاک و البته رنگی که در هر کجا استفاده شود با خود گرما و راحتی می‌آورد. پس اگر در انتخاب این رنگ برای طراحی خانه خود مردد هستید، تردید را کنار بگذارید، چون انتخاب درستی کرده‌اید.


آیا هرگز می‌دانستید که رنگ قهوه‌ای به شما احساس امنیت می‌دهد؟ شاید به همین دلیل باشد که خیلی از ما بدون هیچ تردیدی چنین رنگی را در دکورخانه‌مان استفاده می‌کنیم. قهوه‌ای نمای خوشایندتری را نسبت به رنگ مشکی برای بیننده‌ ایجاد می‌کند.
  • مشخصات رنگ قهوه‌ای:
گرم، صمیمی، راحت، خاکی، القاکننده حس امنيت و پایان‌ناپذیر


خانه‌ای پایان ناپذیر

اگر هدف‌تان ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگی شاد و زنده است، آبی را انتخاب کنید. این یک انتخاب کامل از ترکیب گرما و خنکی است که معمولا در وسایلی مثل فرش بهتر جواب می‌دهد. البته گاهی این ترکیب روی رنگ دیوار هم جالب توجه خواهد بود.


خانه‌ای پایان ناپذیر

کفپوش‌های قهوه‌ای در خیلی از خانه‌ها خودنمایی می‌کنند. قهوه‌ای رنگ شکلات خوشمزه‌ای است که تقریبا هیچکدام از ما به آن نه نمی‌گوییم. حالا حتما خوب متوجه شده‌اید که ما انسان‌ها قرن‌هاست با این رنگ زمینی پایان‌ناپذیر زندگی کرده‌ایم و اتفاقا تازگی‌ها این رنگ به یکی از محبوب‌ترین‌ها در دکوراسیون خانه تبدیل شده.


خانه‌ای پایان ناپذیر

استفاده از آجرهای قهوه‌ای رنگ به خصوص اطراف شومینه بهترین راهی است که می‌تواند گرما و صمیمیت را به خانه‌تان بیاورد


خانه‌ای پایان ناپذیر

قهوه‌ای را می‌توانید در هر کدام از اتاق‌های خانه که می‌خواهید استفاده کنید. فراموش نکنید که باید در استفاده از رنگ قهوه‌ای تنوع را هم در نظر بگیرید تا جذابیت این رنگ از بین نرود. این تنوع می‌تواند با تلفیق رنگ قهوه‌ای با دیگر رنگ‌های هم​خانواده‌اش امکان​پذیر شود.


خانه‌ای پایان ناپذیر

وقتی شما در تلاش هستید که اتاق​تان روشن و درخشان به نظر برسد، بهتر است قید استفاده از رنگ قهوه‌ای تیره را بزنید؛ چرا که قهوه‌ای پررنگ نور را جذب کرده و روشنایی را به خود می‌گیرد و به اين ترتيب اتاق تيره​تر به نظر مي​رسد.


خانه‌ای پایان ناپذیر

ترکیب آجری سیر با زرد طلایی هم می‌تواند جذابیت رنگ قهوه‌ای را که در همان آجری سیر نهفته، نشان ‌دهد. شاید فقط یک صندلی راحتی جذاب در چنین رنگی کافی باشد تا در بین رنگ‌آمیزی زرد و طلایی خودنمایی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساره

      خیلی بامزه بود با حال بودن

    • سحر

      وقتی هیچ کدوم از این اجناس تو ایران پیدا نمیشه به چه درد می خوره اخه

      پاسخ ها

      • مینا

        سحر جون پیدا می شه مثلاً مبل تصویر شماره 5 رو همین دیروز (شاید حتی طرح مشابهش رو) از بازار مبل قیمت کردیم 22 میلیون تومن ناقابل ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج