۷۵۴۵۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همه جنجال‌های ویدال

هافبک جدید بارسلونا حواشی زیادی در طول دوران بازی‌اش داشته است.

ایسنا: به نقل از مارکا، آرتور ویدال در آخرین ‌دقایق روز جمعه به بارسلونا پیوست. هافبک ۳۱ ساله شیلیایی می‌تواند جایگزین خوبی برای آندرس اینیستا در تیم کاتالانی باشد اما این بازیکن مانند هافبک اسپانیایی کم حاشیه نبوده است. بازیکن پیشن یوونتوس و بایرن مونیخ در طول دوران بازی‌اش گاهی اوقات به خاطر مسائل غیر ورزشی سوژه اصلی رسانه‌ها شده است که در ادامه‌ به آنها اشاره می‌شود.

مشکلات در جام جهانی زیر ۲۰ سال کانادا

تیم زیر ۲۰ سال شیلی در نوزدهم جولای ۲۰۰۷ در نیمه نهایی مغلوب آرژانتین شد. پس از پایان بازی اغلب بازیکنان شیلی که در این میان ویدال نیز حضور داشت با پلیس درگیر شدند. آنها دستگیر و به کلانتری آن ناحیه فرستاده شدند. هافبک شیلیایی ماموران پلیس را به توهین‌های نژاد پرستانه و رفتار خشن متهم کرد.

غسل تعمیدی که به جشن تبدیل شد

در نوامبر سال ۲۰۱۱ ویدال، گونسالو خارا، کارلوس کارمونا و خورخه والدیویا با تاخیر به تمرینات تیم‌ ‌ملی رفتند چون در مراسم غسل تعمید فرزند والدیویا حضور داشتند. کلودیو بورگی (سرمربی شیلی) و فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفتند محرومیت سنگینی برای این بازیکنان در نظر بگیرند و آنها را از ۲۰ بازی محروم کنند. پس از عذرخواهی این محرومیت به پنج بازی کاهش یافت.

مهمانی در زمان حضور در اردوی تیم‌ ‌ملی شیلی

در جولای سال ۲۰۱۳ یک ویدیو از ویدال و گری مدل منتشر شد که در تصاویر نشان می‌داد دو بازیکن در حالت عادی قرار ندارند و مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند. این در حالی بود که شیلی دیدار برابر پاراگوئه و بولیوی را پیش رو داشت.

مشکلاتش با یوونتوس؛ پروازها و کلوپ‌های شبانه

در اکتبر سال ۲۰۱۳ صعود شیلی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قطعی شد و ویدال به همراه هم تیمی‌هایش به جشن و پایکوبی پرداختند. این اتفاق باعث شد این بازیکن پرواز خود به ایتالیا را از دست بدهد. یوونتوس هافبک شیلیایی را جریمه کرد. او یک سال بعد به خاطر رفتار نامناسب محروم شد. این اتفاق پیش از دیدار برابر رم رخ داد. ویدال به یک کلوپ شبانه رفت و تا ۵:۳۰ صبح در آن جا حضور داشت. او در این زمان با یک هوادار درگیر شد.

تصادف با فراری

چند روز پیش از آغاز کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ که با قهرمانی شیلی به پایان رسید، ویدال دچار حادثه شد. هافبک شیلیایی به سمت کمپ تمرین می‌رفت که با فراری خود تصادف کرد. او جریمه‌ نشد اما برای عذرخواهی در یک نشست حاضر شد و با چشمان گریان گفت‌: "الکل مصرف کرده بودم و سپس این حادثه اتفاق افتاد.

زندگی همسرم و افراد زیادی را به خطر انداختم. خیلی پشیمان هستم. برای رسیدن به قهرمانی با تمام وجود بازی خواهم کرد. از مردمی که درگیر این حادثه شدند عذرخواهی می‌کنم."

خرابکاری در کلوپ شبانه

هافبک پیشین بایرن در جشن یک کلوپ شبانه در نزدیکی سانتیاگو حاشیه ساز شد. شرایط در آن جا به قدری بد شد که پلیس مجبور شد خود را وارد جریان و وضعیت را کنترل کند. ویدال در این باره گفت‌: بله. من به کلوپ رفته بودم تا با دوستانم شام بخورم. با این حال زمان زیادی طول نکشید و به خانه برگشتم. برایم دردسر درست کردند و چون نمی‌توانستم دوستانم را متوقف کنم احساس راحتی نمی‌کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج