۷۵۴۶۴۴
۲۲ نظر
۹۶۵۱
۲۲ نظر
۹۶۵۱
پ

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

ممکن است فکر کنید کم کردن وزن برای ستاره ها و ثروتمندان کار آسانی باشد چرا که آنها می‌ توانند به ‌راحتی مربی حرفه ‌ای و متخصص تغذیه اختصاصی استخدام کنند. ولی در حقیقت کم کردن وزن برای هر کسی دشواری های خاص خود را دارد. در ادامه ستاره هایی را که به دلایل حرفه ‌ای یا شخصی کاهش وزن حیرت ‌انگیزی داشته اند را به شما معرفی می

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ممکن است فکر کنید کم کردن وزن برای ستاره ها و ثروتمندان کار آسانی باشد چرا که آنها می‌ توانند به ‌راحتی مربی حرفه ‌ای و متخصص تغذیه اختصاصی استخدام کنند. ولی در حقیقت کم کردن وزن برای هر کسی دشواری های خاص خود را دارد. در ادامه ستاره هایی را که به دلایل حرفه ‌ای یا شخصی کاهش وزن حیرت ‌انگیزی داشته اند را به شما معرفی می کنیم.

ادل

تغییر وزن ادل از سال ۲۰۰۸ به بعد برای طرفدارانش کاملا مشهود بود. اگر به عکس های قبل از آن سال او نگاهی بیاندازید، تفاوت را به خوبی احساس می کنید. البته او هیچگاه اعلام نکرد که چقدر کاهش وزن داشته اما دلیل آن را علاقه شخصی خودش می داند و می گوید که هیچ علاقه ای به دنبال کردن استانداردهای دیگران ندارد و تنها نظر شخصی خودش در مورد تناسب اندام مهم است. راز موفقیت این ستاره محبوب در کاهش وزن، حذف کامل قند از رژیم غذایی اش بود.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

جوان شنون

جوان شنون که در شوهای تلویزیونی واقع نما مانند «Here Comes Honey Boo Boo» فعالیت دارد، طی چند سال اخیر، 136 کیلو از وزن اش را کاهش داد. البته او در سال 2015 مجبور به عمل جراحی معده شد و از آن پس سعی کرد که رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظمی را دنبال کند.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

ربل ویلسون

ربل ویلسون کاهش وزن خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرد. او در طی این سالها ۱۴ کیلو از وزن اش را کاهش داد. او راز موفقیت اش را فعالیت فیزیکی می داند.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

کلی آزبورن

از زمانی که کلی آزبورن در برنامه «Dancing With The Stars» شرکت کرد، یعنی از سال 2009 تاکنون، 32 کلیوگرم کاهش وزن داشته است. او خودش می گوید که شرکت در این برنامه باعث شد که با رژیم های غذایی سالم و فعالیت های بدنی که به کاهش وزن کمک می کند، بیشتر آشنا شود.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

جردین اسپارکس

شرکت کننده برنامه «American Idol»، جردین اسپارکس، در سال ۲۰۱۲ ، ۲۲ کیلوگرم وزن کم کرد. او اعتراف می کند از زمانی که تصمیم گرفت زندگی سالم تری داشته باشد، هر روز مقدار کالری مصرفی خود را محاسبه می کند، به پیاده روی می رود و به کمک یک مربی حرفه ای، ورزش می کند.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

زک گالیفیاناکیس

زک گالیفیاناکیس، کمدین آمریکای و ستاره فیلم «Hangover»، اخیرا کاهش وزن زیادی داشته به طوری که چهره اش از این رو به آن رو شده است. او خودش در این باره می گوید: «موثرترین بخش رژیم غذایی من که موجب لاغری ام شد، کنار گذاشتن مشروبات الکلی بود.»

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان همیشه از اندام اش ناراضی ست، که البته دلیل اصلی اش مقایسه خود با خواهرانش است. او همیشه در خانواده به جوجه اردک زشت شهرت داشت، اما از زمانی که از همسرش جدا شد تصمیم گرفت که به ظاهر خود اهمیت بیشتری دهد. او در نهایت توانست ۱۸ کیلو از وزن اش را کاهش دهد و شوی اختصاصی خود «Revenge Body» با موضوع کاهش وزن را برای طرفدارانش و آنهایی که به دنبال روشی موثر برای کاهش وزن هستند، منتشر کند.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

جان گودمن

زمانی که جان گودمن، بازیگر سینما و تئاتر ، به وزن 181 کیلوگرم رسید، تازه به فکر کاهش وزن اش افتاد. او از سال 2015 سعی کرد که وزن اش را کم کند و در این کار هم تا حدودی موفق شد. جان تلاش کرد که روی تمام غذاهایی که می خورد کنترل داشته باشد، به طوری که در نهایت توانست 46 کیلو از وزن اش را کاهش دهد.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

جنیفر هادسون

از سال ۲۰۰۹ تاکنون، جنیفر هادسون ۳۶ کیلو وزن کم کرده است. البته او به دلیل برنامه های فشرده خود، زمان ورزش کردن نداشت اما به جای آن روی تغذیه اش تمرکز کرد و به کمک یک رژیم غذایی سخت توانست به مقدار زیادی از وزن اش را بکاهد.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

کریستینا آگیلرا

کریستینا آگیلرا در سال 2013 موفق به کاهش 23 کیلوگرم از وزنش شد. او برای مدتی برنامه هایش را کنار گذاشت و تنها روی ورزش و رژیم غذایی اش تمرکز کرد. او در این باره می گوید: «داشتن یک سبک زندگی سالم، نه تنها من را از نظر فیزیکی، بلکه از نظر ذهنی نیز متحول کرد.»

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

ملیسا مک‌کارتی

ملیسا مک‌کارتی هنوز هم به وزن دلخواهش نرسیده و همچنان در تلاش برای کم کردن آن است. او تا به اینجا موفق به کاهش ۳۴ کیلوگرم از وزن اش شده است. او می گوید که علاوه بر دنبال کردن یک سبک زندگی سالم، هر شب ساعت ۷:۳۰ به تختواب می رود که گویا در کاهش وزن اش تاثیر زیادی داشته است.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

جیمی کیمل

جیمی کیمل زمانی که وزن اش به 100 کیلوگرم رسید، به فکر کاهش وزن اش افتاد. از آن زمان به بعد او کالری تمام غذاها را قبل از مصرف محاسبه می کند. همین کار او منجر به کاهش 11 کیلو از وزنش شد.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

فیفتی سنت

فیفتی سنت، رپر و بازیگر آمریکایی، برای بازی در نقش یک فوتبالیست مبتلا به سرطان، مجبور شد که تمام ماهیچه هایش را آب کند. او علاوه بر رژیم های غذایی سخت، از ورزش برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن اش کمک گرفت.

۱۳ کاهش وزن حیرت‎انگیز در ستاره‌های هالیوود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شقایق

      اوووف بیشتر چهره هاشون تغییر کرده تا وزن خخخخ
      اصلن انگار یکی دیگه بودن یکی دیگ شدن

    • بدون نام

      جون شنون خیلی خوب کم کرده
      دمش گرم!

    • زیبا

      هر چقد اون بندخ خداها رژیم گرفتن تا قشنگ تر بشن شما با فتوشاپاش وحشتناکتون گند زدین به قیافه هاشون

    • بدون نام

      مردها وزن کم کنند خیلی زشت میشن اما زنها با ارایش وبتونه کاری درستش میکنندوخیلی هم بهشون میاد.

    • بدون نام

      کلویی کارداشیان.. جوجه اردم زشت :)) والا بقیه خواهرام زشت بودن ولی با جراحی خوشگل کردن

    • بدون نام

      اليسا مك كارتي همينطوري تپلي باشه بامزه س . اگه لاغر بشه ديگه اليسا مك كارتي نيست

    • آپاسی تا پولوس

      نظری ندارم ، نمیدونم چرا

    • alirezamiri

      فیفتی سنت.پیرنشی لعنتی

    • narcissus

      تو همه‌ی مطلبهایی که برترینها درباره‌ی چهره‌ها میزاره همیشه یکی از خواهرای جنر و کارداشیان وجود داره

    • بدون نام

      کسی که چاقه برای لاغر شدن‌به غیر از اراده به پولی نیاز داره که بتونه حداقل مواد غذایی برای رژیمش رو تهیه کنه متاسفانه خیلی ها این پول رو ندارن وبه خاطر قضاوت های بیحا اطرافیان بیش ازحد افسرده خواهند شد وناراحت
      پس ازهمه خواهشمندم یکم منصفانه قضاوت کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم

      • negin

        مامان من یه مدت رژیم گرفت و موثر بود، بدون این‌که حتی یه ریال خرج کنه. کافیه ورزش منظم باشه و غذاهای چرب و شیرین کمتر بشن. دقت کنید حذف نه! کمتر.

      • بدون نام

        لاغر شدنم مگه پول میخواد, اتفاقا باعث صرفه جویی میشه برای لاغرشدن فقط یه راه وجود داره اونم کم خوردنه

      • بدون نام

        معلومه پول می خواد داشتن پروتئین و ویتامین پول می خواد وقتی نباشه مدام قند و برنج و ماکارانی و نون می خوری معدت پر می شه چاق می شی

    • یه خانوم

      ما ایرانی ها هم از شنبه شروع میکنیم انشاءالله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ

      • مریم

        شما شاید اما من از یکشنبه

    • بدون نام

      من در حال كاهش وزن هستم.
      بنده با وزني كه دارم و رژيم پر پروتييني كه دارم مجبورم مقدار زيادي گوشت مصرف كنم.
      سعي كردم از ارزون ترين جاها و از گوشتهاي ارزون تر تهيه كنم. در ضمن براي ميوه هم از ميوه هاي ارزان و و جاهاي ارزان استفاده ميكنم.
      البته رژيم خيلي چيزارو حذف ميكنه كه خودش صرفه اقتصادي هم داره شما يدونه پيتزا ميخري حدود چل تومن كه پول يك كيلو گوشت يا يه چار كيلوسينه مرغه.
      در صمن كساني كه وزن بالا دارن مجبور ميشن در آينده هزينه هاي سنگيني براي سلامتيشون بكنن.
      بنده طي يك ماه اخير موفق شدم حدود هشت كيلو وزنم رو كم كنم فشار خونم بهبود چشمگيري داشته و همينطور خرو پفم رفع شده و در طول روراحساس شادابي و سرزندگي بيشتري دارم و اعتماد به نفسم و علاقه ام به خودم افزايش پيدا كرده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین و درود به اراده ی شما
        سپاس از توضیح کامل و بررسی منطقی موضوع به لحاظ مالی

        چون خیلی ها که اراده ای برای شروع دورانی جدید از تجربه ی سلامتی و سبک حالی رو ندارن ، همین موضوع رو بهانه می کنن در حالی که با هدف گذاشتن و حذف برخی هزینه های زمان چاقی بهترین مواد غذایی و آجیل و میوه جایگزین میشه

        با کاهش وزن و پیاده روی برخی مسیرها ،حتی هزینه ی رفت و آمدها کمتر میشه
        ! و البته خود سلامتی بهترین ثروته که برمیگرده

    • negin

      ببینید با کاهش وزنشون چقدر چهره‌هاشون قشنگ‌تر شده. الآن این دقیقا مشکل ما ایرانی‌هاست. متاسفانه خیلی‌ از مردم ما چاقن و بخاطر چاقی زیبایی صورتشون پیدا نیست. بعد می‌شینن می‌گن ما ایرانیا زشتیم و... در صورتی که اگه کسایی که اضافه وزن دارن رژیم درستی رو رعایت کنن و وزن کم کنن تازه به زیبایی‌هاشون خودشو نشون می‌ده.

    • مریم

      زک تپل بود بانمک بود
      اشواریا هالیوودی نیست ولی اونم خوب لاغر کردااا

    • آرامش

      به نظر من کلویی از بقیه خواهراش خوشگل تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج