۷۵۴۸۴۸
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

«ج.ا»: برخی ائمه جمعه تحریک به راهپیمایی کردند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ائمه جمعه چند شهر برخلاف واقعیت‌های جامعه و علیرغم حساسیت‌های موجود، در خطبه‌های نماز جمعه اخیر، مردم را علیه دولتمردان تحریک کردند و به جای آنکه علیه اخلالگران اقتصادی و ضرورت برخورد با آن‌ها صحبت کنند، تلاش کردند دولت را زیر سوال ببرند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ائمه جمعه چند شهر برخلاف واقعیت‌های جامعه و علیرغم حساسیت‌های موجود، در خطبه‌های نماز جمعه اخیر، مردم را علیه دولتمردان تحریک کردند و به جای آنکه علیه اخلالگران اقتصادی و ضرورت برخورد با آنها صحبت کنند، تلاش کردند دولت را زیر سوال ببرند.

این تحریکات در مواردی با برنامه ریزی قبلی برای یک راه پیمائی یا تجمع همراه بود که البته نمازگزاران استقبال قابل ملاحظه‌ای از آن نکردند.

با اینکه شورای سیاست گزاری ائمه جمعه وعده ایجاد تحول و کنار گذاشتن بعضی افراد را داده متاسفانه هنوز بعضی از ائمه جمعه به بیراهه رفتن ادامه می‌دهند و تفرقه افکنی محور اصلی مطالبی است که در خطبه‌های نماز جمعه مطرح می‌کنند، نمازی که رسالت اصلی آن وحدت آفرینی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقیقت تلخه

    • رضا ملی

      سلام
      معنی نمیده مردم رو تحریک کنند، از دولت حقوق میگیرند باید بله قربان گوی دولت باشند
      هر کسی بخواد به دولت مردان بگه بالای چشمت ابرو هست شک نکنید سرباز آمریکاست،الان هم مثل این چهل سال گذشته آمریکا مثل کرکس بالا سرمون داره می چرخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا پی کارت

      • بدون نام

        دولتمردان خخخخ

    • غلامحسین قائدی

      اشکال کار انجاست که برخی خودرا درهمه چیز ارضی وسماوی صاحبنظر دانسته وبراساس درک خود عمل میکنندوبه هیچ مرجعی نیز پاسخگو نیستند.

    • بدون نام

      ج ا میگم هزینه چاپ از بیت امال است همش گیر دادی به ملت

    • بدون نام

      کدام وحدت ملت را با ندانم کاری روبروی هم قرار دادهاند که نفعی خودشان ببرند کسانی که بالای منبر می روند اول خودشان جلو بیفتند بعد مردم هم پشتشان این همه زرنگی رو ائمه از کجا آوردند تازه خودشان مانند تله هستند به چه امیدی به صحبت های آنها اطمیناتن کنند زرنگید خودتان پیشاپیش جلو بیفتید با فرزندانتان بعد ملت هم یک تکانی میدهند آنهایی هم نمازگزارند یا میانسالنر یاپیر از آنها تنوری داغ نمی شود

    • محمد

      در اغتشاشات اخیر به حوزه های علمیه و دفاتر و بیوت امامان جمعه تعرض و اساعه ادب شده است و چون امامان جمعه قاعدتا باید مردمی باشند شاید بگونه ای می خواهند با مردم هماهنگی و یا مشکلات آنها را انعکاس دهند بنده بعید می دانم کسی که نماینده رهبری است بر خلاف نظر رهبری بخواهد علیه دولت تظاهرات راه بیندازد. راه علاج صبر متانت دعا در حق مسولان و باز کردن چشم برای گرفتار نشدن و آلت دست نشدن عناصر نفاق و سلطنت طلب است قطعا رهبر عزیز هم از اوضاع نگران هستند و به کمک مسولان در رفع مشکلات اقتصادی مردم تمام سعی و تلاششان را خواهند کرد باز هم باید صبر پیشه کنیم این دستور خداوند متعال است خودش فرموده من کمک کار صابران هستم و ما باید ایمان به قول پروردگار داشته باشیم و از مسیر تقوا خارج نشویم این هم امتحان الهی است.

      پاسخ ها

      • bsaa

        دروغ نگو محمد

    • علی

      همه فشار اقتصادی که روی مردم وجود داره واقعا سخته ولی آقایون اعمه جمعه اگه دستگیر و راهگشای مشکلات اقتصادی نیستید لااقل نمک به زخم دولت و مردم نزارید ....

    • بدون نام

      جناب رضا ملی شما معنی دولت را اشتباه گرفتید اینجا آمریکا نیست که رییس‌جمهور همه کاره باشه و جناح اصلی صدا و سیما و قوه قضائیه و ...... را در دست دارد و دولت دست و پا بسته است که حتی نمیتونه ورود زنان را به استادیوم آزاد بکنه

    • بدون نام

      ترس برادر مرگه! وحشت از بابت چی؟ مگه توی همه کشورهای آزاد و مردمی ، عموم مردم نمی تونند بیان خيابون و اعتراض کنند؟ آیا اون مردم اغتشاش گر هستند؟انشالله خدا ریشه ظلم را تو هر لباسی که هست بخشکونه. آمین یا رب العالمين.

    • بدون نام

      یعنی از راهپیمایی مردم اینقدر میترسید..خوب کاری کردن تحریک کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج