۷۵۴۸۵۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

۳ نمایش تازه در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش «پا» به کارگردانی آرمین حمدی‌پور از شیراز که در نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد به‌عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد، از ۱۴ مردادماه سال جاری، هر شب ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

روزنامه شرق: نمایش «پا» به کارگردانی آرمین حمدی‌پور از شیراز که در نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد به‌عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد، از ۱۴ مردادماه سال جاری، هر شب ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

تهیه‌کنندگی این اثر برعهده نوید محمدزاده است و نگین تهمتن، پویان فریدونی، فرزاد نامور، حانیه رضایی و رعنا شبانکاره در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. «پا» دومین تجربه تهیه‌کنندگی نمایش توسط نوید محمدزاده در پردیس شهرزاد است.

۳ نمایش تازه در پردیس تئاتر شهرزاد

او سال گذشته با تهیه نمایش «زندگی در تئاتر» با بیش از 70 اجرا در زمینه تهیه تئاتر موفق بود.
همچنین نمایش «روزهای بی‌باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی از تاریخ ۱۴ مردادماه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز می‌کند.

سجاد افشاریان، وحید آقاپور، نازنین احمدی و سوگل خلیق در این نمایش در مقام بازیگر حضور دارند. نمایش «بانوایان» عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد، به کارگردانی علی نیکزاد است که از ۱۴ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۳ اجرا خواهد شد.

حسین میرزائیان، سمیه برجی، محسن میرزاخانی، سارا والیانی، آناهیتا خسروی، رامتین مقدادی و میلاد شوریده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «آفتابکاران و سایر کشاورزان سرزمین شرق میانه» به کارگردانی پویا پیرحسینلو که اجراهای خود را از چندوقت قبل آغاز کرد، به دلیل استقبال مخاطبان به مدت هفت روز دیگر تمدید شد و تا ۲۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود.

نمایش «فلیک» تازه‌ترین اثر محمدحسن معجونی تا پایان مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و در روزهای پایانی هفته دواجرائی خواهد شد و در دو سئانس ۱۹ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود.

نوید محمدزاده، ستاره پسیانی و حسین حسینیان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. نمایش «رومرز» به کارگردانی فریماه مسگرنیا جزء دیگر نمایش‌های پردیس تئاتر شهرزاد است که هر شب ساعت ۲۰:۱۵ در سالن شماره ۳ این مجموعه روی صحنه خواهد رفت و تا ۲۰ مردادماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

نمایش «فصل شکار بادبادک‌ها» به کارگردانی شاهین صادقیان و نویسندگی جلال تهرانی از نمایش‌های دیگری است که تا ۲۶ مردادماه، هر شب ساعت ۲۰ در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. متین ستوده بازیگر این اثر نمایشی است.

نمایش کودک «گروفالو» که مختص کودک و نوجوان است، هر روز ساعت ۱۷:۳۰ برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد. کارگردانی این اثر که جوایز داخلی و جهانی در حوزه تئاتر کسب کرده برعهده آرش شریف‌زاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج