۷۵۴۸۸۴
۶ نظر
۵۰۳۲
۶ نظر
۵۰۳۲
پ

برگزاری عروسی فوق لاکچری با «ودینگ پلنر»‌ها!

گزارش روزنامه جوان از فعالیت مؤسسات غیرمجاز تشریفات عروسی را می خوانید.

گزارش روزنامه جوان از فعالیت مؤسسات غیرمجاز تشریفات عروسی را می خوانید.

ودینگ‌پلنر‌ها تخصص‌شان برگزاری مراسم عروسی آن هم کاملاً لوکس و مجلل است. این مؤسسات پرسنل پذیرایی مجرب، خوشامدگویی و بدرقه، نظافت، امنیتی، سرآشپز‌های شام و دسر و بادیگارد‌های حفاظتی برای تشریفات و ضیافت‌های لوکس را دارا هستند.

فاکتور‌های چند صد میلیونی این مؤسسات غیرمجاز در حالی صادر و دریافت می‌شود که هیچ‌کس جلودار فعالیت‌های غیرقانونی آن‌ها نیست. چون می‌دانند غیرمجاز هستند، نه در فضای واقعی که پاتوقشان در صفحات مجازی است.

ودینگ پلنر‌ها مدعی هستند که با بهره‌مندی از روش‌های طراحی روز دنیا و به کار‌گیری نیرو‌های متخصص به شما کمک می‌کنند تا به ایده‌آل‌ترین مراسم خود برسید و از آن لذت ببرید و هزینه‌هایی هم که دریافت می‌کنند با توجه به نوع خدمات و سوابق‌شان متفاوت است. آن‌هایی که تهیه و اجرای کل مراسم از پیش از عروسی تا اتمام آن را به این مؤسسات می‌سپارند از ۳۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون بسته به سلیقه‌شان باید پرداخت کنند.

این مؤسسات پاتوق اصلی‌شان در شبکه‌های مجازی است؛ جایی که با انبوه عکس‌ها و فیلم‌ها مشتریان‌شان را وسوسه می‌کنند؛ توضیحات و پرسش‌های صفحات مجازی نشان از مشتریان زیاد این مؤسسات دارد؛ تعداد فالوور‌های اکثر این برگزارکنندگان به چند صد هزار نفر می‌رسد.

فیلم در حد هالیوود!

اگر عروس و داماد چاق یا لاغری باشید و ندانید در چه حالت و فرمی درست مثل مدل‌ها به نظر می‌رسید، باید یک بازیگردان یا «استایلیست» هم شما را همراهی کند. این فرد نحوه ژست‌گرفتن صحیح را به شما یاد می‌دهد.

قبل از فیلم‌گرفتن هم لباس های‌تان را چک می‌کند و می‌گوید که چه مدل لباسی بیشتر به شما می‌آید تا همان‌ها را استفاده کنید. فیلمبرداری هوایی با یک پهپاد کوچک از ارتفاع بالا هم دیگر از ملزومات اصلی است. نگران نباشید تمام این کار‌ها را ودینگ‌پلنر‌ها انجام می‌دهند!

جالب اینکه برخی از این مؤسسات می‌توانند چند سلبریتی مشهور را هم به عروسی شما بیاورند و دقایقی در کنار شما باشند تا میهمانان بیشتر شگفت‌زده شوند. این تشریفات آرایشگر‌های خاص را هم برای مراسم شما کنار گذاشته‌اند. آرایشگر‌هایی که مشتریان خاص خود را دارند و دسترسی به آن‌ها ساده نیست. اکثر مشتریان این آرایشگر‌ها یا فوتبالیست هستند یا هنرپیشه!

در کنار این‌ها آلبوم عکس‌های اسپرت، مارین و دیسرت هم به شما می‌دهند که شامل عکس‌هایی با لباس‌هایی غیر از لباس عروسی و دامادی در ژست‌های ورزشی، کنار دریا و محیط صحرایی و بکر از شما می‌گیرند. هرچه پول بدهید، خدمات می‌گیرید؛ می‌توانید شب عروسی در یک هتل پنج ستاره اقامت کنید و از تمام خدمات شنا و ماساژ و غیره‌اش بهره‌مند شوید. هم اقامت خارج از کشور و هم هتل‌های لوکس داخلی موجود هستند.

در این میان، رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی تهران معتقد است: «هزینه عروسی با پذیرایی متوسط ۳ تا ۳۵ میلیون تومان است و مردم نباید سراغ واحد‌های غیرمجاز و بدون‌پروانه بروند.»

خسرو ابراهیمی‌نیا، با اشاره به اینکه کمتر از هزار تالار مجاز در کشور برای پذیرایی و تجهیز مجالس وجود دارد، گفت: «مؤسسات غیر‌مجاز عمدتاً خارج از شهر‌ها قرار دارند و آمار رسمی از آن‌ها در دسترس نیست.» وی با اشاره به اینکه اگر تبلیغات شبکه‌های اجتماعی آن‌ها خارج از عرف و شرع نباشد، مشکلی ندارد، قیمت نهایی مراسم را با توجه به هزینه‌های واحد‌های مجاز و خواسته‌های مشتری در ارتباط دانسته است.

فعالیت غیرمجاز، تبعیض و ازدیاد فاصله بین فقیر و غنی در کنار مانور تجمل و اشرافی‌گری، تنها بخشی از مفاسد فعالیت بدون مزاحم ودینگ پلنرهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      یکی پول داره میخواد خرج کنه، فقط اینش مهمه پوله از کجا اومده! وگرنه خرج کردنش چه اشکالی داره؟

    • س

      این تبلیغ بود الان جون مادرت یا هشدار؟؟؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا داره توضیح مبسوط میده و یار تبلیغی داره ! یکی نیس بپرسه پس کو عدالت وعده داده شده ؟

    • بدون نام

      کاش یک استارتاپی باشه که تمام مراحل ازدواج را با قیمت ارزان و یا حتی به صورت اشتراکی با بقیه انجام بده تا جوان ها زودتر بروند سر زندگی

    • مخاطب کم دان

      ازدیاد فاصله بین فقیر و غنی در کنار مانور تجمل و اشرافی‌گری؟

      خدا وکیلی یه خودکار و کاغذ دست گرفتی، مخاطبینت هم خیلی از آگاهی و تحصیلات و حقوق شهروندی بالایی برخوردار نیستند برای خودت عنوان مجرمانه خلق می کنی؟

      طرف پولشو از راه قانونی بدست آورده الان من و شما چشم دیدن نداریم که رفته یه جای خلوت بیرون شهر داره عروسی گرانقیمت میگیره، اون هم می تونه به ده بار سفر زیارتی رفتن من همین قلم فرسایی ها رو بکنه، آقا سرتو بکن توی زندگی خودت، این خزعبلات چیه می نویسی، این شمایی که داری ازدیاد فاصله ایجاد می کنی و بذر تفرقه و نفرت رو بین مردم یک میهن می پاشی ، همون شخص چند ده نفر رو از مناطق پایین شهر براشون ایجاد اشتغال کرده و من دیدم آخر شب برای خانوادشون غذا و میوه می دن، شما جز نفرت پراکنی چه می کنی؟
      جالبه که بین اینهمه جرمی که در قانون و شرع داریم نتونستی هیچ جرمی براشون پیدا کنی مجبور شدی از مخیلاتت استفاده کنی

    • خدا

      این روزنامه جوان هم خوب بلده رد گم کنه/ از غارت بیت المال هیچی نمیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج