جاباما
۷۵۴۸۹۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دلفی: از آیندهوون بهتر هم پیشنهاد دارم

بازیکن تیم امید کشورمان گفت: کلید انتقال من به باشگاه آیندهوون هلند دست مدیران استقلال خوزستان است و امیدوارم آنها مبلغ بالایی را برای من درخواست نکنند.

خبرگزاری میزان: یونس دلفی در خصوص پیشنهادی که از باشگاه آیندهوون برای او به باشگاه استقلال خوزستان رسیده است، اظهارداشت: پیشنهاد آیندهوون برای جذب من جدید نیست بلکه برای ۵،۶ ماه پیش است. در حال حاضر کلید انتقال من به این باشگاه هلندی در دست مدیریت باشگاه استقلال خوزستان است و باید آنها اجازه جدایی من را بدهند.

وی افزود: برای انتقال من به آیندهوون باید مبلغی بین ۲ باشگاه رد و بدل شود و امیدوارم باشگاه استقلال خوزستان مبلغ زیادی را برای فروش من به آیندهوون اعلام نکرده باشد. مدیران باشگاه استقلال خوزستان نباید مبلغ را بالا ببرند و باید کمی هم به فکر آینده من باشند تا بتوانم در اروپا بازی کنم. امیدوارم باشگاه کمی راحت‌تر با این قضیه برخورد کند و من بتوانم راهی هلند شوم.

بازیکن تیم استقلال خوزستان و تیم امید کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا از بشیکتاش هم پیشنهاد داشتی یا خیر، تصریح کرد: من هیچ پیشنهادی از بشیکتاش نداشتم. البته مدیران بشیکتاش می‌گفتند که ما دلفی را می‌خواهیم ولی در واقع هیچ صحبتی بین من و باشگاه بشیکتاش صورت نگرفت.

دلفی در پایان خاطرنشان کرد: من اگر قرار باشد در اروپا بازی کنم قطعا تیم بهتری را نسبت به بشیکتاش انتخاب می‌کنم. پیشنهادات من تنها به آیندهوون ختم نمی‌شود و از این باشگاه بهتر هم پیشنهاد دارم ولی برای رسیدن به اهدافم فعلا ترجیح می‌دهم در فوتبال هلند کار کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موفق باشی

    • مهدی

      باعث افتخاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج