۷۵۵۰۱۱
۳۳ نظر
۵۰۰۵
۳۳ نظر
۵۰۰۵
پ

آخوندی به دلواپسان حمله کرد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عده‌ای از حیف و میل‌کنندگان بیت‌المال و همراهان تخصیصات اعتباری امروز پوستین وارونه بر تن کرده‌اند و در صف مدعیان قرار گرفته‌اند، گفت: با همراهی قدرت‌های جهانی چین، روسیه، اتحادیه اروپا، هند و ترکیه می‌توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

خبرگزاری ایلنا: عباس آخوندی در مراسم ورود پنج فروند هواپیمای ATR با اشاره به تهدیدهای دولت آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران اظهار داشت: جهان با پدیده جدید و با شخصیتی با فرهنگ قماربازی روبه‌رو است که هر روز یک قمار جدیدی را شروع می‌کند و هر روز جهان با یک فضای جدید مواجه می‌شود.

وی افزود: این اقدامات دولت آمریکا یک عدم قطعیت بسیار شدیدی را در جهان ایجاد کرده است و بسیار مهم است که ما در این موقعیت چگونه عمل کنیم و چگونه آینده‌ای پر از امید را برای مردم کشور فراهم آوریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نباید دچار این حرکت‌های آمریکایی‌ها شویم اظهار داشت: از روز اول هم بنده معتقد بودم بدون فوت وقت از تداوم برجام دفاع کنیم و با بقیه کشورها که متعهد به برجام هستند این معاهده بین‌المللی را ادامه دهیم و ایران را در یک شرایط بلاتکلیفی قرار ندهیم.

آخوندی تاکید کرد: امروز ثابت شد که باید هر چه زودتر این اقدامات را انجام می‌دادیم و کسانی که بعد از خروج آمریکا از برجام فضا را گل‌آلود کرده‌اند امروز باید به مردم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری‌ امروز پوستین وارونه به تن کرده‌اند و همان کسانی هستند که بلافاصله در عمل به صورت آگاهانه و یا به دلیل برخی از منافع خود و یا ناآگاهانه فضا را تغییر دادند و فضای عدم قطعیت ایجاد کرده‌اند آنها مدعی هستند که پشتیبان مردم بوده‌اند اما امروز باید پاسخگو باشند.

آخوندی تاکید کرد:‌ کسانی که همراه و پشتیبان موسسات اعتباری بودند و از بیت‌المال حیف و میل کرده‌اند امروز در صف مدعیان و پشتیبانان مردم قرار گرفته‌اند حال اینکه باید خودشان نسبت به ایجاد این شرایط پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه در هر حالت ما برای ایران می‌جنگیم ادامه داد: ما ایران و ملت ایران را دوست داریم و آنچه در توان داریم را برای مردم انجام می‌دهیم و به هیچ وجه یک لحظه هم درنگ نخواهیم کرد و پای منافع کشور می‌ایستیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورود پنج فروند هواپیمای جدید نشانه تعهد اروپایی‌ها به برجام است، گفت: امیدواریم در این شرایط سخت بتوانیم با همفکری سایر نیروها و قدرت‌های جهانی مانند چین، روسیه، اتحادیه اروپا، هند و ترکیه، ایران را از این شرایط عبور دهیم و لبخند را دوباره بر لب‌های مردم ایران ببینیم.

وزیر راه و شهرسازی با خطاب به مدیران شرکت هواپیمایی ایران ایر اظهار داشت: برای خرید این هواپیما فاینانس تعیین شده و باید پول هواپیما را از طریق عملیات هواپیمایی برگردانیم. بنابراین از تخصیص‌های سیاسی بپرهیزیم و تمام عملیات هواپیمایی را براساس برنامه‌های بازرگانی انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر دلواپس

      پاسخ ها

      • امیر هوشنگ توو ه ای

        اقای اخوندی لطفا فقط در حوزه کاری خودت اگه تخصص داری صحبت کن و مشکلاتی که از ناحیه وزارت خانه ات بر مردم تحمیل شده و به ناکارامدی شماست ۰ کسی از شما نظر نخواسته در باره برجام صحبت کنی ۰ شما مشکلات وزارتخانه خودت حل نکردی ۰ چژور در باره یک معاهده بین المللی اظهار نظر میکنی !؟ ذهن مردم را به سمت دیگر پرتاب نکن …

      • سر باز رهبر

        آخوندی هوا دریا زمین را منهدم کرده ۲عدد هواپیما دست دوم خریده چند میلیارد حالا برای همه پیام میده.

    • جوادوم

      بازهم غنیمته...
      کاش برجام به باد نمیرفت. کم کم داشت اثراتش رو نشون میداد
      حیف شد

    • بدون نام

      زنده باد عباس آخوندی وزیر محترم راه. دلواپسان باید از موضع شون کوتاه بیان وراه مسالمت آمیز ی رو با گفتگو پیش ببرم با بقیه کشورها از جمله ابر قدرتی مث آمریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلواپس کیه ! بابا تومملکت به اسم برجام هرکاری خواستید کردید وهی تازوندید و کسی هم که نقاط قوت وضعف برجام رابه شما گوشزد میکرد ، دلواپس نامیدید ، حالا امریکا هم خودش اصلا کاه ، بارتون نکرد و زدزیر همه چیز ، دارید فرا فکنی وتوجیه ودشمن تراشی داخلی (دلواپس) می کنید ،با ۵ تا ( ابو طیاره) ذوق زده شده اید ،ان اروپا هم دنباله رو امریکاست ، اگه ۱۰۰ تا هواپیما هم بده به چه درد مردم میخوره فقط برای خودتون وفرزنداتون واز ما بهترون خریدید، تا سفزهای خارجیتون بر قرار باشه ؛...واینقدر این جماعت ساده لوح ایرانی رو فریب نده ،...

    • بی نام

      هواپیما مسافربری فقط ایرباس فرانسه
      هواپیمای ای تی ار با اون طراحی مسخرش ملخی شبیه اسبابازی

    • بدون نام

      ما نفهمیدیم دلواپس بودن بد است یا خوب....
      اینهایی که 5 سال بهشان حمله کردید و گفتید دلواپس.... خب اینها می گفتند شما دارید اقتصاد را به برجامی گره می زنید که جز بدبختی برای ملت ندارد ..... الان ملت خوشبخت شدند؟

    • بدون نام

      میدانیم هر آنچه در توان داشتی انجام دادی تا ما از 5 سال
      پیش که آمدی تا روزی که بروی به مسکن مهر خود نرسیم.

    • بدون نام

      تو رو خدا میشه مارو دوست نداشته باشین ودست از سر ما بردارین تا ملت راحت زندگی بکنند وجود شماها جز درد سر فایده ای دیگر نداره

    • بدون نام

      آقای آخوندی همه ما دلواپسیم. دلواپس آینده خودمون و بچه هامون. دلواپس سوء مدیریت شما و دولت فخیمه تان! لطفاً نعل وارونه نزنید آقا

    • بدون نام

      همین ژن خوبا کشور رو جهنم کردند.

    • بدون نام

      چون پنج فروند هواپیما اومده ایران دیگه مملکت گل و بلبل شده؟؟؟!!!! یعنی الأن باید خوشحال باشیم؟؟؟!!!!جناب آخوووندی مردم دارن زیر بار گرانی و تورم و رکود و بیکاری له میشن،مگه نمیبینی؟؟؟!!!!!مگه کوری؟؟؟!!!!واقعأ که عجب رویی دارین شماها!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      شب دراز است قلندر بیدار

    • بدون نام

      حرف مفت زده اخوندی

    • بدون نام

      شما دیگه نمیتونید لبخند به مردم بدهید ژن‌های خوب وآقازاده ها راخوشحال کنید

    • بدون نام

      شما استفا بده خودش بزرگترین کمک به مملکته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا درست میگی

    • محمدرضا بختیار

      تا بوده در ایران همین بوده حزب مدعی تمام خرابکاری را می کند بعد به گردن دولت و دیگران می اندازند

    • بدون نام

      با این گرونی های دولت تبلیغ و دریغ که حقوقمون کفاف دو هفته اول ماه رو نمی ده باید بریم گاری سوار شیم هواپیما پیشکش

    • بدون نام

      دو کلام هم از مادر عروس!!

    • غلامرضا خوشی

      یعنی همین چند وروند هواپیما که تاحالا این مدلش ندیده بودیم چت که نبود نمیدونم برای یک کشور شق القمر نکردیم که دیگه های هو راه بیندازیم ازپول ملی خرید کردیم به کام فرانسه. البته همین قدر هم دستت دردنکنه وگرنه که هیچ.

    • بدون نام

      اخوندی بیسواد با پارتی وزیر شدی اگر دلت بهحال ملت میسوزه لفا برو ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین استفا بده برو تازه طلبکار هم شده گنده شو دراورده به جای اینکه ما انها را محاکمه کنیم وچرا اینقدر کم کار ومدیریت ضعیف وپلید وفاسدی دارن داره دست پیش رو میگیره واقعا فکر میکنه با پول این مردم بعد از هزار وعده و وعید و چند سال پست وزیری شق القمر کرده ، منت هم سرمون میزاره تازه برای رفاه خودشون وبستگانشون وارد کرده ملت که هواپیما نمیخواد نون ندارن بخورن چه رس به سفر خارجی

    • کاوشگر فضایی

      اخوندی برو بی لیاقتی هاتو توی کرمانشاه جمع کن ...

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      اقای اخوندی مشکلات راه ها ومسکن و … که وظیفه ذاتی وزارتخانه شماست حل کن کار با برجام نداششته باش مردم را هم با این فرافکنی گول نزن لطفا ۰ چخار تا هواپینا باهزار بباج سبیل اومده ایران انگار تمام مشکلات وزاارت راه و ترابری رو حل کردی اینقد پر مدعا هستین ۰...خیلی هنر کردی جاده های ایران شدن قتلگاه مردم هواپیما و قطارهاتون هم ایمن نیستند حادثه پشت حادثه ۰… یه کم عرق شرم بریزید لطفا

    • بدون نام

      با پنجتا هواپیما میخوان دهن ملتو ببندن

    • بدون نام

      آخوندی تو باید جواب گوی فساد وزارت خانه که وزیر هستی باشی وهم چنین رانت هایی را که برای شرکت پسرت ودوستانت در نطر گرفته ای در دادگاه جواب پس بدی واین که چگونه میلیارد ها تومان را بدست آوردی چگونه کارکردی ... باید برای ملت ودادگاه توضیح بدی

    • بدون نام

      اون اگه آدم بود با اولین آبرو ریزیش استعفا میداد

    • بدون نام

      این هواپیماهاکه ناقص الخلقهاند بدبخت

    • بدون نام

      اینها ماموریت دارند مسیری بیش ببرند که ارباب شان ترامپ می خواد تجصیل کرده انگلیس با پایان نامه افعان سه چرخه هم که وارد کنه خیلی هنر کرده

    • بدون نام

      جالبه حالا که برجام شکست خورده اصلی کاریها که رفتن مذاکره کردن باید به خاطر خساراتی که به کشور زدن باید جواب بدن نخ دلواپسان آقای وزیر راه در حوزه کاری خودت هم گند زدی واگر زدو بندهای سیاسی ریست نبود تا آلان استیظاح شده بودی و شاید هم باید آب خنک میل میکردی

    • بدون نام

      آقای وزیر مسکن با سلام : دلار گران شد سریع اثراتش روی آهن و سیمان ‌گذاشت مسکن دوباره وحشتناک گران شد الان توی جنت آباد طبقه چهارم یه آپارتمان ۷۰ متری بدون اسانسور ، پارکینگ و انباری متری ۱۰ میلیون تومان هستش اون هم ۱۷ ساله بدون قدرالسهم بعدش هم املاکی ها هی می گن اگه بخرین برد کردین نخرین دوباره گران می شه به نظرم راست می گن چون هر روز داره گران می شه مثلا به من پارسال گفتن بخر نخریدم الان دیگه عمرا نمی تونم بخرم چون پارسال همین موقع این آپارتمان دویست میلیون تومان بود الان شده هفتصدمیلیون تومان .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج