۷۵۵۰۵۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خیال راحت گرشاسبی بابت ماندن در پرسپولیس!

گرشاسبی با استفاده از بند رزمندگان، تا به حال در باشگاه حاضر بوده است.

خبرورزشی: بحث جدایی حمیدرضا گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس پس از آنکه مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی، قانون خداحافظی دولت با بازنشسته‌ها را تصویب کرد، جدی شد.

علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس که موفقیت‌ها و حواشی بسیار زیادی نیز داشت، با همین قانون از باشگاه جدا شد و جای خود را به گرشاسبی داد. حالا گرشاسبی که طبق قانون، بازنشسته محسوب می‌شود، اما با استفاده از بند رزمندگان، تا به حال در باشگاه حاضر بوده است.

طبق شنیده‌های ما، قانون جدید، بند بازنشستگی را نیز لغو کرده و از این رو، گرشاسبی در خطر برکناری قرار دارد. البته این وزارت ورزش و جوانان است که باید در مورد ایجاد تغییر در هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نظر نهایی را بدهد، اما شنیدیم فعلاً هیچ خبری در این مورد نیست و گرشاسبی همچنان در باشگاه پرسپولیس می‌ماند.

دلیل این امر، در نوع خودش جالب است؛ مدیران ارشد و تصمیم‌ساز وزارت ورزش، هیچ آلترناتیوی برای گرشاسبی پیدا نکرده‌اند و اگر قانون خداحافظی با مدیران بازنشسته در بخش‌های میانی دولت توسط شورای نگهبان تأیید شود، وزارتخانه برای انتخاب مدیری در حد گرشاسبی، با مشکلات جدیدی مواجه خواهد شد.

به هر حال هیچ جانشینی برای گرشاسبی باقی نمانده مگر اینکه فردی از وزارتخانه به صورت موقتی مأموریت پیدا کند و برای مدتی، مدیر باشگاه شود. در این مورد نیز یک نام همیشه ثابت به گوش می‌رسد: «بهروز منتقمی»، اما او علاقه‌ای به کار در باشگاه پرسپولیس نشان نمی‌دهد و دوست دارد در لایه‌های مدیریتی وزارت ورزش بماند.

البته گرشاسبی چندی قبل به ما گفته بود امیدوار است با همان بند رزمندگی و ایجاد اصلاحاتی در مصوبه مجلس شورای اسلامی در پرسپولیس ماندگار شود.

به هر حال جدایی گرشاسبی می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها گران تمام شود به خصوص که مدتی قبل، بازیکنان پرسپولیس نیز در فضای مجازی به حمایت از این مدیر پرداخته و اعلام کردند با حضور گرشاسبی آرامش دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این تبصره ها..قانون میشه کشک..!!!
      هرچند،گرشاسبی هم بد نی..ولی جوانها چی!!!؟

    • بدون نام

      ما یک ارتش سرخ پشت سر گرشاسبی ایستادگی خواهیم کرد ما مثل بعضی ها نیستیم فحاشی کنیم ما لباس رزم به تن خواهیم کرد و مثل بعضی ها 20 نفری نیستیم که تجمع کنیم هر حرکت میلیون ها ریختند بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج