جاباما
۷۵۵۰۸۵
۳ نظر
۵۰۲۸
۳ نظر
۵۰۲۸
پ

رفیق‌کُشی در اوج مستی

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به قتل دوستش کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به قتل دوستش کرده بود، خبر داد.

در ساعت ۱۸ روز هجدهم تیرماه امسال کشف جسد جوانی حدودا ۳۰ ساله در جوی آب بلوار شهید محلاتی - خیابان کوثر به کلانتری ۱۳۲ نبرد اعلام شد که با حضور مأموران و انجام بررسی های مقدماتی مشخص شد که متوفی بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم تیز به ناحیه شکم، پهلو و گردن به قتل رسیده است.

که بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی اعلام شد و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و ضمن هماهنگی با شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه دو روز بعد، خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۳۲ نبرد به مأموران اعلام کرد که برادرش به نام مهرداد ۲۸ ساله درتاریخ ۱۸ تیرماه از محل سکونتش در منطقه پیروزی خارج شده و تاکنون به خانه بازنگشته است. با توجه به مشخصات ارائه شده به مأموران، خواهر مهرداد به اداره دهم پیلس آگاهی هدایت و نهایتا هویت جسد ناشناس توسط خواهر مهرداد مورد شناسایی قرار گرفت.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقیقات میدانی از محدوده محل زندگی مقتول اطلاع پیدا کردند که مقتول آخرین بار در تاریخ ۱۷ تیرماه به‌همراه یکی از دوستانش به نام مصطفی و سوار بر خودرو وانت متعلق به مصطفی مشاهده شده است.

مصطفی به عنوان یکی از دوستان نزدیک مهرداد در منطقه پیروزی - خیابان مخبر شمالی شناسایی شد و کارآگاهان برای انجام تحقیقات به محل سکونت وی مراجعه کردند اما مشخص شد که همزمان با کشف جسد مهرداد ، مصطفی نیز اقدام به فروش ناگهانی خودرو وانت خود کرده و پس از آن نیز از محل سکونتش متواری است.

با توجه به شواهد و دلائل به‌دست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط مصطفی، خانواده مصطفی به منظور همکاری با پلیس تحت آموزش و مشاوره قرار گرفته و سرانجام چند روز بعد در تاریخ ۱۳ مردادماه قاتل به‌همراه پدرش به اداره دهم پلیس آگاهی مراجعه و خودش را به عنوان قاتل مهرداد تسلیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ کرد.

مصطفی در خصوص نحوه ارتکاب جنایت و قتل مهرداد به کارآگاهان گفت: در تاریخ ۱۷ تیرماه به‌همراه مهرداد برای دعوا با یکی از اوباش محل، به سر قراری که مهرداد با وی گذاشته بود رفتیم اما وحید در محل قرار حاضر نشد. از آنجا بود که برای مصرف مشروبات الکلی به خانه ما رفتیم و در پشت بام هر دو نفر شروع به شرب خمر کردیم طوری که هردونفرمان تعادل روحی و رفتاری مناسبی نداشتیم.

در آن شرایط ، من ومهرداد با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان قمه مهرداد را که آنرا برای دعوا کردن با وحید آورده بود، برداشته و چندین ضربه به سمت مهرداد پرتاب کردم.

مدتی در همان وضعیت در پشت بام گذشت تا اینکه متوجه شدم مهرداد توسط من به قتل رسیده است، ترسیده بودم و جسد مهرداد را داخل پتو پیچیده و با خودرو وانت به محل کشف جسد منتقل و داخل یک جوی آب رها کردم. از آن‌زمان تصمیم به فرار گرفتم اما نهایتا با راهنمایی خانواده تصمیم گرفتم تا خودم را تسلیم پلیس کنم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر و متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضاازاصفهان

      خاک برسرتوی رفیق که دوستت روکه بیشترازبرادرت دوست داشتی به قتل عمدکشتی

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      خاک تو سرتون .

    • دروغگو

      تو اگه راست میگی خودت از کجا می دونستی در آوج مستی بودی؟؟؟ مگر الکل سنجی آزمایشی چیزی کرده بودی، و این همه که قتل مرتکب میشوند، اظهار میکنند مست بودند مگر بغل خیابان قاراپتی، مگرویچی، یا موسیو هاتون مغازه شون باز بود که تو چند بطر مشروب الکلی گرفتی؟؟؟ این همه برای فرار از جرم است، کسی خربزه میخوره پای لرزش هم می شینه، اینا تا میزنند یکی را می کشند سیاه مست بودن یا شیشه پاک میکردند بجای شیشه کشیدن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج