۷۵۵۱۲۲
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

اختلاف ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور با بیان اینکه قیمت گوشت گوساله از درب دامداری تا مراکز عرضه ۲۰ هزارتومان تفاوت دارد،گفت: قیمت این نوع گوشت برای مصرف کننده نهایتا باید حدود ۴۳ هزارتومان باشد.

خبرگزاری مهر: رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور با بیان اینکه قیمت گوشت گوساله از درب دامداری تا مراکز عرضه ۲۰ هزارتومان تفاوت دارد،گفت: قیمت این نوع گوشت برای مصرف کننده نهایتا باید حدود ۴۳ هزارتومان باشد.

سید احمد مقدسی با بیان اینکه میانگین قیمت کشوری گوشت هرکیلوگرم گوساله زنده ۱۵ هزارتومان است، اظهارداشت: درحالی که قیمت تمام شده تولید ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان است.

وی اضافه کرد: زمانی که گوساله کشتار می شود قیمت آن به حدود ۳۰ هزار تومان می رسد و باید نرخ آن برای مصرف کنندگان با احتساب هزینه های جانبی نهایتا ۴۲ تا ۴۳ هزارتومان باشد اینکه درحال حاضر این نوع گوشت به قیمت بالای ۶۰ هزارتومان به مردم عرضه می شود دلیلش مشخص نیست.

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور با بیان اینکه دستگاه های نظارتی باید نظارت و کنترل خود را در این زمینه افزایش دهند، گفت: قیمت دام زنده در سالجاری حدود ۲ هزارتومان افزایش یافته و از کیلویی ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۴ هزار و ۵۰۰ تا ۱۵ تومان رسیده است اما با این حال باز هم ۲۰ هزارتومان اختلاف قیمت بین درب دامداری و مراکز عرضه وجود دارد که صحیح نیست.

جو ۲۵ درصد گران شد/ خرید توافقی شیرخام ادامه دارد

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بازار نهاده های دامی نیز افزود: بازار نهاده ها تقریبا به آرامش رسیده اما قیمت جو طی دو الی سه هفته اخیر حدود ۲۵ درصد افزایش یافته و از حدود ۱۰۶۰ تومان به ۱۳۰۰ تومان رسیده است.

وی گفت: با این حال ذرت و سویا نوسان قیمتی نداشته اند و هم اکنون قیمت هرکیلوگرم کنجاله سویا در بندر ۲۵۴۰ تومان و ذرت در بندر ۱۱۸۰ تومان است، دلیل این ثبات قیمتی اختصاص ارز ۳۸۰۰ تومانی به واردات نهاده های مذکور بوده که توانسته بازار را کنترل کند.

مقدسی همچنین درباره ادامه خرید توافقی شیرخام از سوی دولت با وجود افزایش رسمی نرخ این کالا، اضافه کرد: خرید توافقی همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است، اگر شیرمازاد در بازار وجود داشته باشد دولت همچنان خرید را ادامه خواهد داد و در صورتی که با مازاد محصول مواجه نباشیم این عملیات متوقف می شود.

وی با بیان اینکه مطالبات دامداران به روز پرداخت می شود، افزود: دامداران نسبت به قیمت ۱۵۷۰ تومانی که اعلام شده اعتراض دارند چرا که قیمت تمام شده تولید ما ۱۷۵۰ تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابادلیل چیه اگه بخواین میتونیدکم کنیدولی چون کم بشه سودی به خودتون نمیرسه ..بسه بخداابله خودتونیدنه مردم

    • irmotor

      گوشت چیه اصلامن ندیدم تاحالا چ شکلیه خوردنیه نوشیدنیه

    • بازنشسته حکومتی

      انقدر از مردم فاصله گرفته اید که حرف زدنتان هم دیگر مریخی شده ، بخدا قسم بازنشسته ای هستم که چند سال است ارزوی کباب گوشت قرمز دارم و میدانم که اگر بخواهم به بچه هایم برسم باید این ارزو را به گور ببرم .

    • بدون نام

      خوب چرا مشخصش نمیکنید من پدرم قصاب ولی بخاطر همین کارهای دلالی ورشکست شده و الان کارگری میکنه

    • م ف

      واقها اینقدر مملگت اسلامی به راحتی از این گران فروشی میگذرد ای مسول محترم محض رضای خدا فکرای به حال افراد بی بضاعت هم باشید بخدا معصیت دارد التماس دعا بازنشسته

    • کامبیز

      بی لیاقتی دولت وبی عرضگی مردم از این دولت خسته شده اند واین دولت هم دیگه سیرشده ورغبتی نداره باید مثل مربیان فوتبال باداشتن قرار دادباید قطع هم ‌کاری کردوحتی اخراج سه سال تحمل درد بدی است که ملت باید تحمل کنند!؟

    • بدون نام

      کلا هیچی نمیدونید.. همه چی گرون شده شما هم اطلاعی ندارید که چرا..

    • رضا قلدر

      اقای روحانی مردم را بیچاره کردی نظارت در بازار به نقطه صفر رسیده هرکس هر چه دلش بخواد قیمت میگزاره روی اجناس کسی هم نیست بگه چرا فقط خدا حق این مردم ضعیف ازت بگیره ده درصد حقوق اضاف شد بالای پنجاه درصد تورم تو بازاره توهم که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده تازه توی این فکری بعدازخودت جهانگیری بشه اریس جمهور ...

    • سعید

      جوابی ندارن بگویند .........گوسفند زند داره برای عریها صادر میشه لاشه گوشت از کدام کشور وارد میشه به این نمیگوین اقتصاد و خود کفایی ...

    • گاوزده گان

      نامردا گوشت گوساله رو در ميادين تره بار تحت نظارت شهردارى مبلغ 52000تومن در 14/5/97 فروختن و کسى هم نظارت رو اين موضوع نداره

    • بدون نام

      به جای اینکه قیمت زیر ۲۰هزاربیارید خودتان قیمت از۴۰ به بالامیبرید خدا ازتان نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گوشت گوساله استرالیایی که خودشان واردمی کردندبیست دوسه تومان کرده اندسی وپنج اینکه دلارش دست خودتان خداازسرت نگدزه دولت بیم وامید

      • بدون نام

        هویدا رو میخاد که همه جای ایران یه نرخ ثابت باشه.خدا بیامرزدش

    • احسان

      شماهم اگه میتونید قیمت هارو ثابت نگه دارید عرضه ندارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج