۷۵۵۱۳۰
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جزئیات کشته شدن جوان ۲۵ ساله در تجمعات کرج

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به کشته شدن یک جوان مذکر ۲۵ ساله در تجمعات جمعه شب کرج گفت: به جز این مورد که پرونده آن توسط عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی در دست بررسی است به افراد حاضر در تجمعات آسیبی وارد نشده است.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به کشته شدن یک جوان مذکر ۲۵ ساله در تجمعات جمعه شب کرج گفت: به جز این مورد که پرونده آن توسط عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی در دست بررسی است به افراد حاضر در تجمعات آسیبی وارد نشده است.

خیرالله ترخانی، ضمن تایید خبر کشته شدن یک نفر در تجمعات اخیر کرج گفت: این فرد مذکر و ۲۵ ساله بود و با شلیک گلوله از درون جمعیت جان خود را از دست داد.

ترخانی به دیدار با خانواده این فرد اشاره و خاطرنشان کرد: قاتل هنوز شناسایی نشده و با بررسی دوربین‌های موجود در محل حادثه و اطلاعات عوامل امنیتی و انتظامی مشغول پیگیری موضوع هستیم.

وی ادامه داد: در طول این مدت نیروهای نظامی و انتظامی هیچ گلوله‌ای شلیک نکرده‌اند و سعی کرده‌اند با خویشتن داری افراد حاضر در تجمعات را به آرامش دعوت کنند اما این اتفاق رخ داده و در حال بررسی هستیم تا بدانیم چه کسی اقدام به تیراندازی کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در واکنش به انتشار اخباری از آسیب دیدن یک زن و وخامت حال وی اعلام کرد: غیر از جوان ۲۵ ساله‌ای که جان خود را از دست داد مورد دیگری از آسیب دیدن افراد حاضر در تجمعات گزارش نشده است؛ ضمن اینکه چند نفر از مأموران نیز صدمه‌های سطحی و بیشتر از سطحی دیده‌اند که درمان شده و یا درمان خواهند شد.

این مسئول در خصوص فراخوان‌هایی که به منظور اعتراض به گرانی در مسجد جامع رجایی‌شهر داده شده است نیز گفت: اگر این اعتراض در فضای مسجد باشد نیازی به مجوز ندارد و مسئولیت آن با هیئت امنای مسجد است اما اگر به بیرون کشیده شود غیرقانونی است.

ترخانی افزود: با توجه به اقدامات مخالفان و معاندان در روزهای اخیر ما به هیچ تجمعی مجوز نداده و نمی‌دهیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت کرج و اشتهارد نیز اعلام کرد: این دو شهر شب گذشته وضعیت آرامی را پشت سر گذاشتند و در سایر مناطق استان هم گزارشی از درگیری، تجمع و اغتشاش نداشتیم.

این مسئول در پایان از شهروندان خواست تا بهانه‌ای به دست معاندین ندهند و خاطرنشان کرد: دولت و نظام به فکر حل و فصل مسائل اقتصادی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از درون جمعیت!!!!!!!!!

    • حقگو

      من فقط قسمت آخرحرف ایشون روعینا مینویسم وقضاوتش رو میزارم به عهده ی هموطنان که با اندکی تٱمل روی این حرف میتوان به جواب سئوالات رسید سانسورچی هم سانسورنکنه لطفاچون حرف که حرف ایشون هست وتوهینی هم نشده به کسی واما قسمت آخر حرف ایشان.......
      دولت و نظام به فکر حل و فصل مسائل اقتصادی هستند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ماهم شاخ داریم

    • بدون نام

      اگردولت به رفع مشکلات معیشتی مردم بپردازد چرااصلابایدچنین تجمعاتی برگزار وجان انسانی گرفته وبهانه به دست دشمن داده شود ازدی ماه سال ڱذشته حدودهفت ماه گذشته پس دولت چه موقع میخواهداین مشکلات رابرطرف کند بجای رفع مشکلات نمایندگان درمجلس جناح بندی کرده ومتاسفانه بجای رفع مشکلات مردم سرستیزه باهم دارند خوب مسلم است دشمن هم ذرکمین همین مسایل واختلافات است ومیخواهد ازآب گل ماهی بگیرد پس بهتراست نمایندگان طرحی عاجلانه جهت بهبود معیشت مردم بردارند

    • bsaa

      همه جای دنیا گزارشگرها طرف مردم هستن ولی اینجا گزارشگر شرفش رو ارزان میفروشه

    • آ زاد

      کار دشمن ما آ آمریکا بوده؟...

    • بدون نام

      چرا نظرات رو پخش نمیکنید

    • شهین سیفی

      مگر ایران امریکاست که که اراده کند اسلحه بخر وحمل اسلحه کند مملکت حساب وکتاب دارد

    • احمد

      تشکر تشکر فقط میشه بگید کی گرانی و بدبختی رو حل میکنید؟....

    • بدون نام

      میدونیم اوجب واجبات برای شما حفظ جان ومال مرده‌. اصلا مشخصه

    • هه

      یه وقت توی این تجمعات نریدا چون ممکنه از دروووون جمعیت شلیک کنند

    • بدون نام

      فرقی نداره چه از داخل،چه ازخارج ،معلومه کار کی هست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج