۷۵۵۱۵۷
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

غواصی ارتش ایران، ۲ رکورد جهانی را جا به جا کرد

سرداور مسابقات بین المللی ارتش های جهان گفت: تیم ایران در این دوره از مسابقات بسیار خوب درخشید و موفق شد حدود دو رکورد جهانی را نیز جابه جا کند.

خبرگزاری ایسنا: سرداور مسابقات بین المللی ارتش های جهان گفت: تیم ایران در این دوره از مسابقات بسیار خوب درخشید و موفق شد حدود دو رکورد جهانی را نیز جابه جا کند.

حامد حق پرست در گفت وگویی، در خصوص وضعیت تیم ها و نحوه برگزاری مسابقات بین المللی ارتش های جهان ۲۰۱۸ در بخش مسابقات غواصی عمق اظهارکرد:

این مسابقات در هفت روز در نوشهر و به میزبانی دانشگاه نیروی دریایی برگزار می شود که در دو روز آغازین مسابقات، آیتم هایی اجرا شد که جنبه عمومی داشت و برای تماشاچیان نیز لذت بخش بود.

وی افزود: در پنج روز باقی مانده که در حال حاضر مسابقات در دومین روز آن قرار دارد، آیتم ها به صورت کاملا تخصصی برگزار می شود و شاید برای تماشاچی جذابیتی نداشته باشد؛ زیرا بخش اعظم کار در زیر آب انجام می شود و پس از آن عملکرد فنی و تکنیکال تیم ها توسط تیم داوران مورد بررسی قرار می گیرد.

سرداور مسابقات بین المللی ارتش های جهان ۲۰۱۸ در بخش مسابقات غواصی عمق تصریح کرد: تا به امروز با افتخار اعلام می کنم که تیم ایران در این دوره بسیار خوب درخشیدو موفق شد حدود دو رکورد جهانی را نیز جابه جا کند.

حق پرست با بیان این که تیم ایران در شنای امدادی و همچنین میدان موانع دریایی که جز آیتم های سنگین و پرفشار بوده است؛ رکورد را به طرز چشم گیری جابه جا کرد، گفت: تیم ایران توانست در بخش دیگر پیش از اتمام مسابقه به قهرمانی برسد.

وی با بیان این که یکی از تیم ها دیروز رد صلاحیت شد، اظهار کرد: از آن تیم خواستیم اگر شک و شبهه ای دارد، در آیتم امروز از امتیاز ناظر داوری استفاده کند اما این تیم اعلام کرد که به صداقت و عدالت رفتار ایران اعتقاد داشته و هیچ نیازی به ناظر ندارد.

سرداور مسابقات بین المللی ارتش های جهان ۲۰۱۸ در بخش مسابقات غواصی عمق ادامه داد: این مسابقات یک میدان بین المللی است و شفافیت عملکرد ما در داوری بیانگر این بوده که ما حاضر نیستیم برای مدال گرفتن به هر روشی متوسل شویم.

حق پرست با اشاره به این که این مسابقات جمعا دارای هفت آیتم است، افزود: میدان موانع دریایی ، شنای امدادی و کمک به غواص مصدوم ، فلنچ که شامل متصل کردن بخش هایی از یک سازه زیر آبی است، جوشکاری و برشکاری زیر آب از آیتم های این مسابقات است.

سرداور مسابقات بین المللی ارتش های جهان ۲۰۱۸ در بخش مسابقات غواصی عمق اظهار کرد: امسال آیتم جدیدی را به نام نجات کشتی در حال غرق طراحی کردیم که در این مسایقه ماکت یک کشتی را غرق می کنیم و پس از آن تجهیزاتی در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت که با استفاده از تدابیر مناسب این سازه را شناور سازی کنند.

حق پرست عنوان کرد: آیتم پایانی،کار در فضای بسته‌ است که غواص بایستی در فضای کانتینر تعمیراتی را بر روی یک خط لوله انجام دهد .

وی با بیان این که ۳۲ داور در حال قضاوت این مسابقات هستند، گفت:در مجموع ۱۱۰ نفر از پنج کشور ایران، ونزوئلا، روسیه، سوریه،آفریقای جنوبی و هشت کشور هم به عنوان ناظر در این دوره شرکت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنتم ماشاءالله

    • بدون نام

      درود بیکران بر دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران

    • علی

      سلام، درود بر این دلاور مردان بی ادعای ارتش که هر جا هستن مایه افتخار ملت هستن، بدون دخالت در سیاست و بیانیه،،، کاش فیش حقوقی یکی از این استوارهای سربلند رو میدیدید تا بدونید چقدر با غیرت و بدون چشم داشت دارن از جونشون مایه میذارن،، سلام ملت بر شما مردان بی ادعا که کسی اسم شما رو هم بلد نیست....

    • امیران

      آقا یک کلام... زنده باد ارتش همیشه قهرمان...تمام

    • بدون نام

      کاش با یک سکه ربع لااقل از انها تقدیر شود

      پاسخ ها

      • بی نام

        موافقم

    • بدون نام

      زنده باد ارتش

    • بدون نام

      درود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج