۷۵۵۱۹۰
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

جذاب‌ترین تراکتور تاریخ با مسعود و اشکان

ویژه‌ترین تمرین تراکتورسازی در سال‌های اخیر با دو چهره برگزار شد.

ورزش سه: اضافه شدن اشکان دژاگه و مسعود شجاعى به تیم تراکتورسازی تبریز اتفاقی بود که فوتبال آذربایجان را تحت الشعاع خود قرار داد؛ حضور این دو ملی پوش با سابقه در تیم تراکتورسازی موجب شد تا اعتبار تیم جان توشاک بیش از پیش شده و همه روی این تیم حساب ویژه‌ای باز کنند.

تمرین امروز یکشنبه تراکتوری‌ها با حضور دژاگه و شجاعی یکی از به یاد ماندنی‌ترین تمرینات این تیم در سال‌های اخیر بود که در ادامه گزارش کاملی از این تمرین را می‌خوانید:

اپیزود شماره یک:
ساعت ۲۰ روز شنبه، فرودگاه شهید مدنی تبریز

جذاب‌ترین تراکتور تاریخ با مسعود و اشکان

بیش از یک هزار هوادار تیم تراکتورسازی تبریز عصر روز شنبه در فرودگاه شهید مدنی حضور یافتند تا از دو ستاره جدید تیم شان استقبال کنند. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، ساعت ۲۰ روز شنبه با پرواز تهران- تبریز در شهر اولین‌ها حضور یافتند. به محض ورود این دو بازیکن به فرودگاه، هیاهو و هیجان به اوج خود رسید. هواداران تراکتورسازی که از دیدن دو ستاره ملی پوش تیم‌شان به وجد آمده بودند از سالن انتظار تا محوطه فرودگاه با شعارهای خود از دژاگه و شجاعی استقبال کردند. حضور پُر تعداد و پرشور تی تی‌ها در فرودگاه دو بازیکن جدید تراکتورسازی را نیز به هیجان آورده بود چرا که انتظار چنین استقبال گسترده‌ای را نداشتند.

اپیزود شماره دو
ساعت ۱۷:۳۰، مسیر زمین تمرین اختصاصی باشگاه تراکتورسازى

دو فصل پیش و زمانی که چمن ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز مورد مرمت قرار گرفته بود و بازی‌های تراکتورسازی در زمین اختصاصی‌اش برگزار می‌شد، در ساعات منتهی به آغاز بازی‌های این تیم همیشه شاهد ترافیک سنگین در جاده منتهی به زمین اختصاصی باشگاه بودیم. بعد از دو سال و در ساعت ۱۷:۳۰ امروز یکشنبه نیز چنین شرایطی در دو مسیر زمین تمرین اختصاصی باشگاه تراکتورسازی را مشاهده کردیم؛ گویی که قرار بود یک بازی حساس در این زمین برگزار شود.

مسیر منتهی به زمین تمرین در قرق اتومبیل‌هایی قرار داشت که مقصدشان تمرین تراکتورسازی بود. هزاران هوادار تیم تراکتورسازی به عشق دیدن و تشویق کردن اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، بعد از ظهر داغ مردادماه را از خانه بیرون زده و قصد تمرین کرده بودند. در چنین شرایطی پیش بینی یک تمرین پر تماشاگر دور از انتظار نبود.

اپیزود شماره سه:
رختکن زمین تمرین اختصاصی باشگاه تراکتورسازی:

همه نگاه‌ها به رختکن زمین تمرین اختصاصی باشگاه تراکتورسازی دوخته شده بود. قرار بود از این رختکن دو چهره ویژه برای اولین بار خارج و وارد تمرین تراکتور شوند. از پنجره رختکن که به داخل نگاه می‌کردیم، می‌توانستیم جوی متفاوت را در محفل تراکتوری‌ها مشاهده کنیم. محمد طیبی، کاپیتان دو هفته ابتدایی تراکتور سعی در نزدیک شدن به اشکان دژاگه و گفت‌وگو با او داشت. به نظر می‌رسد که یکی از بین مسعود یا اشکان از هفته آینده بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازو ببندند.

اپیزود شماره چهار:
سکوهای مملو از تی تی

جذاب‌ترین تراکتور تاریخ با مسعود و اشکان

همان گونه که پیش‌بینی می‌شد استقبال بسیار خوبی از تمرین روز یکشنبه تراکتورسازی شده بود. بیش از ۵ هزار هوادار تراکتوری در محل تمرین تیم‌شان حضور یافته بودند که این تعداد تماشاگر از میزان تماشاگران بسیاری از بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران بیشتر بود. آنها ابتدا تیم محبوب‌شان را به شدت تشویق کردند و سپس به محض ورود بازیکنان تازه وارد تیمشان آنها را مورد تشویق قرار دادند؛ شجاعی و دژاگه نیز پس از تشویق شدن به ابراز احساسات تی تی‌ها پاسخ دادند.

اپیزود شماره پنج:
سوپر استارها وارد می شوند

جذاب‌ترین تراکتور تاریخ با مسعود و اشکان

حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در تیم تراکتورسازی یک اتفاق بسیار خوب برای هواداران این تیم است. استقبال پرشور تی تی‌ها از اولین تمرین این دو بازیکن به خوبی نوید این موضوع است.

در لحظه ورود دژاگه و شجاعی به داخل زمین تمرین یک اتفاق جالب نیز رخ داد. یکی از هواداران تراکتورسازی که به شدت به دژاگه علاقه داشت، از روی سکوها به داخل زمین پریده و ستاره محبوب خود را در آغوش کشید تا از همین ابتدا به ستاره‌های تیم ملی نشان دهد چه اندازه حضورشان امید را به تراکتور بازگردانده است.

حیران حیدری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تراکتور تیم خوبی هستش ولی اینو بدونید خیلی از تورکهای ایران عاشق پرسپولیس هستند چون من خودم تورکم و خیلی از دوستانم هم طرفدار دوآتیشه پرسپولیس هستند حالا استقلال هم صددرصد طرفدار تورک زیاد داره،
      یاشاسین پرسپولیس

      پاسخ ها

      • بهزاد

        حرفاتو باور کردیم.
        دقیقا راست میگی

      • بدون نام

        این رو هم بدون خیلی از فارس ها و ایرانی ها و کسانی که خارج از ایران هستند عاشق تراکتور هستند پس زنده باد تراکتور

      • امیر حسین کریمی

        واقعا برای تورکی که تراکتوری نباشه متاسفم

    • بدون نام

      یاشسین تراختور یاشاسین اذربایجان یاشاسین زنوزی

    • ایرانی.

      خخخ.تراکتررررررررر. شدتراک اذین.خخخ.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خ خ خ

      • امیر حسین کریمی

        میمون

    • Rahim

      به امید قهرمانی در هر دو جام یاشاسین تراختور یاشاسین ازربایجان یاشاسین مهندس زنوزی

    • بدون نام

      کاپیتانلار خوش گلمسیز

    • Araz

      نویسنده محترم اول تکلیف خودت رو مشخص کن یک جا میگی لهجه ترکی در حال که ترکی سومین زبان زنده دنیاست اونیکه لهجه هستش فارسیه که یونسکو بعنوان زبان قبول نکرد و جای دیگه میگی زبان آزری آزری به خودفروشها اطلاق میشه والا ما با افتخار تورکیم حالا ببینیم چاپ میکنی یا سانسور

    • بهزاد

      ترکی زبان هست نه لهجه.اونیکه تو میگی لهجه ی فارسی هست که از عربی گرفته شده

    • omid

      عزیزم لهجه ترکی یعنی چی ب زبان ترکی ببین هدفت از نوشتن لهجه دقیقا تفرقه ست زشته نکن این کارو هرچند میدونم چاپ نمیشه اگه قرار ب لحجه باشه فارسی لحجه ۲۶ عربیه نه ترکی

    • بدون نام

      لهجه ترکی .....متاسفم براتون....

    • بدون نام

      به نوکرم تراختور نمنه تراختور نمنع تراختور

    • فوتبال

      این یعنی خصوصی سازی راحت بدون دقدقه بازیکن میخرن با پول خودشون برای تراکتور آرزوی بهترینها رو دارم تیم مردمی و پر شوری هست با آرزوی قهرمانی تیم محبوبم پرسپولیس.

    • محمدرضا

      یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراکتور ! ضمنا کارخانه پماد سوختگی زنوزی افتتاح شد

    • علی

      من خودم تورک هستم ولی جانم فدای وطنم ایران یاشاسین بیزیم ایرانمیز آزربایجان وعربستان هم مال اقوامه خودشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج