۷۵۵۲۵۴
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

کامیابی‌نیا: استقلال، شرایط بازی با ما را نداشت!

کمال کامیابی نیا، هافبک تیم پرسپولس، در گفت و گویی، در مورد پیوستن دو کاپیتان تیم ملی یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به تراکتورسازی تبریز و حضور این دو بازیکن در رقابت های این فصل لیگ برتر، گفت: خوشحالم که دو بازیکن درست به فوتبال ایران آمدند.

روزنامه قانون: کمال کامیابی نیا، هافبک تیم پرسپولس، در گفت و گویی، در مورد پیوستن دو کاپیتان تیم ملی یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به تراکتورسازی تبریز و حضور این دو بازیکن در رقابت های این فصل لیگ برتر، گفت: خوشحالم که دو بازیکن درست به فوتبال ایران آمدند. بدون شک حضور بازیکنانی مثل دژاگه و شجاعی به فوتبال ایران و لیگ شخصیت می‌دهد.

این دو بازیکن می‌توانند به بازیکنان جوان تجربیات‌شان را انتقال دهند و به عنوان الگو می‌توانند بازیکنان جوان را آماده کنند. البته امسال بازیکنان خارجی خوبی هم به لیگ ایران اضافه شدند که آن‌ها هم می‌توانند در بالا بردن کیفیت لیگ ایران کمک کنند. هر چه بازیکنان باکیفیت ایرانی و خارجی در لیگ ایران بازی کنند، کیفیت لیگ بالا می‌رود. دژاگه و شجاعی سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال در دنیا بازی کردند و بدون شک حضور آن‌ها در لیگ ایران ارزشمند خواهد بود.

کامیابی نیا در مورد جمع شدن ستاره ها در یک تیم گفت: باید این فرهنگ در فوتبال ایران جا بیفتد که وجود بازیکنان خوب دلیلی برای موفقیت یک تیم نیست؛ تیمی مثل استیل‌آذین خریدهای فوق‌العاده‌ای انجام داد و بازیکنان بزرگی را جذب کرد اما به دلیل نداشتن ثبات و مدیریت مناسب، این تیم از بین رفت و شرایط خوبی پیدا نکرد.

الان هم باید این فرهنگ جا بیفتد که با جذب ستاره‌ها باید از آن‌ها استفاده مناسبی انجام شود تا بتوانند خواسته‌های مدیران و هواداران یک باشگاه را برآورده کنند. بازیکنان ستاره باید با یک پشتوانه‌ فکری جذب تیم‌ها شوند.

هافبک پرسپولیس در مورد عدم برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال ایران، گفت: ما از ابتدای فصل تمرینات خودمان را با برنامه آغاز کردیم و برانکو پیش از شروع تمرینات برنامه بلندمدتی به ما داد. به طوری که می‌دانستیم چه روزی تعطیل هستیم، چه روزی تمرین داریم و چه روزی بازی‌های دوستانه انجام خواهیم داد.

ما از روز اول با برنامه تمرین کردیم و حتی تاریخ سوپرجام هم برای ما مشخص شده بود اما برگزار نشدن سوپرجام به هیچ وجه به دلیل کم‌کاری باشگاه پرسپولیس نبود چرا که کل مجموعه باشگاه ما آماده این بازی بودند اما حریف شرایطی نداشت تا مقابل ما ظاهر شود.

این مساله هم هیچ ارتباطی به ما ندارد چرا که ما دوست داشتیم در زمین بازی برنده شویم و جام را بالای سرببریم ولی حریف شرایط این را نداشت که مقابل ما به زمین بیاید و فکر می‌کنم رای فدراسیون مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام منطقی و عادلانه است. وی در خصوص اینکه گفته می شود، وزیر ورزش از تیم پرسپولیس حمایت بسیار خوبی دارد، گفت: اصلا و ابدا این‌طور نیست که وزیر ورزش به باشگاه پرسپولیس کمک کرده باشد.

همه کسانی که پیگیر وضعیت پرسپولیس هستند می‌دانند که آقای گرشاسبی تک و تنها زحمت می‌کشد تا کارهای پرسپولیس انجام شود. شما در نظر بگیرید که ما از پنجره نقل و انتقالات هم محروم بودیم و در حالی که همه باشگاه‌ها مشغول تقویت خود بودند، ما این شانس را نداشتیم.

با همه این شرایط آقای گرشاسبی به سختی توانست چند بازیکن را برای نیم فصل دوم جذب پرسپولیس کند تا خواسته هواداران برآورده شود و به نظرم این هجمه‌ها و تهمت‌هایی که زده می‌شود درست نیست. درست است که پرسپولیس و استقلال تیم‌های دولتی هستند اما همان‌طور که مدیر باشگاه استقلال تلاش می‌کند تا باشگاهش موفق شود، آقای گرشاسبی هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کند.

الان استقلال چند بازیکن خوب جذب کرده، آیا باید هواداران پرسپولیس هم در این شرایط به وزیر هجمه وارد کنند که او به این تیم کمک کرده است؟ این‌طور نیست و این‌ها خط‌هایی است که برخی‌به هواداران می‌دهند تا آن‌ها را فریب دهند. هواداران باید آگاه باشند که فریب این کارها را نخورند. برخی‌ شرایطی ایجاد کردند تا این هجمه‌ها به وزیر ورزش وارد شود اما من می‌گویم که این کارها ناجوانمردانه است.

کامیابی نیا در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند برای سومین فصل پیاپی به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد، گفت: کار سختی است و نمی‌توان راحت درباره قهرمانی صحبت کرد. باید همگی دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا باز هم یک قهرمانی به دست بیاوریم. باید دست این بازیکنان را بوسید که با همه سختی‌هایی که وجود دارد، تلاش می‌کنند تا هواداران را خوشحال کنند.

بازیکنان پرسپولیس بی‌حاشیه فقط به تمرین کردن و خوشحالی دل هواداران فکر می‌کنند و هواداران هم حمایت خیلی خوبی از ما انجام دادند. قصد داریم با رسیدن به موفقیت به آن‌ها بابت حمایت‌های‌شان پاداش بدهیم و بعد از هر بازی آن‌ها را خوشحال روانه خانه‌های‌شان کنیم، هر چند باید بگویم شرایط کار امسال از سال‌های قبل سخت‌تر است اما هت‌تریک در قهرمانی دور از ذهن نیست. ما دو هفته ابتدایی لیگ را با قدرت آغاز کردیم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو کتفی

    • کریمی

      تو خوب پول گرفتی ها عجب موقعی

    • بدون نام

      اگر توی یک بازی اخراج شدی آنوقت باور میکنم که وزیر بیطرف است.

    • mmm

      مواظب کتف ات باش نیوفته زمین

    • پیر مرد پرسپولیسی

      استقلال شجاعت بازی با شما را نداشت ! دلیلش هم ترس از باختن و شرمنده ی هواداران شدن بود .بنظرم باید این دیدار صورت می گرفت ،شاید هم برنده می شدند ،اما عدم اعتماد بنفس نسبت به کسب پیروزی باعث این تصمیم غلط کادر فنی ومدیریتی استقلال شد .

    • mehdi

      استقلال ترسید اگه جلوی پرسپولیس بازی کنه برای بار سوم شش تایی بشه

    • بدون نام

      یادتون رفته تا یک چیز کوچکی میشد پرسپولیسی ها جلوی وزارت بر علیه وزی ورئیس جمهور شعار می دادند بیشتر سر سوپر جام بود که سر استقلال با چند با زیکن گرفتن شیره مالیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج