۷۵۵۲۷۱
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

جلال مقامی: برنامه‌های تلویزیون جذابیت ندارد

امروز که پیرمرد شدم هنوز هم نسل جوان و کسانی که به سن و سال من هستند می‌گویند این نوستالژی برای ما باقی ماند و همین یک جمله برای من باارزش است. امابرنامه‌هایی که در حال حاضر از تلویزیون پخش می‌شود چندان جذابیتی ندارد.

روزنامه ایران: تولد بار دیگربهانه‌ای شد تا هنرمندان پیشکسوت عرصه فرهنگ وهنر مرداد ماه روز گذشته (۱۴ مردادماه) درمؤسسه هنرمندان پیشکسوت به مدیرعاملی سید عباس عظیمی دورهم جمع شوند؛ هنرمندانی چون داریوش ارجمند، امین تارخ، جلال مقامی، پری امیرحمزه، بهرام حصیری، سید جواد آشفته و....

جلال مقامی: برنامه‌های تلویزیون جذابیت ندارد

سیدعباس عظیمی در این مراسم از ساخت دو استودیو برای موسیقی و سینما خبر داد که به گفته او طی ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

مهدی افضلی، مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر نیز بیان کرد: اخیراً با دوستان درخانه موسیقی، سینما و تئاتر در خدمت وزیر کار بودیم که اتفاق مبارکی افتاد که امیدوارم قبل از استیضاح وزیر انجام شود. همچنین قراربراین است بیمه هنرمندان بالای ٥٠ سال که تعدادشان هم کم است، برای بیمه شدن، بررسی شود. دراین مراسم که در مجموعه «باغ زیبا» برگزار شد، از خبرنگاران حاضر در آستانه روز خبرنگار تقدیر شد.

جلال مقامی در گفت‌و‌گو با «ایران» درخصوص برنامه‌های فرهنگی وهنری که طی این چند سال اخیرازتلویزیون پخش می‌شود، گفت: نمی‌توانم به برنامه‌هایی که روی آنتن می‌رود ایرادی بگیرم اما با صراحت درمورد برنامه خودم «دیدنی‌ها» می‌گویم که نه تنها در دوران خودش بسیار پربیننده بود بلکه نسل‌های بعد هم ازآن یاد می‌کنند.

آن دوران این برنامه در شرایطی تولید شد و روی آنتن رفت که نه ویدئویی وجود داشت ونه ماهواره ای و حتی فضاهای مجازی و نرم افزاری هم نبود. دوران جنگ بود و احساس کردیم تولید چنین برنامه ای برای مردم نیاز است که خوشبختانه هم مورد استقبال قرارگرفت.

پیشکسوت دوبلور ایران در ادامه افزود: دراجراهایم سعی بسیاری داشتم با مردم صمیمانه سخن بگویم. نخستین بارکه جلو دوربین رفتم با خدای خود عهد بستم هیچ گاه به خود مغرور نشوم و شاید هم همین امر سبب شد برنامه «دیدنی‌ها» 12 سال پرمخاطب روی آنتن برود.

امروز که پیرمرد شدم هنوز هم نسل جوان و کسانی که به سن و سال من هستند می‌گویند این نوستالژی برای ما باقی ماند و همین یک جمله برای من باارزش است. امابرنامه‌هایی که در حال حاضر از تلویزیون پخش می‌شود چندان جذابیتی ندارد. با عرض پوزش، از دیدگاه من برنامه‌های چون «خندوانه» و «دورهمی» چندان پربار نیست، البته شاید مورد توجه جوانان باشد اما من علاقه‌ای ندارم چرا که ماحصل و خروجی مفیدی برای مخاطبان ندارد و بهتراست بگویم این برنامه‌ها درحد خودش و نسل خودش جالب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره برنامه جذاب دیدنی ها را بر پا کنید و صدا و سیمای گرم استاد جلال مقامی را به نظاره بنشینیم .

    • بدون نام

      دوباره برنامه جذاب دیدنی ها را بر پا کنید و صدا و سیمای گرم استاد جلال مقامی را به نظاره بنشینیم .

    • سعید

      تلوزیون دیگه مرد خدا رحمتش کنه

    • غلامرضا خوشی

      حداقل بیا همون برنامه دیدنیها اجرا کن الان سوژهای بهتری گیرمیاد نمیدونم ما ایرانیها همه سرخورده شدیم بازار روانپزشکی داغ داغه.همش مال وعده دادن وچشم انتظار گذاشتن مردمه طرف میخواد زن بگیره الان ازاول دولت آقای روحانی منتظر مونده که چی میشه.

    • بدون نام

      به نظر من هم میشه دوباره برنامه نوستالژیک دیدنیها رو احیا کرد .
      الآن هم بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی دنیا اینچنین برنامه‌ای رو با عناوین مختلف دارند در حالی که اون سبقه‌ی نوستالژیک رو هم ندارند .
      صدا و سیما استاد فرصت سوزی ست واقعاً .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج