جاباما
۷۵۵۲۷۲
۱۵ نظر
۵۰۶۱
۱۵ نظر
۵۰۶۱
پ

مقتول برای همسرم پیامک‌های عاشقانه می‌فرستاد

مردی که دوست خود را به قتل رسانده است، مدعی شد مقتول برای همسر او پیامک‌های عاشقانه می‌فرستاد.

روزنامه شرق: مردی که دوست خود را به قتل رسانده است، مدعی شد مقتول برای همسر او پیامک‌های عاشقانه می‌فرستاد.

ساعت ۶:۳۰ پنجشنبه هفته گذشته کشف جسد مردی ناشناس در زمین‌های کشاورزی به کلانتری امین‌آباد اعلام و پس از حضور تیم تشخیص هویت و بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل مشخص شد جسد متعلق به مردی حدودا ۳۵ساله است که پیش از سوزانده‌شدن، در یک درگیری با ضربات متعدد چاقو به ناحیه صورت، شکم، دست، گردن و... به قتل رسیده است.

کارآگاهان در بررسی لباس‌های به‌جای‌مانده از مقتول موفق به خارج‌کردن کارت شناسایی متعلق به او شدند و به این ترتیب هویت مقتول به نام صادق (۳۵ساله) ساکن خیابان پیروزی شناسایی و در تحقیق از خانواده وی مشخص شد که این مرد یک روز قبل به دنبال تماس یکی از دوستانش به نام «علی» از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.

با شناسایی محل زندگی «علی» (۴۰ساله) در منطقه پیروزی، کارآگاهان برای انجام تحقیقات به خانه او رفتند و اطلاع پیدا کردند علی هم‌زمان با کشف جسد مقتول، از محل سکونتش خارج و پس از آن ناپدید شده و پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی اعضای خانواده‌اش نیز نبوده است.

همچنین در تحقیقات تکمیلی معلوم شد علی از حدود یک ماه پیش از همسرش متارکه کرده است. کارآگاهان با بازجویی از همسر سابق علی اطلاع پیدا کردند مقتول در زمان زندگی مشترک علی و همسرش، دوست خانوادگی آنها بود.

همسر سابق علی به نام «ساناز» در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «صادق دوست نزدیک همسرم بود و به همین علت به خانه ما تردد داشت و من او را کاملا می‌شناختم. من و همسرم از مدت‌ها پیش با یکدیگر اختلاف و قصد متارکه از یکدیگر را داشتیم. قبل از متارکه، مقتول چندین‌بار پیامک‌های عاشقانه برایم ارسال کرده بود که آن زمان موضوع را به همسرم اطلاع و پیامک‌ها را به او نشان دادم.

به‌واسطه پیامک‌ها، همسرم نسبت به صادق کینه پیدا کرده بود تا اینکه پس از گذشت حدودا یک ماه درنهایت به دلیل اختلافات قبلی من و همسرم متارکه کردیم؛ پس از آن دیگر هیچ اطلاعی از همسر سابق خود و همچنین مقتول ندارم و نمی‌دانم که آیا موضوع کشته‌شدن صادق به موضوع پیامک‌ها ارتباط دارد یا خیر». کارآگاهان با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده درباره انگیزه احتمالی جنایت با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه علی در منزل یکی از دوستانش به نام علیرضا شدند.

این محل در محدوده خیابان شوش تحت مراقبت نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام مأموران ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه با اطمینان از حضور متهم پرونده در محل اقدام به دستگیری وی به همراه علیرضا کردند. متهم اصلی پرونده با تأیید اظهارات همسر سابقش درباره ارسال پیامک‌های عاشقانه بیان کرد از همان زمان تصمیم به کشتن صادق گرفت.

او در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: به‌واسطه کینه‌ای که از مقتول پیدا کرده بودم، روز حادثه با تصمیم قبلی و به همراه علیرضا او را به بیابان‌های اطراف امین‌آباد بردم و با ضربات چاقویی که از قبل همراه داشتم، ضربات متعددی به صورت، گردن، کمر و... مقتول زدم.

پس از کشتن صادق جنازه‌اش را آتش زدم و به همراه علیرضا از محل دور شدیم. علیرضا نیز در اظهاراتش با تأیید اظهارات متهم اصلی پرونده، عنوان کرد در محل ارتکاب جنایت حضور داشته، اما هیچ دخالتی در درگیری منجر به جنایت یا سوزاندن جسد نداشته است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح هردو متهم به‌ویژه متهم اصلی پرونده، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری صادر شد و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه اش تقصیر این این زن عوضی وحیله گر است که با ترفند خاص دو نفر را از میدان خارج کرد.

    • بدون نام

      چه خبره فقط تکرار میشه این خبر

    • بدون نام

      چقدر یه آدم میتونه احمق باشه تو که متارکه کرده بودی دیگه کشتن اون واسه چیت بود

    • مینا

      بعضی ها با زندگی خودشون چکار می کنند برای یه حسی که به همسر سابقت داشته که زندگی خودتو تباه کردی.........

    • پارسا طولایی عباسی

      این غبرت ایرانیه چون چشم به ناموسش داشته اعدام حقش نبست درضمن باز پای یه زن دراین قتله قاتل سهل انگاری کرده چرا این نره خر رووارد زندگیش کرده مقتول نمک نشناس بوده درقدیم اگه همسایه مسافرت بود پسرهمسایه میرغت اونجا میخوابید تا مرد خونه برگرده حرمت همسایگی بودبخداکسی جرات نمیکرد به یک زن حرفی بزنه ازلحاظ ناموسی همسایه‌ها حرمت داشتن کسی که خونه کسی میرفت نمک شناس بود غیرت همسایه اجازه نمیداد کسی به همسایه حتی نگاه کنه یاداون دوران بخیرولی الان حرمتها شکسته خوردن نمک دست کسی معنا نداره غیرت جایش رو به بی غیرتی داده مثل این بیغیرت که نمک خورده نمکدان روشکسته البته این انسان نیست نره خره هرچندکه مرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این جهالت ایرانیه

    • بدون نام

      علیرضا رو چرا گرفتیم اونکه میگه کاری نکردم؟

    • بدون نام

      بخاطر اشکال در خبر رسانی هرروز تکرار و سعی بر پوشاندن نقطه کور هست.بیشتر بنویسم چاپ نمیشه.

    • سارا

      زنا میتونن جلوی خیلی چیزارو بگیرن ولی متاسفم برای مادرایی که در تربیت دختراشون انقدر سهل انگارن.

    • محمد پارسا ساکی زاده

      امروز بابام کتکم زد

      پاسخ ها

      • م

        کارخوبی کرد..دستشوماچ کن..

      • اسی م

        دمت گرم با غیرت حقش بود عوضی کسی که چشم بد بناموس کسی دارد آخرش مثل سگ میمیره من خودم مجردم ولی از آقایون متاحل خواهش میکنم کسیکه نمشناسی زود پسر خاله نشو باش خانه نبرید که عاقبت این بشه

    • بدون نام

      زن خبیث

    • بدون نام

      زن خبیث

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه مقصر واقعی رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج