جاباما
۷۵۵۳۱۳
۱۱ نظر
۵۰۱۷
۱۱ نظر
۵۰۱۷
پ

«بی.ام.و» اجاره‌ای، کار دست داماد داد

دو سارق لوازم خودرو که حین فرار با بی ام و سرقتی به هشت دستگاه خودروی دیگر خسارت زده بودند با تلاش ماموران گشت کلانتری دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: دو سارق لوازم خودرو که حین فرار با بی ام و سرقتی به هشت دستگاه خودروی دیگر خسارت زده بودند با تلاش ماموران گشت کلانتری دستگیر شدند.

سرهنگ منصور حشمتیان رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در تشریح این خبر گفت : ظهر روز گذشته دو سارق لوازم خودرو در پرسه زنی های خود در محدوده تهرانپارس یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ را مشاهده و برای سرقت لوازم در آن را باز می کنند که حین سرقت وسایل داخل آن یک سوییچ خودروی بی ام و توجهشان را جلب می کند.

وی در ادامه گفت: آنها که از دیدن این سوئیچ متعجب شده بودند دکمه های آن را فشار می دهند که متوجه می شوند چراغهای یک خودرو که جلوی ۲۰۶ پارک بود روشن گردید که مشخص شد سوئیچ مربوط به خودرو بی ام و است.

سرهنگ حشمتیان افزود: سارقان وسوسه شدند تا به داخل خودرو بروند و زمانی که وارد خودرو می شوند تصمیم گرفتند آن را سرقت کنند ولی نحوه روشن کردن آن را نمی دانستند.

وی افزود: سارقان ۲۵ ساله با جست و جو در مرورگرهای اینترنتی روش روشن کردن خودروی مذکور را پیدا می کنند که در ادامه سوار بر بی ام و برای خرید مواد مخدر مصرفی شان به محله ای در محدوده کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس می روند.

این مقام انتظامی گفت: خودروی بی ام و ۳۳۰i را دامادی برای عروسی اش اجاره کرده بود که سوییچ آن را به لحاظ سهل انگاری در ۲۰۶ خود گذاشته بود که دقایقی پس از سرقت برای سوار شدن مراجعه می کند که متوجه به سرقت رفتن آن می شود که سریعا با مالک آن تماس می گیرد.

و مالک پس از بررسی جی پی اس آن می گوید خودرو در همان محدوده است که خودش برای یافتن آن به محل می آید که در مسیر گشت کلانتری را می بیند و موضوع را در میان می گذارد مأمور نیز با خودروی گشت به دنبال وی برای کشف خودرو به گشت زنی پرداختند.

وی ادامه داد : حین گشت زنی ماموران خودرو را در خیابان احسان مشاهده که دستور ایست صادر کردند ولی سارقان خودرو را به سمت ماموران گرفتند و شروع به فرار کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با فرار آنان تعقیب و گریز پلیسی آغاز و ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح شروع به تیراندازی کردند. سارقان علی رغم تیراندازی های پلیس به فرار خود ادامه دادند که حین گریز به ۸ دستگاه خودرو شهروندان خسارت وارد کردند که نهایتا پس از شلیک ۱۰ تیر و پنچر شدن خودرو و وارد شدن سارقان در یکی از بن بست های محدوده دستگیر شدند.

سرهنگ حشمتیان بیان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری مالکان خودروهای خسارت دیده نیز حاضر و از متهمان شکایت کردند و نیز اموال مکشوفه به مالک خودروی ۲۰۶ برگردانده شد.

به گفته رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه داماد خودرو را ساعتی قبل سرقت از کرایه دهنده جلوی خانه خوش تحویل گرفته بود و از آنجا که می خواست به گل فروشی ببرد تا گل روی آن بزند همان جلوی خانه اش پارک کرد و سوییچ آن را در پژو ۲۰۶ گذاشته بود.

بنا به اظهار سرهنگ حشمتیان متهمان در اولین دقایق سرقت از حضورشان در خودرو سلفی و فیلم تهیه و برای دوستان خود ارسال کردند که گفته اند رکورد سرقت را زده و بی ام و دزدیده اند.

وی در خاتمه بیان داشت : تحقیقات تکمیلی از متهمان که دارای سرقت خودرو و مواد مخدر می باشند در حال انجام می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم یکبار ماشین گرانقیمت در کیش کرایه کردیم که در قرارداداجاره آمده بود امکان استفاده از بیمه بدنه برای شما وجود نداره
      در طول اون 24 ساعت یکبار هم نزدیک بود تصادف کنیم که به خیر گذشت
      خلاصه تا زمانی که آژانس های اتومبیل کرایه قبول نکردند که قرارداد منصفانه ای منعقد کنند نباید خودروهای خیلی گران را بدون بیمه بدنه کرایه کرد، مگر با راننده برای مراسم عروسی

    • پارسا طولایی عباسی

      زندگی کسی که شروع نشده روازبین بردن حق این سارق قطع دست است چون این عروس وداماد تاعمردارن این لحظه روازیاد نمیبرن اگه پولی هم دراین عروسی به دامادبدن فکرنکنم بتونه خسارت ماشین روبدن پس باید زندگی روباقرض شروع کنن خدالعنتشان کنه بااین دزدی که انجام دادن

    • پارسا طولایی عباسی

      زندگی کسی که شروع نشده روازبین بردن حق این سارق قطع دست است چون این عروس وداماد تاعمردارن این لحظه روازیاد نمیبرن اگه پولی هم دراین عروسی به دامادبدن فکرنکنم بتونه خسارت ماشین روبدن پس باید زندگی روباقرض شروع کنن خدالعنتشان کنه بااین دزدی که انجام دادن

    • محمد

      یعنی پلیسها نمیتوانستند صبر کنند خودرو توقف کند بعدا برای دستگیریشون بروند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ده تا تير زدند آخرشم دزد اشتباه كرده پيچيده تو بن بست مگرنه بازم نميتونستند بگيرند . 10 تا تير كجا زدند

      • علی

        حرف حق گفتی بخدا دمت گرم

    • بدون نام

      عجب
      یک لحظه غافل شی اموالت و میبرن

    • بدون نام

      حالا چه اصراریه دوماد سوار بی ام و اجاره ای بشه که خودشو بدبخت کنه.مشکل ما ایرانیها از اون زمانی شروع شد که نداریم ولی میخوایم خودمونو دارا وپولدار نشون بدیم اونم به هر قیمتی!!!داداش من بشین تو ۲۰۶ خودت به خدا هم راحت تری هم خرج اضافه نمیدی دردسر هم نداره

    • بدون نام

      چی پی اس داشته، میذاشتید با دوتا ماشین گشت غافلگیرش کنید و سر راهشو با ماشین بدون سرنشین کلانتری میبستدید! مگر زیر پنج دقیق نیرو در منطقه حاضر نمیشود؟ ...جاسم تو از شرق ماهم از غرب ماشین بذار سر راهشون بپرید پایین اگر پیاده فرار کردند که بهتر دیگه خسارت به مردم زده نمیشه کاکو!!

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      جووووون عجب دزد حرفه ای بودن اینا

      پاسخ ها

      • arta

        گندم میشه آشنا شیم باهم؟ ببینمت کی هستی که تو تمامه مسایل نظر میدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج