۷۵۵۳۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کارنامه درخشان «پپ» در دنیای مربی‏گری

پپ گواردیولا با پیروزی در بازی کامیونتی شلد انگلیس موفق شد یک عنوان دیگر کسب کند تا بیست و چهارمین جامش را در طول ۱۰ سال مربیگری به دست آورد.

خبرگزاری مهر: حتی خوش‎بین‎ترین افراد هم فکر نمی‏‎کردند پپ گواردیولا در سمت مربیگری بتواند در ۱۰ سال ۲۴ عنوان کسب کند، حتی کسانی که به کار او امیدوار بودند هم بعد از این که در اولین بازی به عنوان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا مقابل نومانسیا شکست خورد و در دومین بازی مقابل ریسینگ مساوی کرد، امیدشان را از دست دادند.

اما در دیدار کامیونتی شلد انگلیس مقابل چلسی منچسترسیتی او به برتری رسید و توانست نامش را در لیست اسامی مربیان بزرگ تاریخ ماندگار کند. او در ۴ فصل حضور در بارسلونا ۱۴ عنوان کسب کرد شامل ۳ قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی حذفی، ۳ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا، ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان، ۲ قهرمانی سوپرکاپ اروپا و دو قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها.

در ۳ سال حضور در بایرن هم او ۷ عنوان دیگر کسب کرد، شامل ۳ قهرمانی در بوندسلیگا، ۲ قهرمانی در حذفی، یک قهرمانی در سوپرکاپ اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها.

در منچستر هم در دو فصل کامل توانست ۴ عنوان کسب کند، قهرمانی کامیونتی شلد، قهرمانی لیگ برتر و ۲ قهرمانی در لیگ کاپ. حالا همه نگاه‌ها متوجه اوست. آیا پپ می‌تواند سیتی را قهرمان اروپا و لیگ قهرمانان کند؟ عنوانی که مالک ثروتمند باشگاه به دنبال کسب کردنش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج