۷۵۵۴۰۸
۲۱ نظر
۵۰۰۳
۲۱ نظر
۵۰۰۳
پ

خودکشی به سبک کی روش

آیا کی روش حاضر می شود کارش را در فوتبال ایران ادامه بدهد؟ در این صورت آیا او با این سطح توقع عمومی دست به یک خودکشی ورزشی نمی زند؟

خبرورزشی: این همان پست معروف آقای کی روش است که چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد و خیلی ها را به این نتیجه رساند که این پست،نشانه اعلام اختتامیه حضور این مربی در فوتبال ایران است؛

«هفت سال و نیم از ابتدای حضورم در ایران گذشت. چه سفر و چه تجربه فوق العاده ای. دومین قرارداد بلند مدت من پس از حضور ۱۰ ساله در تیم ملی پرتغال. این قراردادها به یادم می آورد که این تجربه ها بیش از فوتبال هستند. این ها درباره زندگی هستند. هیچ کلمه ای نمی تواند غرور من را و افتخار بودن در این دو خانواده فوق العاده و فراموش نشدنی را توصیف کند. تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران از همه شما ممنونم.»

۱-کی روش بی تردید مردی زیرک است و می داند با توقع قهرمانی در جام ملت های آسیا، بدو ن داشتن پول و امکانات کافی به یک خودکشی ورزشی تن داده است.

چون این تیم همین جور روی هوا قهرمان آسیا نمی شود و قرار هم نیست تدارکات تیم ملی مشابه همان بلایی باشد که در جام جهانی ۲۰۱۸ تجربه اش کردیم.

کی روش طبیعتا نباید با این وضعیت کنار بیاید اما در مورد جانشین احتمالی او فعلا هیچ ایده ای وجود ندارد.

۲-در صورت قطعی شدن جدایی کی روش از فوتبال ایران افکار عمومی در یک سطح انتظار طبیعی به کمتر از کی روش قناعت نمی کنند. سرمربی تیم ملی یا باید مردی در مایه های کی روش باشد یا حتی فراتر از او اما کدام مربی خارجی که در فوتبال جهان سری در سرها دارد شرایط کار در فوتبال ایران را می پذیرد؟

۳-کی روش ۷ سال با نداری ها و حتی ندانم کاری ها ساخت. فرهنگ از بیخ و بن غلط ما را تحمل کرد و محصول حضور در فوتبال ایران هم این است؛ دیگران اما چگونه و چقدر می توانند فوتبال ایران را تحمل کنند؟

جانشین کی روش چه کسی است؟ از کجا می آید؟

شما این سوال را مطرح می کنید؟ فدراسیون فوتبال حتی نمی داند مساله اش با کی روش به کجا می رسد؛ پس قطعا از جانشین او هم بی خبر است.

۴-تعیین جانشین برای کی روش سخت است؛ او یا باید بماند و در جام ملت های روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند یا در غیر این صورت دردسر بزرگی برای انتخاب یک مربی دیگر به جای کی روش برای فدراسیون فوتبال درست شده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      جناب خبر ورزشی چرا جو میدی . کدوم بی پولی ؟ امکانات و پولی که به کیروش داده شد در تاریخ فوتبال ملی ما هیچوقت داده نشده . مگه توی این ۸ سال چیکار کرده که دوباره بهش اعتماد کنیم . اصلا هم سخت نیست که بخوان جایگزین براش بیارن . دالیچ رو کسی نمیشناخت ولی کرواسی رو سوم جهان کرد . مثل دالیچ زیاد هستن که بخوان جایگزین بشن با هزینه کمتر و نتایج بهتر . چه گیری دادین به کیروش . ولش کنین بره بابا .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر کیروش دلال

      • بدون نام

        تو چه سوادی داری چرت میپرونی ..عمو امکانات و بازیهای تدارکاتی ما از همه تیمها بدتره . تو انقدر درک نداری که بفهمی امکانات مارو با چند سال پیش خودمون مقایسه نکنی بلکه. با امکانات بقیه تیمها بسنجی ..بعد هم ما با اون امکانات قبل که گفتی چه گلی به سر این فوتبال زدیم ؟ما که از بحرین و افغانستان هم میباختیم ..عقده داری بگو دارم اما جفنگ کامت نده

      • بدون نام

        واسم مربی هم انتخاب کرد ساندویچ ..برو عمو

      • بدون نام

        تو فکر کنم از جایی میسوزی .گربه صفت

      • امیر حسین کریمی

        آقا همه حرفت صحیح اما کرواسی دوم شد و بلژیک سوم شد

      • عبد

        آقا شهرام عزیز
        درسته دالیچ رو کسی نمیشناخت اما بازیکن های کرواسی رد حتی ذخیره هاشون رو همه میشناختن و حتی امکاناتشون هم کمتر از تیمهایی مثل فرانسه و اسپانیا و ... نبود.
        اینو در نظر داشته باشیم که کشور ما تحریم شده و حتی کفش و لباس تیم ملی رو هم فدراسیون خریده. بازی دوستانه هامون اکثرا بخاطر تحریم کنسل میشد، جدای از همه اینها آقای کیروش جرات استفاده نکردن از بازیکنای سن بالای تیم ملی رو داشت، مثل تیموریان ، سید جلال، دژاگه و خیلی بازیکن های دیگه و شما ببین الان چه تیم های دنبال بازیکن های جوان تیم ملی ما هستن.
        آقای کیروش کوچک ترین کاری که کرده برای فوتبال ایران این بوده که فوتبال ایران رو قابل احترام کرده در دنیا، غیر از این بود که قبل از جام جهانی همه مردم ایران تصور میکردن که تیم ملیمون جلوی اسپانیا و پرتقال و مراکش با تعداد گل بالا بازنده میشه؟! اما حالا خود شما هم بخاطر اون بازی های زیبا سرتون رو بالا نگه میدارین و احساس غرور میکنین که مراکش رو بردیم حتی با گل بخودی یا اینکه همون اسپانیا هم با همون گل بخودی از ما برد و پرتقال که با کمک داور شانس آورد که به تیم ملیمون نباخت.
        آره برادر من آقای کیروش غیرتش و تعصبش به ایران خیلی خیلی بیشتر از خیلی مسئولین و مربیان و حتی ما مردم بود وگرنه پیشنهاد های بیشتر از ایران خم داشت اما...
        خلاصه الان که پرچممون بالاست ماهم سرمون رو بالا میگیریم و افتخار میکنیم به نام ایران و داشتن بچه های تیم ملیمون و سر مربی باغیرتشون.
        آقا شهرام سرمون بالاست داداش

    • شاهرخ

      بینم این کیروش شما تو این 8سال چ کرده
      روزی120میلیون پول گرفته چیکارکرده؟؟؟؟
      جوااب بده
      مدال ها و قهرمانیاشو براما بشمارررررر؟

      افتخاراتشو برامون بازگو کن اخه 8سال کم نیس شاید قهرمانیای متعدد اورده و ما یادمون رفته


      8سال منم مربی بودم حداقل شانسیم ک باشه ی جام اسیا میاوردم اقای کیروش شما هیچی گلی نکاشت!!
      پس ایقد هرروز جو نده اعصابمون خراب نکن لطفا

    • بدون نام

      بره جهنم دلال موزامبیک

    • بدون نام

      کی‌روش فرهنگ مارا تحمل کرد؟؟؟یا مردم ما لندن بازیها و بد دهنی ها و چاله میدانی بودن کی‌روش را تحمل کرد؟؟؟ و اینکه میگید بی پولی اینم دیگه از اون حرفا بود و بی امکاناتی گفتن شما دیگه آخرش بود چون تا کنون هرگز امکاناتی که به کیروش دادن در تاریخ تیم های ملی بی سابقه بوده.....قلمفروشی خوبه اما نه تا این حد!!

    • بدون نام

      چه خوشبخت است کی‌روش که نوکران تمام قدیون شما را دارد که حاظرید همه چیزتان بخاطر این دلال لندن به معرض فروش بگذارید و سفسطه کنید#تف_شرف_نداشته_قلم_فروش

    • بدون نام

      قلم فروش حیا کن....شخم کی‌روش رها کن

    • TNT2

      نمیدونم کی هستی اما یه ادم عقده ای نمک نشناسی قبل اون 8سال فوتبال ما کجا بود الان کجاست مستر عقده ای؟

    • حامی

      اگه پول نبود کی 7مربی گران دنیا بود هر کار دلش خواست کرد بعد دریغ یه جام .چون می دونه قهرمان نمی شه الان میخواد یه جورایی از زیرش در بره

    • بدون نام

      این بیشترین پول خرجش کردن با بهترین امکانات وبهترین بازیکنان.ولی این آقا دلاله مربی نیست و خودش میدونه کاری نمیتونه بکنه بره براش بهتره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواب ابله هان خاموشیست اما فقظ بگم چطوره علی کریمی بیتربیت که از دار و دسته اونی بیاد؟

    • بدون نام

      د ردوجام جهانی بین ده مربی اول جهان ازنظ قراداد مالی بوده هفت ونیم سال هم که مربی تیم ملیه دیگه بااین تعریفی که ازفدراسیون تابعضی ازرسانه های نوشتاری ونمایشی ازایشان میکنن دیگراین نگرانی برای چیست بایدچشم بسته قهرمان آسیابشن این همه ترس دیگه چراولی خوب مید ونن کیروش بافوتبال دفاعیش بازنمیتونه قهرمان اسیابشن دنباله بهانه اند

    • بدون نام

      پول و امکاناتی که به کیروش داده شد به هر ننه قمری میدادند بهتر از این دلال موزامبیکی نتیجه میگرفتیم

    • میلاد

      آقای کیروش خوش اومدی دیگه وقته زدن به چاکه تا بعداً مشخص بشه چه
      خیانت هایی صورت دادی

    • بدون نام

      اولا‌برای‌هزارمین‌بارمیگم‌که‌ایشون‌اگه‌دلال‌بوده‌دلالی‌اناس‌شماهاروکرده‌که‌میگین‌دلال،دوماتویی‌که‌دم‌ازشرف‌میزنی‌یاخیلی‌جوجه‌ای‌یاباواژه‌ششرف‌بیگانه،وگرنه‌اتفاقاکیروش‌واژه‌شرف‌وتعهدروبرای‌امثال‌شما‌بی‌همه‌چیزهامعنی‌کرد!!!

    • rira

      به نظرم جناب نویسنده، بی فرهنگی و کم فرهنگی خودت و سر مربی دلالتو رو حساب ملت ایران نزا. به دلالیتون ادامه بدین و لطفا ببندید دهنتونو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج