۷۵۵۴۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمودزاده: نفت، ابهام بزرگ لیگ یک است

مسوول برگزاری رقابت‌های لیگ یک می‌گوید در صورتی که نفت تهران در دو بازی لیگ دسته یک حضور پیدا نکند، از لیگ دسته یک حذف می‌شود و به دو رده پایین‌تر سقوط می‌کند.

ایسنا: رقابت‌های لیگ دسته یک از روز ۲۰ مرداد آغاز خواهد شد. فریبرز محمودزاده درباره وضعیت کلی تیم‌های برای حضور در این رقابت‌ها اظهار کرد: با توجه به مکاتباتی که با باشگاه‌ها داشتیم، خیلی از باشگاه‌ها ورزشگاه‌های‌شان را به سازمان لیگ معرفی کردند.

من خودم به شخصه به کرمان رفتم و ورزشگاه‌های این استان را دیدم. ورزشگاه شهر کرمان آماده است و ورزشگاه مس رفسنجان هم به هفته دوم می‌رسد. یک سری از باشگاه‌ها هم هنوز پاسخ ما را ندادند.

مسوول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک درباره آخرین وضعیت سه باشگاه نفت، خونه به خونه و سیاه‌جامگان که با مشکلات مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کنند، توضیح داد: در این روزها بحث‌هایی راجع به سه باشگاه نفت، خونه به خونه و سیاه‌جامگان وجود دارد که ما هفته گذشته با این سه باشگاه نامه نگاری کردیم.

خوشبختانه باشگاه سیاه‌جامگان و خونه به خونه اعلام حضور کردند و تنها تقاضای تغییر یکی دو روزه مسابقات را دارند که به آمادگی نسبی برسند. سازمان لیگ هم در حال بررسی درخواست این دو باشگاه است.

او افزود: باشگاه نفت تهران، ابهام بزرگ رقابت‌های لیگ یک است. ما حدود یک ماه پیش کلاس نقل و انتقالات و مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته یک را برگزار کردیم که مسوولان این باشگاه در هیچ کدام از این دو مراسم حضور نداشتند.

باشگاه نفت پاسخ نامه‌های حقوقی ما را نداند اما امروز (دوشنبه) دوباره مکاتبه حقوقی با نفتی‌ها داشتیم. ان‌شاءالله با مساعدت هیات فوتبال استان تهران و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مشکل این باشگاه حل شود. اگر مشکل حضور نفت حل نشود، ابهام بزرگی در چند روز مانده به آغاز لیگ دسته یک به وجود می‌آید.

محمودزاده ادامه داد: فرصت پاسخ به مکاتبه قبلی شنبه (دیروز) بود. در مکاتباتی که امروز با باشگاه نفت داشتیم، تا چهارشنبه به این تیم فرصت دادیم تا تکلیف خودشان را روشن کنند و در سازمان لیگ تشکیل پرونده دهند. با توجه به آیین نامه نقل و انتقالات، نفت تهران می‌تواند تا روز بازی هم تشکیل پرونده بدهد اما اگر در روز بازی اول‌شان هم حاضر نشوند، این بازی ۳ بر صفر به سود حریف اعلام می‌شود.

مسوول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک در پاسخ به این سوال که اقدام سازمان لیگ در صورت انصراف نفت از لیگ یک چیست؟ گفت: درصورتی که نفت انصراف کتبی بدهد، ما تشکیل جلسه می‌دهیم و راجع به آن تصمیم‌گیری می‌کنیم اما اگر انصراف ندهد، طبق قوانین نقل وانتقالات باید تا روز بازی صبر کنیم. اگر نفت در دو مسابقه شرکت نکند از دور مسابقات کنار می‌رود و به دو رده پایین‌تر سقوط می‌کند.

این قانون مختص نفت نیست و هر باشگاهی در دو مسابقه از رقابت‌های لیگ چه متوالی و چه متناوب حضور پیدا نکند، از دور مسابقات حذف می‌شود و به دو رده پایین‌تر سقوط می‌کند. در حال حاضر باتوجه به این که نفت تهران به صورت کتبی از رقابت‌های لیگ دسته یک انصراف نداده است، نمی‌توانیم راجع به آن اظهار نظر کنیم.

او در ادامه درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری تبریز که دیروز خبر انحلال آن از سوی مسوولان شهرداری منتشر شد، توضیح داد: دیروز (شنبه) جلسه‌ای بین شورای شهر، شهرداری و مسوولان سیاسی و اجتماعی تبریز برگزار شده که در این جلسه درباره حضور شهرداری‌ها در ورزش اختلاف نظر وجود داشته است. من درباره این موضوع با آقای ششگلانی صحبت کردم که او موضوع انحلال شهرداری تبریز را قویا تکذیب کرد.

ششگلانی اعلام کرد که شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ یک شرکت خواهد کرد. هم‌چنین هنوز مکاتبه رسمی راجع به انحلال باشگاه شهرداری تبریز با سازمان لیگ انجام نشده است و با توجه به مذاکراتی که داشتیم آن‌ها گفتند که مشکلی برای حضور در رقابت‌های لیگ یک ندارند. با این حال برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با مسوولان تبریز صحبت کنید.

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کارت بازی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه برای تراکتورسازی صادر شده است، اظهار کرد: هنوز مدارک این دو بازیکن برای کمیته نقل و انتقالات ارسال نشده و به تبع کارت بازی این دو بازیکن صادر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج