جاباما
۷۵۵۵۴۹
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر: تراکتورسازی با دلار بازیکن می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تفاوت ما با تراکتورسازی این است که آنها با دلار بازیکن گرفته‌اند اما من باید با جوان‌ها کار کنم.

خبرگزاری فارس: وینفرد شفر در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: ۲ بازی قبلی ما خوب بود به خصوص بازی با ذوب‌آهن. باید به بازیکنان فرصت بیشتری بدهیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم و فکر می‌کنم در بازی آینده می‌توانیم بهتر شویم.من مطمئنم هواداران ما در تمام بازی‌ها ما را حمایت می‌کنند و ما را درک خواهند کرد. صیادمنش، سجاد آقایی و ... بسیار جوان هستند و فرصت می‌خواهند.

* تا بازی با السد به آمادگی کامل می‌رسیم

وی تاکید کرد: برخی بازیکنان ما به تیم دیر اضافه شدند ولی فکر می‌کنم تا زمان بازی با السد به آمادگی کامل می‌رسیم. البته السد یکی از بهترین‌تیم های حال حاضر آسیا است ما باید بازی خوبی با این تیم داشته باشیم.

* تراکتورسازی با دلار بازیکن می گیرد، من باید با جوان‌ها کار کنم!

وی در پاسخ به این سوال که تراکتورسازی بازیکنان بزرگی را جذب کرده است گفت:این تفاوت ما و تراکتورسازی است که آنها بازیکنان بزرگی را با پرداخت دلار جذب کرده‌اند ولی من باید با جوان‌ها کار کنم. البته من کار کردن با جوان‌ها را دوست دارم ولی باید قبول کنیم این کار زمان می‌خواهد.

* لیدرهای استقلال را از دست دادیم

شفر در خصوص اینکه تیمش بازیکنان خوبی را از دست داده است گفت: مشکل ما همین است، ما ۵ بازیکن اصلی استقلال را از دست دادیم. در واقع آنها لیدرهای تیم و ستون‌های استقلال بودند.الان نمی‌توانم به بازیکنان جدید تیم بگویم شما رئیس تیم در وسط زمین هستید و باید به آنها کمی زمان بدهیم.

* در ترکیه تمرینات خوبی داشتیم

وی ادامه داد: به صورت عادی یک تیم باید ۶ تا ۸ هفته قبل از بازی‌ها آماده سازی کند و تیم را مهیای مسابقات کند. ما امسال اردوی خوبی پیش از فصل داشتیم و در ترکیه هم تمرینات خوبی انجام دادیم.

* علی قربانی فعلا بازیکن استقلال نیست

شفر در خصوص اینکه روز گذشته اعلام کرد در مورد قربانی امروز صحبت می‌کند گفت: قربانی در حال حاضر بازیکن تیم ما نیست ولی الان نفراتی مثل صیادمنش، باقری و .. در تیم ما هستند.باید ببینم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.من نمی‌توانم به تراکتورسازی بگویم این بازیکن را نگیر تا من آن را جذب کنم!

*تا آخر هفته تکلیف همه بازیکنان مشخص می‌شود

وی در خصوص آخرین وضعیت الحاجی گرو گفت: ما بازیکنان زیادی مد نظر داریم و تا آخر هفته تکلیف بازیکنانمان مشخص می‌شود.

* کارنامه‌ام نشان می‌دهد که بازیکنان بزرگی پرورش داده‌ام

سرمربی تیم استقلال در ادامه تاکید کرد: اگر شما به رزومه من نگاه کنید می‌بینید که بازیکنان بزرگی را پرورش داده‌ام که همگی از پایه‌ها رشد کرده‌اند.حتی برخی از آنها ملی‌پوش شده‌اند. در همین جا نورافکن و حسینی به اروپا رفتند و امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد.

* در استقلال برای تغییر آمده ام

شفر در پایان در خصوص اینکه در ایران معمولا چنین اتفاقاتی نمی‌افتد و به پایه‌ها اهمیتی داده نمی‌شود گفت: من اینجا هستم که این موضوع را تغییر بدهم. سال گذشته این کار را انجام دادم و امسال هم در ادامه این کار را انجام خوهم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      خخخخخخخخ دیگ به دیگ میگه روت سیاه

    • Rahim

      به تو چه مربوط؟مگه خود تو با یوان اومدی ایران؟فضول

    • مهرداد س

      ذوب آهن و پیکان هم با دلار بازیکن میگرفتن که به لطف داوری و اخراج نشدن بازیکنهاتون مساوی گرفتید
      عجب رووویی داری کیسه کش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهرداد عجب دنبال اخبار سرورش هست

      • بدون نام

        میگم لنگی نفهمد ، علی پور که نصف بازوی بازیکن پدیده رو کنده بود . بازی فولادم که.... ، چه قد لنگیها نفهم و پرو ان

      • میعاد منتظری

        لنگی جووون یه نگاه به داوری بکن بعد فک بزن خیلی زشت که تو هفته دوم این همه به ضرر یه تیم باشه شما لنگیا اگه بودید الان از لیگ کنار کشیده بودید

    • بدون نام

      تو اومدی فوتبال یاد بدی یا درس فتنه بدی؟

    • تاراج

      این آقا دیر اومده ولی انصافا خیلی زود یاد گرفته،.......تراکتور دوتا ایرانی رو گرفته خودشان چهار تا خارجی ،البته نا گفته نماند که خارجی های استقلال قرار قراردادشون و به ریال بگیرند.خیلی پرواند

    • بدون نام

      اقای شفر شخصیت داشته باش ودر باره بقیه تیمها اظهار نظر نکن اگر محبوبیت میخواهی فکر در باره تیم خودت اظهار نظر کن اینجور بزرگ نمیشی دیگه گذشت این حرفا هواداران خیلی فهیم شده اند با تخریب دیگران خودت را بزرگ نمیکنی بلکه کوچک میشی متاسفم برا کسانی که به شفر مشاوره میدن چون خودتون شخصیت ندارید شان شفر را هم با این مشورتها پایین میارید

    • بدون نام

      لنگی نباشیم ، لنگی بودن بیماریست گناهم هست ،

    • M. f

      اولا به تو چه؟ دوما مگه کیسه با ریال گرفته خود تو اون بازیکن جدیده و چندتا که تو راه هستن همشون دلار گرفتین یا شاید هم پوند گرفتین همه هم میدونن که وزارت 500هزار دلار بهتون داده در ضمن سوراختور با دلار هم گرفته باشه خصوصی هستش نه مثل کیسه کشا از بیت المال خرج شماها کنن

    • محمد اس اس

      لنگیا چرا اخبار سرورشون رو دنبال میکنن

    • بدون نام

      خودت این همه, خارجی رو با چی, گرفتی خوب بلدی کیسه, رو بدوشی

    • تراکتورسازی

      خودتم بگیر دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج