۷۵۵۵۹۳
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تشریح برنامه ایران برای مقابله با تحریم‌های آمریکا

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور وزیر خارجه در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: آقای ظریف در این جلسه با تشریح برنامه‌ها برای مقابله با تحریم‌های آمریکا بر ضرورت تقویت انسجام داخلی و دیپلماسی اقتصادی تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور محمدجواد ظریف وزیر خارجه، گفت: در این جلسه آخرین تحولات حوزه سیاست خارجی همچون روند اجرای برجام و گزارش سه ماهه دهم این وزارتخانه مربوط به بازه زمانی ۲۷ فروردین تا ۲۶ تیر سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست وزیر خارجه گزارشی از تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی را ارائه کرد و ضمن اشاره به فضای روانی ناشی از خروج آمریکا از برجام تاکید کرد که اقدامات آمریکا از سوی جهانیان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: آقای ظریف با تشریح اقدامات و برنامه‌ها برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، تقویت انسجام داخلی و دیپلماسی اقتصادی، افزایش هماهنگی دستگاه‌های مختلف در پیگیری روابط خارجی با وزارت خارجه را مورد تاکید قرار داد.

نجفی در پایان گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در این جلسه نقطه نظرات خود را بیان کردند که از جمله آن شکایت ایران از آمریکا در دیوان بین‌المللی دادگستری، روند اعمال تحریم‌ها، بسته اروپا برای همکاری با ایران، بهره‌برداری از ظرفیت توسعه همکاری اقتصادی با کشورهای مختلف است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برنامه مشخصه گرسنگی وخود کشی مردم..

    • بدون نام

      بابا باهم بخورین اینقدر مردم را عذاب ندین،، ۲پادشاه بر اقلیمی بگنجند و دو سگ برمرداری به سر نبرند،،ول کنین بابا دیگه

    • بدون نام

      اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟

      خخخخخخخخ

    • فاطمه

      خوش بحالتان که میتوانید به لاهه شکایت. ما کجا شکایتمان را بکنیم. فکر کنم که فقط خداست که بالاخره جواب میدهد

    • بدون نام

      در کشور را ببندید الحمدوا... همه چی داریم .هم اقا زادهای دزد یه نفسی بکشند هم وابستگی دولت تدبیر به کد خدا را کمتر کنید تا مملکت ارامش پیدا کنه .تمام پول این مملکت توسط اقا زادها داره خارج میشه .مردم ایران اماده مقابله با روزهای سخت هستند .به شرطی که دولت دزد و دروغگو نباشه .

    • کامبیز

      انتقال پول ودلارتوسط دلتمردان به خارج ملت هم ...لقشان کرده اندخاکی مثل کره شمالی سرشان می کنند!؟

    • عنقا

      همین برنامه بود من گفتم تشریح نوشته چی هست خب حالا اروپا میخواد مسدود کنه الکی نباشه اگه هم مذا کره میخوان بکنن به خرف نباشه

    • بدون نام

      بدبخت شدیم رفت.....

    • بدون نام

      زنانی که تحریم نبودیم هیچ برنامه ای نداشتن وای به حال زمان تحریمات مطمئنم دستان دولتمردان به لرزه افتاده چون تمام امیدشان به خارج بود شرایط سخت زمان تحریم مرد با خدا با تقوار میخواهد نا رایت ارباب

    • بدون نام

      خاک برسر ترامپ وامثال ان که بمبم نمیخوره برسرش هم برجام امضا کردهم تحریم واقعا که مواد غذایی که دیگه تحریم نیست ولی بزرگان ایران یه گاری میکنن که مردم نخرن بعدا چه طوری میخواد مسدود بشه

    • AAAAA

      مشکل شما‌این است که مقابله به مثل بلد نیستین بروید از ترکیه یاد بگیرید آمریکا ما را تحریم کرده با ارز ۴۲۰۰میرو گوشی اپل و ایفون میخرند کره جنوبی نفت ما را نمیخرد میروند گوشی سامسونگ و آل جی میخرند ماشین کره ای میخرند شما فکر کردین مردم گاگول هستن کره میگه من نفت نمیخرم وانها با التماس محصولات مرا میبرند واقعا تمام مسئولان را باید با تیپا بیرون کرد شخصیت ایرانی را خدشه دار کردین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج