۷۵۵۶۸۴
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

آمریکا دنبال تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران

یک مقام ارشد آمریکایی گفت که واشنگتن برای فشار آوردن به ایران با سایر کشور‌های جهان همکاری می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: یک مقام ارشد آمریکایی امروز-دوشنبه- گفت که واشنگتن با وضع تحریم‌های اولیه، در حال ساخت ائتلافی بین‌المللی برای مقابله با فعالیت‌های ایران است.

این مقام آمریکایی مدعی شد: «ما در حال ساخت ائتلافی بین‌المللی برای مقابله با فعالیت‌های ایران هستیم. باید بگویم که دستور اجرایی رییس‌جمهوری برای وضع تحریم‌ها را با قاطعیت اجرا کرده و از سایر ابزار‌های مجاز هم برای فشار آوردن به ایران استفاده می‌کنیم. ما با کشور‌های دیگر برای رسیدن به این هدف همکاری می‌کنیم.»

این مقام آمریکایی در حالی از ساخت ائتلاف بین‌المللی علیه ایران سخن گفت که مصوبه اتحادیه اروپا در مورد قانون انسداد، باعث می‌شود تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران کاهش یابد.

مقام ارشد آمریکایی اضافه کرد که ساعت ۲۴ امشب، اولین بسته تحریم‌ها اجرا می‌شود که طبق آنها دستیابی ایران به دلار محدود شده،‌ تجارت طلا و سایر فلزات توسط این کشور دشوار می‌شود و مبادلات بین‌المللی با ریال ایران را نزدیک به غیرممکن کرده و ایران از خرید هواپیماهای مسافربری منع می‌شود.

«نیویورک تایمز» همچنین به نقل از این مقام ارشد واشنگتن که نامش فاش نشده است اضافه کرد که پس از اجرای بسته اول تحریم‌ها علیه ایران، آمریکا به دنبال متوقف کردن خرید نفت از این کشور خواهد بود.

وی تاکید کرد آمریکا با این مساله به صورت موردی برخورد کرده و درخواست کشور‌های خریدار نفت ایران را برای معاف شدن از تحریم‌ها بررسی می‌کند اما در نهایت واشنگتن به دنبال صفر کردن صادرات نفت ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید نوری

      به نظرخیلی ازمردم ایران باتوجه به تشدید تحریم های امریکا علیه ایران درابانماه وضعیت اقتصادی کشوروبخصوص مردم دروضعیت بحرانی وافتضاح قرارخواهد گرفت که اگردولت ومسعولان نظام واقعا به فکرملت خود هستن هیچ راهی بجز مذاکره وجود ندارد درسته که امریکا ازبرجام خارج شده ولی بازم امیدی به مذاکره درخصوص بعضی مسایل هست وقابل حل خواهد بود ماراهی جز مذاکره نداریم اروپا هم ازترس تحریم های امریکا توان معامله باایرانو ندارن .ملت هم واقعا درفقروبدبختی قرارگرفتن ازیه طرف تورم وگرانی سرسام اور داخل کشور وازطرفی تحریم های امریکا ..امیدی به زندگی نمانده

      پاسخ ها

      • محمدی

        متأسفم براتون. گویا وجود خدای قادر برا امثال شما مفهومی نداره. آمریکا 40ساله دنبال ائتلافه ولی شما یدالله فوق أیدیهم رو نمی‌بینید که از آن زمان آمریکا به اعتراف خودشون ده برابر ضعیف تر و ایران ده برابر قویتر شده اگر ایمان به غیب ندارید لاأقلّ تاریخ رو بفهمید تجربه کسب کنید.

      • محمدی

        متأسفم برا تون .گویا وجود خدای قادر برا امثال شما مفهومی نداره.آمریکا 40ساله دنبال ائتلافه ولی شما یدالله فوق أیدیهم رو نمی بینید که آمریکا به اعتراف خودشون ده برابر ضعیف تر و ایران ده برابر قویتر شده أگه ایمان به غیب ندارید لاأقلّ تاریخ رو بفهمید تجربه کسب کنید.

    • ایمان

      جالبه آمریکای ها اول تحریم میکنند بعد میگن مذاکره بدون پیش شرط باشه اول تحریمها وخسارتهای وارده رو جبران کنند بعد بدون پیش شرط مذاکره کنیم.

    • مهدی

      نتیجه ی 40 سال مرگ بر آمریکا گفتن ...

    • بدون نام

      آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو خون شهیدان ما می‌چکد از چنگ تو . امن و امان جهان یکسره بر هم زده .

    • بدون نام

      آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو خون شهیدان ما می‌چکد از چنگ تو . امن و امان جهان یکسره بر هم زده .

    • محراب

      میگم اینا کار دیگه ای جز ما ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج