۷۵۵۷۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درویش: اخباری با انتقالش به فولاد مخالفت کرد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: قصد داشتیم محمدرضا اخباری را به فولاد خوزستان منتقل کنیم اما او بعد از توافق اعلام کرد به خاطر گرمای هوا به این تیم نمی‌رود.

فارس: رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد باخت ۳ بر صفر مقابل پیکان گفت: گاهی اوقات چنین شرایطی پیش می‌آید. در این بازی موقعیت‌های گلزنی ما خیلی بیشتر از پیکان بود اما باختیم. در نیمه اول پیکان از نیم موقعیت ‌گلزنی‌اش استفاده کرد و یک بر صفر پیش افتاد در نیمه دوم هم موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر بود. به هر حال این باخت درسی برای بازیکنان می‌شود تا قدر موقعیت‌های گلزنی را بیشتر بدانند.

وی در مورد دیدار با تیم مدعی ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: همه تیم‌ها در لیگ برتر مدعی هستند. هر تیمی خود را برای حضور مقتدرانه در لیگ آماده کرده است. ذوب آهن هم چند بازیکن خوب جذب کرده و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ بوده است با این حال تیم سایپا با هدایت علی دایی مصمم هستند که در این مسابقه پیروز شوند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد گلایه‌های علی دایی از محمدرضا اخباری گفت: اخباری خودش دایی را مجبور به صحبت کرد وگرنه ایشان تا قبل از آن هیچ حرفی در مورد اخباری نزده بود اما اخباری ادعا کرد که سایپا من را نخواست! در حالیکه پیش از آن گفته بود برای اینکه پیشرفت کنم اجازه بدهید از سایپا بروم و دایی هم به همین دلیل اجازه داد اخباری از تیم جدا شود.

وی در مورد اینکه ظاهرا هیچ تیمی اخباری را نمی‌خواهد، گفت:قرار بود او تیمش را به باشگاه معرفی کند که تا امروز چنین کاری نکرده است. ما با باشگاه فولاد مذاکره کردیم و برای انتقالش به این باشگاه به توافق رسیدیم. اخباری ابتدا موافقت کرد که به فولاد برود اما فردایش گفت اهواز هوایش گرم است! به این تیم نمی‌روم. اخباری خودش این شرایط را برای خودش رقم زده است.

درویش در مورد وضعیت رضا اسدی گفت: اسدی هم به تمرینات تیم برگشته است و علی دایی او را بخشید. اسدی مثل فرزند دایی است. خود اسدی هم اذعان دارد که دایی برای فوتبال او خیلی زحمت کشیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج