۷۵۵۷۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

کشف موارد عجیب و غریب در باغ وحش مشهد!

اگر فکر کرده‌اید عجایب باغ وحش مشهد همین‌جا تمام شده اشتباه کرده‌اید، چون نه تنها معلوم شده این باغ وحش به جای نگهداری از حیوانات مشغول دامپروری بوده است، کاشف به عمل آمده که از استخر ویژه شنای ببرها به عنوان استخر شخصی استفاده می‌شده است.

روزنامه شهروند: در حالی که چهارشنبه هفته گذشته باغ وحش مشهد پلمپ شد، هنوز هم خبرهای عجیب و غریبی درباره آن شنیده می‌شود.

البته قبل از آن هم رسانه‌ها درباره کشف جمجمه و پوست ببرهای گمشده در این باغ‌وحش گزارش داده بودند، اما حالا گفته می‌شود که ببرها تنها قربانیان این باغ وحش نبوده‌اند و چهار رأس قوچ هم خیلی شیک و تر و تمیز سر بریده شده‌اند.

علی کشمیری، فعال حقوق حیوانات که ماجرای این باغ وحش را پیگیری می‌کند، در این‌باره گفته است:

«پنجشنبه‌شب هفته گذشته که باغ وحش را ترک کرديم، حوالي ساعت ٨ تا ٩ شب گزارشي رسيد که چهار رأس آئوداد را سر بريده‌اند و زماني که با کارشناس ناظر اداره کل محيط زيست استان تماس گرفتم، او هم از اين ماجرا اظهار بي‌اطلاعي کرد.»

کشميري با بيان اينکه آئوداد جزو حيوانات حلال‌گوشت است، گفته است: «زماني که از مالک باغ وحش درباره کشتن اين حيوانات پرسيديم، گفت که مجوز کشتن و سر بريدن آنها را داشته است.

اين در حالي‌ است که کارشناس ناظر محيط زيست اصلا از اين ماجرا خبر نداشت.»

اگر فکر کرده‌اید عجایب باغ وحش مشهد همین‌جا تمام شده اشتباه کرده‌اید، چون نه تنها معلوم شده این باغ وحش به جای نگهداری از حیوانات مشغول دامپروری بوده است، کاشف به عمل آمده که از استخر ویژه شنای ببرها به عنوان استخر شخصی استفاده می‌شده است.

قاضی محمد بخشی محبی، معاون حقوق عامه دادستانی مشهد در یک نشست خبری گفته که ببرها به لحاظ زیستی علاقه زیادی به آب‌تنی دارند و برای ببرهای باغ وحش وکیل‌آباد، استخر کوچکی در نظر گرفته شده است.

او ادامه داده است: «در مجاورت قفس ببرها در فضای باغ وحش، استخر بزرگی در محوطه یک ویلا قرار دارد که می‌توانست در اختیار ببرها قرار گیرد، اما به‌صورت شخصی از آن استفاده می‌شود.

مشاهده ویلا و استخر شخصی در باغ وحش وکیل‌آباد که محدودیت فضا دارد، واکنش‌های زیادی از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد به همراه داشته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشخصه که این قضیه هم حل نمیشه و همینجوری میمونه و روش بسته میشه مثل عاقبت دوتا ببری که از روسیه اومده بود، منتهی فقط یک ثانیه به این فکر کنید چنین "فاجعه" ای توی یه کشور اروپایی رخ میداد چی میشد؟ باغ وحش دادن بهتون که بکنیدش ویلای شخصی و لاکچریتون؟ حیوون دادن بهتون که سر ببرید و بخورید؟ مجوز؟ کی مجوز میده حیوون توی باغ‌وحش رو ذبح کنید آخه، به خدا قسم این اصلا یه چیز غیر ممکن به نظر میاد به هرکی بگی میخنده بهت

    • بدون نام

      کار، کاره اشکنه خورهاست، سرنخ رادستت بگیر به آنها میرسی..

    • احمد

      حیوانات را بی خیال انسانها را دریابید که از فقر جون میدن حالا ببر استخر نداشته باشه چیزه مهمیه ؟میره سازمان حمایت از حیوانات شکایت میکنه ؟انسانهارو دریابید که فقر و اعتیاد و بیکاری و فحشا غوغا میکنه سر برید قوچ مهمه یا اون دیالیزی بدبخت که پولدارو ندار درد میکشه؟یا اون مادر که پول اجاره نداره موبایل بچشو میفروشه بچه خودکشی میکنه ؟بیدار شید تا ملت بیدارتون نکردن

    • مدافع حقوق فقرا

      عکس آئوداد ها توسط زوار عراقی در فضای اینستا پخش شده که دارن سرشون میبرن، خاک عالم بر سر مسؤلین و محیط زیست ایران،سالهاست که زیست ایران توسط مسؤلین نابود شده،گریه هم چاره کار نیست

    • خدا

      این جماعت به حیون ها هم رحم نمی کنن!!!

    • بی نام

      درود بر آقای کشمیری. امیدوارم قانون هم ازشون حمایت کنه و به سرنوشت بقیه فعالان محیط زیست دچار نشن

    • مرتضی

      خدایی هر کی هر کی شده ها!!!!!!

    • بدون نام

      بهتر بگین کشتارگاه نه باغ وحش

    • بدون نام

      مشهد که شهر دلواپس ها . چرا

    • بدون نام

      عجب !!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      تو این مملکت از این سر نخها زیاد هست هرکی هم رفته دنبال سرنخ یا با پول تطمیع شده یا زبونش بریده شده یا انتقالی و.... بهش خورده کلا به زور علی یا به ضرب علی از گردونه خارج شده ....

    • بدون نام

      فساد سیستماتیک به باغ وحش ها هم سرایت کرد

    • نیما

      از مشهدی جماعت همین کارا هم بیشتر بر نمیاد .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج