۷۵۵۸۳۷
۶ نظر
۵۰۱۸
۶ نظر
۵۰۱۸
پ

دوئل عشقی رنگ خون گرفت

مرد جوانی که با همدستی دو دوستش در جریان انتقام‌گیری از رقیب عشقی‌اش او را با بنزین به آتش کشیده بود صبح دیروز به اتهام قتل عمد در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

روزنامه ایران: مرد جوانی که با همدستی دو دوستش در جریان انتقام‌گیری از رقیب عشقی‌اش او را با بنزین به آتش کشیده بود صبح دیروز به اتهام قتل عمد در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

متهم اصلی این پرونده به دادرسان دادگاه گفت: من فقط قصد آتش زدن موتورسیکلت مقتول را داشتم ولی نمی‌دانستم خود او هم دراین حادثه کشته می‌شود.

این حادثه بهار پارسال در محدوده شرق تهران به‌دنبال انفجار یک موتورسیکلت شروع شد. در این حادثه راکب موتورسیکلت در اثر سوختگی شدید در دم جان باخت و دخترخانمی که ترک موتور نشسته بود با فرار بموقع جان سالم به در برد. کارآگاهان جنایی توانستند عامل این آتش‌سوزی مهیب و دو همراهش را شناسایی ودستگیر کنند و روز گذشته مجید متهم اصلی و دو همراهش در برابر قضات دادگاه ایستادند.

در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهمان شدند و سپس مجید به قضات گفت: چند وقتی بود که متوجه شده بودم جوان مقتول با دختری که قرار بود من با او ازدواج کنم رابطه برقرار کرده و درصدد تصاحب اوست. من که از این ماجرا کینه در دل داشتم با دو دوستم که آنها هم قبلاً از دست مقتول کتک خورده بودند نقشه ترساندن او را کشیدیم.

برای همین یک بطری بنزین را آماده کردیم و سپس به محدوده شرق تهران رسیدیم. قرار بود جوان مقتول و دختر مورد علاقه‌ام در آنجا حاضر شوند. من با همدستی این دو دوستم بطری بنزین را به طرف آنها پرتاب کردیم در حالی که فقط قصد ترساندن آن جوان را داشتم و می‌خواستم موتورش بسوزد با آتش گرفتن موتور دختر فرار کرد اما ناگهان موتور منفجر شد و خود جوان سوخت.

سپس دو متهم دیگر پرونده پای میز محاکمه ایستادند ودر دفاع از خود ادعا کردند که نمی‌خواستند با مجید همکاری کنند ولی او ترغیبشان کرد وگفت اگر انتقام نگیرد شب براحتی نمی‌تواند بخوابد.

پس از اظهارات هر سه متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      هه چه راحت . عجب دختر زبر زرنگی بوده .

    • پارسا طولایی(عباسی)

      هراتفاقی هیفته میگن عشق عشق مال بعدازازد.اجه که واقعا به همسرت عشق بورزی این حرف عشق دروغه به قول خودت میگی با دوستم رابطه داشته توگوساله چطور عاشق شدی درصورتی که با رفیقت دوست بوده این نوع عشق ازروی شهوت وهوسه نه عشق

    • بدون نام

      تو خبر قبلی گفتین خانه ای به آتش کشیده شده و دو نفر کشته شدن
      به هر حال اینها نه آدم عشق و عاشقی هستن و نه دختری که با افرادی مثل این اراذل و اوباش میگرده میتونه دختر اصیل و نجیب باشه اینها همگی یک عده انگل هستن که جامعه رو آلوده کردن
      پس خواهشا موضوع رو عاشقانه نکنین و عشق رو بدنام نکنید عشق مقدسه حرمت داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر عزیز. 18/55 این را هم بگو که هیچ خونی ریخته نشد که ببینیم رنگ خون چطوریه، چون رنگ سوختگی اصلا سنخیتی با رنگ خون ریختن نداره،!!! یه دفعه میگن دختره رو ترک موتور بوده فرار کرده، دوباره دختره میگه که من خواب بودم سرو صدا شد از پنجره پشتی فرار کردم، مگه میشه؟؟ مگه داریم؟؟

    • بدون نام

      برترین الان بااین خبر مواجه شدم که دختر و تصاحب! عشق را بقول گفتنی خراب نکنید .علیرغم میل باطنی این خبر همانی هست که مشرق زده و جنایتی هولناک بخاطر دختر فراری که هرشب دنبال مکانی بوده صورت گرفته .اگر چاپ کنید ممنون اگرم نه لااقل اجازه ندید جنایتی مشتی مواد فروش و معتاد با عنوان رقیب عشقی معرفی شود

      پاسخ ها

      • بی نام

        از این دخترهای ناپاک زیادن جون ها باید عاقل باشند
        اینها فقط دنبال پول هستن.پس خودتون و به اعدام شدن نوین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج