۷۵۵۸۸۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

آوایی: وزیر دادگستری درباره حصر اختیاری ندارد

وزیر دادگستری در مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال علی مطهری درباره علت ادامه حصر آقایان موسوی و کروبی، گفت: معتقدم تمام ما باید با احساس مسئولیت بار‌های زمین مانده را برداریم، ولی درباره این موضوع وزیر مواجهه با تکلیفی نیست، چون اختیاری ندارد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دادگستری در مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال علی مطهری درباره علت ادامه حصر آقایان موسوی و کروبی، گفت: معتقدم تمام ما باید با احساس مسئولیت بار‌های زمین مانده را برداریم، ولی درباره این موضوع وزیر مواجهه با تکلیفی نیست، چون اختیاری ندارد.

علیرضا آوایی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در پاسخ به سوال مطهری نماینده تهران در خصوص علت ادامه حصر آقایان موسوی و کروبی، گفت: این سوال در کمیسیون قضایی و در جلسه‌ای بالغ بر سه ساعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آوایی: وزیر دادگستری درباره حصر اختیاری ندارد

وی با اشاره به وظایف قانونی وزیر دادگستری، گفت: نمایندگان مجلس مستحضر هستند که در سال ۸۹ رییس شورای عالی امنیت ملی در این باره تصمیمی گرفت که اجرایی شد و طبق اصل ۱۷۶ قانون اساسی این مصوبه به مرحله اجرا در آمد.

وزیر دادگستری ادامه داد: سوال من این است که پاسخگویی درباره این سوال مطابق با کدام مستند از وظایف وزیر دادگستری است. وزیر دارای کدام اختیار درباره مصوبات شورای عالی امنیت ملی است که با توجه به آن اختیار مواجهه با تکلیف مسئولیت شود.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در خصوص مسائل کشور اعتقادی به فرافکنی ندارم، چون مشی من نیست، اما معتقدم تمام ما باید با احساس مسئولیت بار‌های زمین مانده را برداریم. درباره سوال مطرح شده باور حقوقی و قانونی من این است که وزیر در این خصوص مواجهه با تکلیف نیست، چون اختیاری ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طرفداران موسوی وکروبی همانندمطهری و....اگراینقدرموضوع حصررابزرگ نمیکردندالان انهاآزادبودند.ضمنااقای مطهری انگارنماینده ووکیل این 3نفراست.درمجلسی که فقط دعوای سیاسی دارید وازتفکراقتصادی عاجزید مدیون ملتید،حق االناس یعنی این....!

    • حسین

      ممکن است اختیارات خود را بفرمایید شما قاضی برجسته ای هستید شما چرا این حرف را می فرمایید

    • محمد

      دنبال مسایل حاشیه نباشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج