۷۵۶۰۵۳
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

اجساد دانش‌آموزان یزدی به کشور برگردانده می‌شود

در پی فوت دو دانش آموز یزدی در اردوی خارجی یک باشگاه ورزشی و دستور دادستان کل کشور، دادستان یزد دستور رسیدگی ویژه به موضوع از جنبه عمومی جرم صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان یزد طی نامه‌ای از مدیر کل روابط بین الملل قوه قضاییه خواست که با همکاری وزارت خارجه نسبت به انتقال اجساد به کشور اقدام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب یزد پیش از این در رابطه با جزییات ماجرا گفته بود: با عنایت به وصول گزارشی مبنی بر اعزام تعدادی از نوجوانان استان از استان یزد به کشور گرجستان تحت عنوان اردوی آمادگی فوتبال که منجر به غرق شدگی و فوت دو نوجوان گردید مراتب جهت بررسی دقیق ابعاد این مسئله در دستور کار قرار گرفت.

علی اکبر شمس اظهار داشت: لازم است موضوع از جنبه عمومی جرم مورد بررسی قرار گیرد و در خصوص تخلفات و ارتکاب احتمالی جرم در موضوع ارز نیز تحقیقات دقیق صورت پذیرد.

این مقام قضایی در دستور خود به معاون دادسرای یزد، تأکید کرد: باید با ارجاع پرونده به احد از بازپرسان با سابقه و اعمال نظارت قانونی، در کوتاه ترین زمان ممکن از دست اندکاران ورزش استان و همچنین متولیان اعزام این دانش آموزان به خارج از کشور تحقیق لازم صورت پذیرد و متخلفین و مجرمین احتمالی در هر رده و جایگاهی مورد تعقیب قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در خصوص جنبه خصوصی جرم با دعوت و تحقیق از اولیاء دم نوجوانان در صورت اعلام شکایت با یافتن مسیر قانونی و در چهارچوب مقررات قانون مجازات اسلامی و قانون آیین دادرسی کیفری نیز باید اقدام قانونی معمول گردد.

پس از دستور دادستان عمومی و انقلاب یزد مبنی بر بررسی دقیق ابعاد این مسئله، اولیاء دم نوجوانان فوت شده و تنی چند از نوجوانان بازگشته از این سفر و مدیر کل ورزش و جوانان استان به دادسرا احضار و مراتب مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد قبل از اقدام به این اردو با هیچ یک از نهادهای مسئول در استان هماهنگی صورت نگرفته و ۱۲ نوجوان ۱۳ساله فراگیر باشگاه ورزشی صرفا همراه با یک زوج و دو فرزندشان به این سفر برده شده اند و علاوه بر اخذ ارز دولتی، مبالغی هم از والدین این نوجوانان تحت عناوین مختلف اخذ گردیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا صبر بده وریشه ادمای پول پرستم بکنه

    • بدون نام

      اخر عاقبت دور زدن مردم وگرفتن ارز دولتی برای سفر غیر ضروری وفقط به خاطر منفعت طلبی با ید با شدت مسئولشو مجازات کرد

    • بدون نام

      اخر عاقبت دور زدن مردم وگرفتن ارز دولتی برای سفر غیر ضروری وفقط به خاطر منفعت طلبی با ید با شدت مسئولشو مجازات کرد

    • TNT2

      نه خدایی این مثلا از افتخاراته ؟ نه پس اجساد و تو همون کشور بگذارید بیاید..خیلی کار بزرگی میکنید اجساد و برمیگردونید که اینقدر کار شما بزرگه که اون و خبر کردید و تو بوق ...خیلی هنر دارید...گند زدید به مملکت

    • مصطفی

      رفتن اردو فوتبال توآبی
      مگه واتر پولوهه

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      وای خدایا چرا حالا باید اینطوری بشه ؟؟؟

    • بدون نام

      عجب پس فطرت هایی هستند دو نفر فوت شده؟ لعنت به ذات پست اون کسی که میخواد ردی از خودش نباشه و پست ومقام بالاتره.....حالا بذار بیارید تا ببینیم چندتا سالم میان

    • بدون نام

      ناظر به احترام نوجوانان یزدی تیتر عوض کن ، فعلا سه نفر قطعی هست ولی تیتر بزنید به کدامین تاوان !!!؟ پول ، ارز، سودجویی ویا ورزش هیچکدام به این طفلی ها نمیخورده و اینجوری بود که با تور خانوادگی یا یکی از والدین میرفت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج