۷۵۶۰۵۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش نظری به مخالفت با تفحص از شهرداری

عضو شورای شهر تهران به خارج شدن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دستور کار مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: حجت نظری در پاسخ به سوالی درباره "خروج طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران" از دستورکار مجلس شورای اسلامی گفت:‌ معتقدم که مخالفت مجلس با این طرح در واقع سلب امکان نظارتی از خود مجلس است و نمایندگان نخواستند که از ابزاری که در اختیار دارند در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

واکنش نظری به مخالفت با تفحص از شهرداری

وی با بیان اینکه این تصمیم به هیچ عنوان مانع از این نخواهد شد که اعضای شورای شهر تهران به عنوان ناظر اصلی بر شهرداری به وظایف خود نپردازند، اظهارکرد:‌ کما اینکه در مورد تحقیق و تفحص از موسسه همشهری نیز در شورای شهر تهران ما کار خود را شروع کرده‌ایم و تلاش خواهیم کرد که در حوزه‌های مورد نیاز در شهرداری نیز ورود کنیم تا مردم از تمام جزئیات آنچه که در حال رخ دادن است و آنچه که در گذشته رخ داده است، به شکل شفاف با خبر شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران درباره اینکه آیا در مجمع امید که نمایندگان تهران در مجلس و شورای شهر در آن عضو هستند، دراین‌باره صحبتی مطرح شده یا خیر، گفت: در این مورد صحبت کلی با برخی نمایندگان مجلس شده است، اما تاجایی که من میدانم اینطور نبود که این موضوع در دستور کار مجمع قراربگیرد و تصمیمی در مورد آن اتخاذ شود.

نظری با بین اینکه این دومین باری بود که طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس رای نیاورد، خاطرنشان کرد: این طرح یکبار در دوره قبلی شهرداری و حالا نیز در دوره جدید از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شد.

وی درباره موضع مدیریت شهری در این مورد نیز گفت: این آمادگی از سوی مدیریت شهری وجود دارد و ما نیز هیچ مخالفتی در این خصوص نداشتیم. هرچند که آقای افشانی هم گفتند باتوجه به جایگاه شورای شهر در نظارت بر شهردای تهران شاید ضرروتی نداشته باشد که مجلس ورود کند اما بهرحال شهرداری تهران تاکید داشت که تابع نظر نمایندگان مجلس است و در این مورد همکاری لازم را خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادقی

      نفس تحقیق و تفحص که اشکالی نداره
      ان کس که حساب پاک از محاسبه چه باک است؟
      اقایان از چه ترسیدند؟

    • بدون نام

      خدا شاهده که خود مجلسیا با شهرداری دستشون تو یه کاسس !!!زمین خواری و رشوه !!!

    • بدون نام

      مجلس که اصولا بنا به ملاحظات سیاسی که داره به این موضوع ورود نمیکنه ضمن اینکه یکی از سیاهترین روز مجلس که به حق نظارت خودش رای نداد امروز بود , لااقل شورای شهر به شهروندانی که یهشون رای داده احترام بگذاره و دقیق وضعیت دوران شهردار دکتر خلبان را بررسی کنند

    • بدون نام

      نه اقا نماینده مردم نیستندیا راضی نگهداشته شده اند دلیلی بر سرپوش بر بیت المال وجود ندارد این خود یک فساد است قوه قضاییه باید وارد شود که نمیشود سرگرمیم میگذرد

    • بدون نام

      چه حرف های قلنبه سلنبه ی میزنه خر خودتونید . مجلس داشت وارد خط قرمز هزار فامیل میشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج