۷۵۶۱۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

میلیاردر آمریکایی مالک تمام سهام آرسنال می‌شود

پیشنهاد ۱.۸ میلیارد پوندی استون کرونکه برای خرید کل سهام باشگاه آرسنال توسط دومین سهامدار بزرگ این تیم آلیشر عثمانوف پذیرفته شده است.

ورزش سه: پیشنهاد ۱.۸ میلیارد پوندی استون کرونکه برای خرید کل سهام باشگاه آرسنال توسط دومین سهامدار بزرگ این تیم آلیشر عثمانوف پذیرفته شده است.

کرونکه پیشنهاد کرده است که ۳۰ درصد سهام عثمانوف را خریداری کند و تلگراف مدعی شد که عثمانوف نیز تصمیم گرفته این پیشنهاد را بپذیرد. بدین ترتیب عثمانوف با دریافت مبلغی در حدود ۵۴۰ میلیون پوند، ۳۰ درصد سهام خود را به کرونکه واگذار کرده و جنگ مدیریتی در این باشگاه بالاخره به پایان خواهد رسید.

میلیاردر آمریکایی مالک تمام سهام آرسنال می‌شود

کرونکه در سال 2012 سهام خود در باشکاه را گسترش داد و از آن به بعد، عثمانوف همیشه امیدوار بود که کرونکه تمایل خود در سرمایه گذاری را از دست داده و مایل به فروش باشد اما این اتفاق رخ نداد. پسر کرونکه یعنی استن در ماه های اخیر در آرسنال نقش آفرینی فراوانی داشته است و حالا انتظار می رود که این روند ادامه یابد.

در این دوران بعد از سالها آرسن ونگر از آرسنال جدا شده و به نظر می رسد ایوان گازیدیس نیز در راه رفتن به میلان باشد زیرا پیشنهادی جدی برای مدیریت در این تیم دریافت کرده است.

شریک تجاری عثمانوف یعنی فرهاد مشیری سرمایه گذاری خود در آرسنال را در سال 2016 به پایان رساند تا 49.9 درصد سهام باشگاه اورتون را خریداری کند و حالا به نظر می رسد عثمانوف با ثروتی در حدود 15.1 میلیارد دلار می تواند دوباه به دوست خود در گودیسون پارک ملحق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج