۷۵۶۱۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منچسترسیتی در فصل پیش رو چگونه خواهد بود؟

پپ گواردیولا زمان زیادی برای کار با همه بازیکنانش در این تابستان نداشته است. اما ستارگان من سیتی به خوبی می‌دانند که مرد کاتالان چه می‌خواهد.

ورزش سه: پیش فصل منچستر سیتی مانند یک پیش فصل رویایی نبود. اما همه شواهد نشان می‌دهد که آنان به خوبی برای فصل جدید آماده هستند. سیتیزن‌ها ۱۶ بازیکن به جام جهانی فرستادند و تنها تاتنهام بود که در نیمه نهایی جام بازیکنان بیشتری نسبت به آن‌ها داشت. این بدان معناست که بازیکنان اصلی تیم به تازگی به اردوی تیم بازگشته‌اند.

اما به نظر می‌رسد که همه آن بازیکنان آماده هستند تا دقیقا آن چیزی که پپ از آن‌ها می‌خواهد را ارائه دهند و هیچ دلیلی - هنوز - دیده نمی‌شود که نتوانند عملکرد فصل پیششان را تکرار کنند.

در شرایطی که حتی خود پپ گواردیولا هم می‌داند که آن‌ها کار بسیار دشواری برای تکرار عملکرد فصل پیش خود دارند، اما می‌توان به سادگی سیتیزن‌ها را شانس نخست کسب جام دانست. در ادامه این نوشته، نگاهی داریم به ترکیب احتمالی مردان پپ گواردیولا در فصل پیش رو.

دروازه بان

ادرسون فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر ارائه کرد و بدین ترتیب او دروازه بان شماره یک سیتی خواهد بود. با وجود اینکه در جام جهانی به میدان نرفت، در پیش فصل سیتی هیچ بازی‌ای را انجام نداد و در کامیونیتی شیلد نیز بر روی نیمکت نشست. اما احتمال بسیار کمی وجود دارد که در برابر آرسنال در هفته اول روی نیمکت بنشیند؛ و همینطور در سایر بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان.

منچسترسیتی در فصل پیش رو چگونه خواهد بود؟

کلودیو براوو که فصل گذشته به سیتیزن ها در راه بردن کارابائو کاپ کمک شایانی کرد، در طول فصل طولانی نیز می‌تواند در چند بازی درون دروازه بایستد و در صورتی که ادرسون دچار محرومیت یا مصدومیت شود، او گزینه نخست برای جایگزینی وی خواهد بود.

مدافعان

سیتیزن‌ها در تابستان جاری هیچ خریدی در خط دفاعی نداشته‌اند. اما با بازگشت بنجامین مندی از مصدومیت، به نظر می‌رسد که او بازیکن ثابتی خواهد بود. بی انصافی نخواهد بود که بگوییم فابین دلف در نبود او نتوانست جایش را به خوبی پر کند. مندی می‌تواند خون تازه‌ای در رگ‌های سمت چپ من سیتی وارد سازد.

منچسترسیتی در فصل پیش رو چگونه خواهد بود؟

در سایر پست‌های خط دفاعی، گواردیولا گزینه‌های زیادی در اختیار دارد. با وجود چهار مدافع میانی آماده، او دردسر شیرینی برای انتخاب بازیکنان اصلی‌اش خواهد داشت. لاپورته از میان مدافعان سیتی تنها کسی بود که به جام جهانی نرفت و پس از یک تعطیلات طولانی، به خوبی برای بازی در ترکیب ثابت آماده است.

هافبک‌ها

یکی از مشکلاتی که سیتی در فصل رو شاید با آن مواجه شود، خط هافبک است، به خصوص در عقب خط هافبکشان. آن‌ها امیدوار بودند تا جورجینیو را برای آن پست در خدمت بگیرند اما با رفتن او به چلسی، حالا باید به دنبال یک جایگزین دقیقه آخری باشند.

منچسترسیتی در فصل پیش رو چگونه خواهد بود؟

در صورتی که جایگزینی خریداری نشود، پپ گواردیولا باید امیدوار باشد تا فرناندینیو دچار مصدومیت طولانی یا محرومیت یا حتی افت طولانی مدت در فصل جاری نگردد. در این صورت، او باید از میان گوندوغان، فابین دلف، داگلاس لوییز یا حتی جان استونز کسی را برای جایگزینی او انتخاب کند. اما نمی‌توان مطمئن بود که آن‌ها بتوانند در یک مدت طولانی به خوبی از پس بازی در آنجا بر آیند.

هرچند کیفیت ترکیب سیتی نشان می‌دهد که حتی اگر آن‌ها نتوانند یک جایگزین دقیقه آخری برای فرناندینیو خریداری کنند، باز هم می‌توانند بخت اول دفاع از عنوان قهرمانی‌شان باشند. اندکی جلوتر در خط هافبک، سیتی در این فصل هم از استعداد و کیفیت کوین دی بروینه و داوید سیلوا لذت خواهد برد. اما این بازیکنان باید در یک "رقابت استعداد و کیفیت" شرکت کنند. گوندغان، برناردو سیلوا، فیل فودن و حتی در صورت نیاز ریاض محرز، رقبای سرسختی برای دی بروینه و سیلوا خواهند بود.

مهاجمان

سیتی در این تابستان تنها به دنبال دو بازیکن بود. درحالی که آن‌ها در خرید یکی از گزینه‌هایشان ناموفق بودند، توانستند دیگری را به خدمت بگیرند، ریاض محرز. پپ گواردیولا می‌گوید که ستاره الجزایری می‌تواند در چپ، راست و حتی میانه زمین بازی کند و کیفیت سیتی را در همه سمت‌های خط حمله افزایش دهد. در چپ و راست خط حمله، منچستر نشین‌ها به عملکرد رحیم استرلینگ و لروی سانه، دو بازیکن جوانی که فصل گذشته عالی ظاهر شدند، امیدوار خواهند بود.

منچسترسیتی در فصل پیش رو چگونه خواهد بود؟

در پست مهاجم نوک، گابریل ژسوس امیدوار خواهد بود که فصل بدون مصدومیتی را سپری کند و به خوبی توانایی‌هایش را نشان دهد؛ درحالی که سرخیو آگوئرو مانند همیشه به مبارزه برای اینکه نشان دهد چه کسی در خط حمله رئیس است، ادامه خواهد داد. ستاره آرژانتینی از زمان ورود پپ گواردیولا عملکرد بسیار خوبی داشته و اگر به مصدومیت ما‌های پایانی فصل گذشته دچار نمیشد، می‌تواند بهترین فصلش را در منچستر سیتی به ثبت برساند.

سرمربی

هدف گواردیولا در فصل پیش رو دفاع از عنوان قهرمانی خواهد بود. در صورتی که این کار را انجام دهد، به نخستین سرمربی در یک دهه اخیر تبدیل خواهد شد که در لیگ برتر چنین کاری را انجام داده است.

اینکه دیگر در این فصل او مجبور نیست تا حتما لیگ را ببرد، باعث خواهد شد تا عملکرد آن‌ها در سایر رقابت‌ها بهبود یابد. و به لطف حضورش در بارسلونا و بایرن مونیخ، او تجربه بسیار خوبی در حفظ روحیه پیروزی طلب تیمش دارد.

منچسترسیتی در فصل پیش رو چگونه خواهد بود؟

مرد کاتالان از اینکه نتوانست جورجینیو را خریداری کند، تا حدودی ناامید است اما هر جایگزینی که به جای ستاره ایتالیایی خریداری شود، می‌تواند همان کار را در ترکیب سیتیزن‌ها انجام دهد. با توجه به تمدید قراردادش در فصل گذشته، او می‌خواهد تا در سال های پیش رو در سیتی بماند و به کسب جام ادامه دهد و بسیار دور از انتظار است که سیتی نتواند زیر نظر او به عملکرد خوبش ادامه دهد.

منچستر سیتی در فصل آینده با چه ترکیبی به میدان خواهد رفت؟

اینکه از یک ترکیب 11 نفره به عنوان ترکیب اصلی سیتی نام ببریم، کار ساده‌ای نیست. با توجه به کیفیت بازیکنانشان و خواسته‌های گواردیولا، در هر بازی آن‌ها می‌توانند با یک ترکیب جدید به میدان بروند.

آیا او مندی را برای تقویت سمت چپ به میدان خواهد فرستاد یا از دلف استفاده خواهد کرد تا به خط هافبک کمک کند؟ و اگر مندی بازی کند تاثیر او بر عملکرد سانه چگونه خواهد بود؟ آیا آن‌ها به آگوئرو به عنوان یک قاتل نیاز خواهند داشت یا به ژسوس تا به خوبی پرس کند؟ استرلینگ در سمت راست به میدان خواهد رفت یا محرز؟ آیا زمانی که فرناندینیو به استراحت نیاز دارد چه کسی جای او را خواهد گرفت؟ آیا جان استونز مدافع فیکس تیم خواهد بود یا تجربه کمپانی مورد نیاز خواهد بود؟ و چه کسی زوج آن‌ها خواهد بود، لاپورته یا اوتامندی؟

پرسش‌های این چنینی زیاد است، اما اگر به دنبال یک ترکیب 11 نفره هستید، پس نظر ما این چنین است:

منچسترسیتی در فصل پیش رو چگونه خواهد بود؟

برگرفته از خبرگزاری گل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج