جاباما
۷۵۶۱۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس و پانصدمین امتیاز در بازی‌های خانگی

 تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر، تعداد بردهای خانگی خود در تاریخ این رقابتها را به عدد ۱۴۱ رساند.

وبسایت نود: تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر، تعداد بردهای خانگی خود در تاریخ این رقابتها را به عدد ۱۴۱ رساند.

پرسپولیس با پیروزی ۳ بر صفر مقابل فولاد خوزستان توانست به صد و چهل و یکمین برد خود در تاریخ لیگ برتر دست یابد. همچنین سرخپوشان پایتخت در بازی هایی که میزبان بودند، در ۷۷ بازی به نتیجه تساوی رسیدند. به این ترتیب، پرسپولیس در این هفته موفق شد مجموع امتیازاتش در بازی های خانگی را به ۵۰۰ برساند. قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران در ۴۴ بازی خانگی هم مقابل حریفان شکست خورده اند. سرخپوشان در خانه، در مقابل ۲۴۴ گلی که از تیم های مهمان دریافت کردند، موفق به زدن ۴۱۸ گل شدند.

پرسپولیس و پانصدمین امتیاز در بازی‌های خانگی

پرسپولیس ۲۶۲ بازی را به عنوان میزبان به میدان رفته که در ۴۹ مسابقه برانکو هدایت این تیم را بر عهده داشته است. برانکو در بازی های خانگی ۳۱ برد، ۱۲ مساوی و ۱۰۵ امتیاز برای سرخپوشان کسب کرده است. شاگردان برانکو در خانه ۸۱ گل زده و ۳۲ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده اند. پرسپولیس برانکو در بازی های خانگی مقابل تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان، سایپا، نفت تهران و پیکان متحمل شکست شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج