۷۵۶۲۵۲
۱۲۶ نظر
۲۵۴۲۵
۱۲۶ نظر
۲۵۴۲۵
پ

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

فرهنگ‌های مختلف تعاریف متفاوتی از پوشش و لباس دارند و به همین دلیل نیز در عالم سینما شاهد سطح‌های مختلفی از پوشش و لباس هستیم اما در این بین برهنگی هیچگاه امری پسندیده نبوده و نیست و در کنار هزار و یک هنرپیشه بزرگ که از برهنه ظاهر شدن بر پرده نقره‌ای عبایی ندارند چهره‌های سرشناسی را نیز شاهد هستیم که در ازای چند مشت دلار حاضر نشدند در صحنه‌های غیراخلاقی حضور پیدا کنند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: فرهنگ‌های مختلف تعاریف متفاوتی از پوشش و لباس دارند و به همین دلیل نیز در عالم سینما شاهد سطح‌های مختلفی از پوشش و لباس هستیم که هر کدام در نوع خود محترم است اما در این بین برهنگی هیچگاه امری پسندیده نبوده و نیست و در کنار هزار و یک هنرپیشه بزرگ که از برهنه ظاهر شدن بر پرده نقره‌ای عبایی ندارند چهره‌های سرشناسی را نیز شاهد هستیم که حجب و حیا را با پول عوض نکرده‌اند و در ازای چند مشت دلار حاضر نشدند در صحنه‌های غیراخلاقی حضور پیدا کنند.

به همین منظور در ادامه با هم به فهرستی از سرشناس‌ترین چهره‌های روز سینما و تلویزیون اشاره می‌کنیم که همیشه حد اعتدال را در پوشش خود در فیلم‌ها رعایت کرده‌اند و در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند.

جسیکا سیمپسون

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

جسیکا سیمپسون که به چهارمین دهه زندگی خود نزدیک می‌شود چیزی بیشتر از بیست سال سابقه درخشان خوانندگی و بازیگری را در کارنامه‌اش دارد اما در هیچ کدام از این فیلم‌ها دست از پا خطا نکرده و حاضر نشده است در صحنه‌‌های غیراخلاقی ظاهر شود.

جسیکای دوست‌داشتنی در مصاحبه‌ای که با مجله Allure بیشتر از ۱۰ سال پیش انجام داده بود گفت حتی به قیمت دریافت جایزه اسکار نیز حاضر نیست پرده عفت را بدرد و برهنه در فیلمی حاضر شود. این چهره‌سرشناس مدعی شد حریم خصوصی وی متعلق به شخص خودش و همسرش است و نیازی نیست که این زندگی را در ملاعام قرار دهد.

سارا جسیکا پارکر

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

این چهره سرشناس دنیای سینما و تلویزیون هرگز حاضر نشده است در فیلم‌ها نقشی غیر اخلاقی بازی کند، جسیکا پارکر که در دهه ۵۰ زندگی خود هنوز هم دوست‌داشتنی است از سن ۱۱ سالگی حضوری فعال در صحنه‌های تئاتر و سینما داشته و جایزه‌های مختلفی را نیز از آن خود کرده است.

جسیکا پارکر در خصوص حضور در صحنه‌های غیراخلاقی بسیار سخت‌گیر است و در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر مطرح کرد که در قراردادهای وی همیشه بندی را ذکر می‌کند که بنا به این بند هرگز برهنه در فیلم حاضر نمی‌شود.

آنا کندریک

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

این هنرپیشه زیبارو که افتخار نامزدی جایزه اسکار را دارد در سال ۲۰۱۰ و زمانی که در اوج موفقیت و شهرت بود رسما اعلام کرد که برنامه‌ای برای حضور در صحنه‌های غیراخلاقی فیلم‌ها ندارد و به هر قیمتی که شده حاضر به شرکت در چنین فیلم‌هایی نخواهد بود.

جالب است بدانید شش سال بعد کندریک در فیلمی بازی کرد که صحنه‌‌ای غیراخلاقی داشت، آنا کندریک که همچنان سرحرف خودش بود در این صحنه‌ غیراخلاقی حضور پیدا نکرد و یک بازیگر بدلکار نقش وی را بر عهده گرفت.

ربل ویلسون

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

این بازیگر همیشه خندان استرالیایی که به پایان دهه چهارم زندگی خود نزدیک می‌شود در تمامی قراردادهای کاری خود بندی را اضافه می‌‌کند که از عدم تمایل حضور وی در صحنه‌‌های غیراخلاقی حکایت دارد.

ریل ویلسون سر حرفش در تمامی فیلم‌ها مانده است و در فیلمی که صحنه‌ای غیر اخلاقی داشت به جای وی از یک هنرپیشه بدل استفاده شد تا ویسلون دوست‌داشتنی همچنان حیا و عفت خود را حفظ کرده باشد.

مندی مور

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

جالب است بدانید پدر مندی مور از تبار سرخپوستان آمریکایی است و جاری بودن خون سرخپوستی باعث شده تا این چهره سرشناس حیای خاصی داشته باشد. مندی مور زیبارو که فیلم‌های جذابی را از او دیده‌ایم تاکنون پیشنهاد حضور در فیلم‌های بزرگی را به دلیل صحنه‌های غیراخلاقی رد کرده است.

مندی مور معتقد است بازیگران زن به جای استفاده از بدن خود باید از استعدادهای بازیگری برای جذب مخاطب کمک بگیرند.

جولیا رابرتز

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

طرفداران جولیا رابرتز، بازی درخشان وی را در فیلم عاشقانه «زن زیبا» فراموش نخواهند کرد. این هنرپیشه برنده جایزه اسکار همیشه وسواس زیادی در لباس و پوشش برای حضور در فیلم‌های هالیوودی داشته و در طول سه دهه حضور فعال در سینما هرگز در فیلم غیراخلاقی حضور پیدا نکرده است.

جالب است بدانید حتی در «زن زیبا» نیز یک بدل قسمت‌هایی از نقش‌های نه چندان مناسب این فیلم را به جای جولیا رابرتز بازی کرده است.

اشلی بنسون

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

این چهره جوان و خوش‌آتیه، ۵ بار برنده جایزه امی شده است و طرفداران سریال آشنایی با مادر بدون شک بازی این هنرمند زیباچهره را به خاطر دارند. اشلی بنسون در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه‌ای که با مجله معروف کازموپولیتن انجام داد مدعی شد مذاکره برای بستن قرارداد فیلم در هالیوود بسیار مشکل است چرا که کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان هالیوودی همیشه اصرار دارند وی در صحنه‌های غیراخلاقی حضور پیدا کند.

بنسون در این مصاحبه متذکر شد که وی خط‌قرمزهای خاص خودش را دارد به اصولی معتقد است که در این اصول جایی برای صحنه‌های غیراخلاقی نیست.

کریستن بل

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

این هنرمند ۳۸ ساله در سریال‌های مختلفی حضور پیدا کرده و در فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌های رایانه‌ای و حتی دنیای موسیقی دستی دارد. کریستن بل در مصاحبه‌ای با مجله وومن هلث مدعی شد پا را فراتر از نقش نسبتاً غیر اخلاقی که در خانه پوشالی ایفا کرد نخواهد گذاشت.

کریستن بل نیز همانند بسیاری دیگر از زیبارویان هالیوودی درخواست‌های زیادی برای حضور در فیلم‌های غیر اخلاقی داشته است اما این بازیگر خوش‌آتیه تأکید دارد که تهیه‌کنندگان خوابِ بستن قرارداد با وی برای حضور در فیلم‌های غیراخلاقی را هم نخواهند دید.

ریچل بیلسون

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

ریچل بیلسون مانند بسیاری دیگر از چهره‌های سرشناس راه درازی را برای موفقیت طی کرده است و زیبایی نهفته‌ این بازیگر هالیوودی باعث شده است تا در فهرست‌های مختلف به عنوان یکی از یک‌صد زن زیباروی دنیا قرار بگیرد.

ریچل بیلسون استانداردهای خاصی برای حضور در فیلم‌ها دارد و مدعی است بدن انسان مقدس است و لزومی ندارد که تمام مردم دنیا حریم خصوصی وی را ببینند. بیسلون به دلیل همین اعتقاد نزدیک بود از حضور در فیلم آخرین بوسه کنار گذاشته شود. ریچل بیلسون در جایی گفته است فیلم‌های هالیوودی بدون صحنه‌های غیر اخلاقی نیز می‌تواننند به موفقیت برسند.

جنیفر گارنر

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

این هنرپیشه هالیوودی که نقش اول سریال موفق آلیاس را بر عهده داشت در سال ۲۰۰۵ با بن افلک بازیگر و کارگردان معروف ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۵ از یکدیگر جدا شدند. جنیفر گارنر در مصاحبه‌ای به ام‌.‌تی‌.‌وی نیوز گفته است هرگز حاضر نیست در صحنه‌های غیر اخلاقی حضور پیدا کند.

گارنر در ادامه صحبت‌های خود متذکر شده است تماشاچیان شایسته دیدن بهترین چیزها هستند که بدون شک در میان این چیزها جایی برای صحنه‌های غیر اخلاقی وجود ندارد.

جسیکا آلبا

ستاره‌هایی که هیچگاه در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند

جسیکا آلبا از سیزده سالگی در پرده نقره‌ای ایفای نقش می‌کند و این روزها به دهه چهل زندگی خود نزدیک می‌شود اما تاکنون حضوری در صحنه‌های غیراخلاقی نداشته است. جسیکا آلبا که در سال ۲۰۰۷ توسط مجله اف‌.‌اچ‌.ام به عنوان زیباترین زن دنیا لقب گرفت خط‌قرمز مشخصی برای عدم حضور در صحنه‌های غیراخلاقی دارد.

این بازیگر ۳۷ ساله مدعی است از حضور در صحنه‌های غیراخلاقی به دلیل اینکه بعداً احتمال دارد این صحنه‌ها را اعضای خانواده وی مشاهده کنند امتناع می‌کند. وی حتی به شوخی گفت از اینکه مادربزرگش او را در صحنه‌ای غیر اخلاقی در یک فیلم تماشا کند خجالت می‌کشد.

در این قسمت به پایان فهرست ستاره‌هایی رسیدیم که حاضر نشده‌اند حجب و حیا را به چند مشت دلار بفروشند. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم هنرمندانی را سراغ دارید که به هر قیمتی حاضر نشده‌اند در صحنه‌های غیراخلاقی ایفای نقش کنند، نام این ستاره‌ها را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      من یکی سراغ دارم : گلشیفته فراهانی !

      پاسخ ها

      • شیما

        هۂ

      • بی نام

        خخخخخخخ خداییش راست میگی

      • محسن خان

        خخخخ

      • بدون نام

        وای تو چه خوشمزه ای!

      • ساناز

        این که می گن خودش حاضر نشد بدلکار به جاش اومد هم همونقدر قبیحه یا حتی بدتره.چون معنیش اینه که یکی اونقدر فقیره که میاد جای اینا که پولدارن اون صحنه رو بازی میکنه. و معنیش اینه که اینا راضین یکی جاشون از اون کارها بکنه

      • بدون نام

        منظور از صحنه های غیراخلاقی دقیقا همون صحنه های رابطه جنسیه نه بوسه یا بالا تنه لخت .وگرنه من از چند تا از این بازیگرها عکسهای نیمه عریان دیدم

      • بدون نام

        در ضمن این صحنه هایی که در فیلمهای هالیوودی هست اکثرا زن ستیزه و از بدن زنها و صحنه های عمدتا خشن جنسی برای جذب مخاطبین مرد استفاده می کنند.مثلا من دیدن سریال تاج و تخت رو دقیقا به همین خاطر از نیمه رها کردم .چون رسما خشونت جنسی بر علیه زنها رو دامن میزد

      • بدون نام

        جسیکا آلبا متاسفانه فیلم پورن بازی کرده اما چرا نمیدانم کاش اینکارو نمیکرد چون او یک زن متاهله

    • بدون نام

      آفرین به همه شون

    • بدون نام

      کاش هالیوود که با این کیفیت فیلم میسازه بی خیال صحنه های غیر اخلاقی شه. مگه نمیشه اینجورچیزارو غیر مستقیم نشون داد؟ . ادم تو خلوت خودشم خجالت میکشه فیلم ببینه.

      پاسخ ها

      • دختر بارون

        واقعا کاش اینکارو نمیکردن با بدبختی باید نگا کنی فیلم به اون قشنگی نصفش صحنه س

      • محمد امین

        قبول دارم ولی بعضی فیلمها مثل گرگ وال استریت واقعا نیازه حالا قبول دارم بعضی جاها دیگه بیش از حد میشه

    • فری

      من یه فیلم از خانوم جسیکا آلبا دیدم به اسم قاتل درون من ، یه سری صحنه های مربوط به مازوخیس و تقریبا غیر اخلاقی داشت :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صحنه هارو بدلکارو بازی می کنن

      • بدون نام

        تو دیکشنری خواب هم خیلی اخلاقی نبود بعضی صحنه هاش

      • بدون نام

        من تقریبا از همشون صحنه دیدم

    • شقایق

      اکسلنت
      افرین ب کسایی ک مثل شما هستن❤❤

    • شاپور

      آفرین

    • بدون نام

      عالی ممنون

    • بدون نام

      احمدی نژاد هم حاضر نشد ......

      پاسخ ها

      • امین یوسفی

        :)))))))

    • آپاسا تا پولوسا

      جنیفر گارنر ، اشلی بنسون و جسیکا البا إیول دارن

    • بدون نام

      کریستین بل هم در فیلم برلسک نقش یه رقاصه برهنه داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داش گفته ک صحنه هارو بدلکارا انجام میدن

    • شیوا

      مریل استریپ هم همینطوره

      پاسخ ها

      • یلداY

        آره راست میگی مریل استریپ هم هر چی من ازش فیلم دیدم مشکلی نداشته نمیدونم حالا میش تو این لیست گذاشتتش یا فیلم صحنه دار داشته و من نمیدونم

      • kuira

        اینو ببین حتما
        The Deer Hunter

    • بدون نام

      آفرین به این خانما و دخترای نازنین :)
      من بعنوان کسی که اعتقادی به حجاب ندارم چقدر لذت بردم از طرز فکرشون

      پاسخ ها

      • یلداY

        من هم به حجاب اعتقادی ندارم چون اصلا مسلمون نیستم اما با برهنگی کاملا مخالفم..........تو خانواده ما و تو دین ما(زرتشتی)حجاب به شکل اسلام وجود نداره اما حد و مرز هایی داره مثلا من خودم هیچ وقت بد تر بلیز و شلوار نپوشیدم چون اصلا ما بد میدونیم برهنگی رو ......دیگ این چیزا به دین نیست انسان باید یه فرقی با حیوانات داشته باشه یانه؟

      • بدون نام

        واقعا چقد مزخرفند من به حجاب معتقدم و هم به صحنه های پورن در فیلم .چون هر کسی به یه چززی علاقه داره دیگه همه که یه رنگ نیستند

      • شیما

        منم معتقد نیسم کلا خانوادع من زیاد معتقد نیس

      • بدون نام

        زرتشتی های هند که همگی لختی لباس می پوشند:) تو اینستاگرام دیدم

      • یلداY

        بدون نام 10:56 جدی میگین؟؟
        چون ما بد میدونیم برهنگی رو
        شاید هندی ها اینطورین یا شاید اصلا زرتشتی نیستن
        شاید هم از فقره اما تعجب کردم از حرفتون

    • بدون نام

      زیادباورنکنیداین نویسنده احتمالازیاداطلاعات نداره اکثراین بازیگراصحنه های غیراخلاقی زیادی داشتن جسیکاآلباکه دیگه مشهوره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا با نظر شما موافقم . جسیکا آلبا فقط فیلم پورن نداره وگرنه فیلم صحنه دار تا دلت بخواد

      • بدون نام

        شایدم منظور نویسنده ازصحنه های غیداخلاقی همون پورن بوده!!!!!!!

    • بدون نام

      فقط واسه خخانوما مهمه که در چنین صحنه های حاضر نشدن
      یعنی واسه آقایون مهم نیست که هیچ اسمی از یک بازیگر مرد هم نزاشتین؟

      پاسخ ها

      • من

        مردا از خداشونه

      • بدون نام

        غلط کردی مردا از خداشونه :( تو از خداته بسهته، تو کف بمون..

    • بدون نام

      بعد یکی از بازیگرهای معروف ما میگن چون توی ایران صحنه های غیراخلاقی رو نشون نمیدیم، بازیگرهای خانم نمیتونن هنر خودشون رو کامل نشون بدن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا حرفا رو تحریف نکنید و از خودتون داستان نسازید!


        منظور اینه که تو فیلمای ما اجازه نمیدن خانم یه حرکت کوچیک مثل بشکن زدن یا حرکات بدنی(مثل حرکاتی که بازیگرای مردمون تو فیلما انجام میدن) رو داشته باشه چون اون قسمت رو سانسور میکنن سریع!

      • بدون نام

        شما از نظر فکری مریض جنسی هستید دوست عزیز وگرنه از حرفای منطقی بازیگر معروف چنین برداشت بیمارگونه ای نمیکردید

      • بدون نام

        شما همین برنامه خندوانه رو نگاه کن؛ وقتی خواننده داره آهنگ شاد میخونه و مردم دست میزنن؛دوربین خیلی راحت مردا رو نشون میده که دارن با شادی و حرکت زیاد دست میزنن ولی خانمها رو حتی موقع دست زدن(که یه حرکت شاد خیلی ابتداییه) نشون نمیده !مگر اینکه موقع دست زدن خیلی سفت و محکم نشسته باشه و فاصله دو دستش از هم ۴-۵ سانت باشه(یعنی حرکت دستاش خیلی خیلی کم باشه)! دیگه خودت برو تا تهش که خانمها چقدر محدودن تو ایران



        دوست عزیزی که فکر بیماری هم داری؛ منظور اون بازیگر چنین مسایلیه؛منظورش محدودیت خیلی شدید خانمهاست حتی برای کاراس خیلی کوچیک ؛نه صحنه های غیراخلاقی!

    • مهران

      حتمن مشكلی دارن چون تو عالم سینما بسیاری وقتها برهنگی و صحنه های مشابه غیر اخلاقی نبوده و جزو ساختار فیلم محسوب می شوند. از طرفی این مسئله مسلمانان هستش نه اونها.

      پاسخ ها

      • نازنین

        حیا یه چیز ذاتیه و ربطی به دین نداره. چرا فکر میکنید غربی ها این مسائل براشون عادیه؟ اونا هن خط قرمزهای فزهنگی خودشون رو دارن

      • بدون نام

        به راهبه ها نگاه کن تا بفهمی حجاب مخصوص ما نیست

      • بدون نام

        خودت میگی راهبه.نه زنهای معمولی!

    • بدون نام

      گلشیفته!!!!!!

    • بدون نام

      چون خواستید اگه کسه دیگه ای از ای دست بازیگرا رو میشناسشید معرفی کنیم منم اسم چند تا شون رو میگم:
      شارون استون،مونیکا بلوچی،کیت وینسلت،نیکول کیدمن، آنجلینا جولی،پنه لوپه کروز و . . .

      پاسخ ها

      • کیان

        وات د فاز????!!!!
        آنجلینا جولی???
        اصلا فیلم نگاه نمیکنی نه???

      • رزیتا

        این شوخی بود

      • شیما

        انجلینا جولیییع....فیبم خلنم و اقای اسمیتو ببین بعد

      • بی نام

        خخخ دمت گرم،شادم کردی خدا شادت کنه

    • بدون نام

      آفرین....‌

    • بدون نام

      اینا هیچکدومشون زیبا نبودن و حیف صحنه که روشون اجرا بشه !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف از اسم انسان که روی شما باشه

    • بدون نام

      تعجب کردم چرا ی سری از هموطنان روشنفکر بهشون فحش ندادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخ دمت گرم

    • بدون نام

      خخخخ... نویسنده ابن مقاله مثل اینکه اطلاعی از فبلم ها ندارن.... جسیکا البا صحنه های بسبار زننده ای داره

    • امید

      در مورد جولیا رابرتز و جسیکا آلبا مطمئنید؟ فکر کنم نویسنده دایره فیلمهایی که دیده محدود بوده

      پاسخ ها

      • رویا ساز

        خیلی از بازیگرا برای صحنه هایی که بدنشون برهنس از یه بدل استفاده میکنن و درواقع بدن خودشون نیست حتی بازیگرای مرد هم همینطورن

    • مریم

      استفاده از بدل وقتی ندونیم بدله چه فایده داره؟ تا الان فکر میکردم صحنه های نامناسب فیلم زن زیبا خود جولیا رابرتزه و نظرم نسبت بهش عوض شده بود.

    • بدون نام

      من ربل ویلسون رو دیدم

    • رها

      تام هنکس فیلم غیر اخلاقی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا داره

      • بی نام

        در فیلم "مسیر سبز"داره.

    • مسیحا

      آفرین دار

    • Hossein

      ولی من جسیکا آلبا رو مشاهده کردم،در همان صحنه ها

    • شهریار

      من نمیدونم نویسنده این مقاله چه منظوری از طرح این مبحث داره خوب تو هالیوود همه چی ازاده وهر فیلمی سبک خودشوداره وهر سبکی هنرپیشه های خاص خودشو داره یعنی هنرپیشه پورن فیلم معمولی بازی نمی کنن وبالعکس این افراد هم فیلمهای صحنه دار بازی کردند ولی نهایتا کس دیگه ای به جاشون بازی کرده واین تاثیری بر اصل موضوع در دید اجتماعی نداره چون عموما بیننده متوجه این مسئله نمیشه مثلا خانم لنا هدی بازیگر نقش سرسی در سریال بازی تاج وتخت در قسمتی برهنه در شهر گردانده میشه که نقش اونو در اون سکانس هنرپیشه بدل بازی کرد ولی همه فکر کردن کا خودش بوده واین به اعتقاد من اعتباری برای هنرپیشه ایجاد نمی کنه چون همه فکر میکنن این بدل خود اون بوده البته وصد البته سینمای ایران ورفتارهای هنرپیشه های خانم در این سینما نسبت به جنس مخالف انقدر تصنعی وغیر عادیه که اصلا مقیاس خوبی برای مقایسه نیست طرف شب تو رختخواب با روسری میخوابه نه به این شوری شور ونه به ان بی نمکی

      پاسخ ها

      • بی نام

        من دو سه تا بازگر زن میشناسم که هم فیلم سینمایی معمولی بازی میکنن هم پورن ولی الان حضور ذهن ندارم و اسمشون یادم نمیاد ولی هستند بازیگرایی که هر دو رو بازی میکنن.

    • ابرام

      جسیکا البا به وفور صحنه غیر اخلاقی داره...

    • بدون نام

      اشلی بنسون و کریستین بل دوتاشون صحنه داشتن تو فیلماشون

    • یلداY

      یه سوال ....من بازیگر مورد علاقم از وقتی یادم میاد کیانو ریوز بوده....تا حالا چندین فیلم ازش دیدم اما تو فیلم چیز بدی نداشته.....کیانو ریوز فیلم صحنه دار داشته آیا؟؟؟؟
      راک و وین دیزل چطور؟

      پاسخ ها

      • رویا ساز

        کیانو ریوز عالیه فک نمیکنم

      • بدون نام

        عزیز کیانو تو متریکس 2 بد حال نمیکنه ............

      • بدون نام

        فیلم knock knock و فیلم وکیل مدافع شیطان

      • بی نام

        کیانو ریوز در فیلم وکیل مدافع شیطان

    • د

      همیشه فکر میکنم بازیگرانی که فیلمهای غیر اخلاقی دارند، خجالت نمیکشند برادر یا پدرشان آن فیلمها را ببینند؟

      پاسخ ها

      • شیما

        اع منم همین حسو دارم

      • رویا ساز

        منم بهش فک کردم

      • بدون نام

        فقط راجع به بازیگرای زن این فکر رو میکنی؟!
        راجع به بازیگرای مرد فکر نکردی که خجالت بکشن پیش مادر و خواهر و دختر و خانوادشون؟!!!!!

      • بدون نام

        مردها که خجالت نباید بکشند همینه که در ایران اینقدر وقیح شدند!!

    • بدون نام

      چرا چاخان می کنید بابا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه درست مي گه! اينا از يه بدل استفاده مي كنن در فيلماي مستهجن

    • شیما

      نویسندع این متن نسخه ی +18 فیلمارو دیدع

    • بدون نام

      گلشیفته رو خوب اومدی خخخخ

    • موسوی

      جسکیا آلبا صحنه غیر احلاقی داره شک نکنید....

    • بدون نام

      اليزا دوشكو هم تا سال ٢٠٠٨ دختر خوبي بود ولي بعدش در يه فيلم نيمه برهنه ظاهر شد

    • بدون نام

      نویسنده محترم ماچ و بوسه رو گذشت کرده این دفعه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماچ و بوسه هیچ جای دنیا صحنه غیراخلاقی محسوب نمیشه. آدمهای سالم(از نظر روانی) این صحنه ها رو عادی و قشنگ میدونن.

        همونطور که دو تا دوست همدیگه رو تو خیابون میبوسن؛ یا فرزند و والدین ؛و این یه حرکت محبت آمیز و با عشق دونسته میشه؛ بوسیدن ۲تا عاشق هم همینطوره

      • بدون نام

        ماچ و بوسه حوصله سر بره .به نظرم عشق هم مثل وحشت نباید خیلی واضح نشون داده بشه! البته عشق در فیلمهای تازه هالیوود همون رابطه جنسیه!!

    • بدون نام

      والا جولیا رابرتز تو کل فیلم زن زیبا لخت بود این که کل فیلم یه بدل داشته جای ایشون لخت میشده با عقل جور در نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا چرا مسایل رو قاطی میکنید؟
        همین افرادی که اینجا اسمشون برده شده همشون به راحتی با بیکینی میرن دم ساحل و عکس میگیرن میذارن اینستا یا تو فیلما با بیکینی ظاهر میشن. چنین پوششی واسه اونا برهنگی محسوب نمیشه!




        منظورشون از برهنه نشدن اینه که قسمتهای زنانه بدنشون رو *کامل* برهنه نمیکنن ؛نه اینکه همیشه لباس پوشیده میپوشن! تو فیلم زن زیبا هم صحنه ای وجود نداره که بازیگرا کامل برهنه باشن

    • پرنده

      ولی کاش اصن برهنگی رو وارد سینما نمیکردن خیلی بهتر بود

    • جواد

      سانسا استارک گیم اف ترونز هم صحنه غیر اخلاقی نداشت ، تو هیچکدوم از فصلاش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون ۲-۳ ساله بازیگره و هنوز روش و منشش مشخص نیست و زوده برای قضاوت!در ضمن اینکه تو این سریال کارگردان و نویسنده نخواستن این نقش صحنه غیراخلاقی داشته باشه ربطی به بازیگر نداره بلکه انتخاب کارگردانه!




        برای چنین مطالبی از بازیگرایی که سالهاست یک روش رو در پیش گرفتن مطلب گذاشته میشه

    • مهدی عجم

      جسیکا آلبا همچین صحنه ای داشته..در فیلمkiller inside me

    • بدون نام

      خاک بر سرت با این طرز فکرت میگه به راهبه ها نگاه کن اونام حجاب دارن.راهبه ها شاید اندازه یه سرسوزن باشن تو کشوراشون.درکل اونجا اختیاری زور بالا سرشون نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید اشتباه بهتون منفی دادم.


        درست میگید ؛ راهبه ها یک هزارم جمعیت هم محسوب نمیشن و نمیشه اونها رو معیار قرار داد. مثل اینه که خارجیا بیان بگن مردای ایرانی عبا و عمامه میپوشن! در حالیکه فقط تعداد خیلی خیلی معدودی از مردای ایرانی(روحانیا) از این لباس استفاده میکنن و نمیتونه معیار پوشش تو جامعه ما باشه!

    • مهدی

      جسیکا البا تو فیلم مکانیک 2016 دیگه کاری نمونده که نکنه نمیدونم منظورش چی بوده دقیقا !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظور اینه که این افراد حاضر نیستن بصورت صد در صدی به صورت برهنه ظاهر شن؛ اون ۵درصد بدنشون رو همیشه میپوشونن تو فیلما.


        اگه دقت کرده باشید اکثر بازیگران زن فیلمهایی دارن که توش با بالاتنه کاملا برهنه ظاهر شدن؛یا از پشت سر کاملا برهنه بودن. این افراد گفتن حاضرن نیستن تو فیلما اینطوری ظاهر شن وگرنه مثلا مایو پوشیدن تو فرهنگ اونا یه کار عادیه و صحنه غیراخلاقی محسوب نمیشه

    • بدون نام

      یه جستجو ی بیشتری میکردین جسیکا آلبا کاملا یه فیلم کامل داره

    • ایمان

      بازیگری که هرکاری بهش بگن انجام نده دیگه بازیگر نیست
      هر حرفه ای یک چیزهایی داره که باید بهش عمل بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه نبايد مثل تو برده صفت و خودفروخته باشند

      • بی نام

        وقت کردین خودتون رو به یه دکتر اعصاب و روان نشون بدین تا
        بگه اونا بازیگر نیستن یا شما ادم مطلوب و درستی.

    • علوی

      اشلی بنسون کجای اشنایی با مادر بود؟!

    • ع.آ

      وقت کردید در مورد جسیکا آلبا فیلم مترجمشو نگا کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهي مثبت دادم! ممكنه از بدل استفاده جرده باشه

      • بی نام

        مجید دلبندم اون نیکل کیدمنه.

    • m o

      گلشیفته خودمون هم مثل اینا خیلی با عفته

    • مینا

      واقعا که متاسفم
      گلشیفته بهترین و شجاع ترینه یه اسطوره است

    • یلداY

      گل گدوت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون تازه بازیگر شده و اونقدری قدمت و اعتبار نداره که بخوان تو چنین مطالبی بهش اشاره کنن. اگه اینطور باشه صدها بازیگر وجود دارن که حدود ۴-۵ ساله بازیگرن و هنوز فیلمایی به تورشون نخورده که بخوان توش برهنه بازی کنن ؛بنابراین نمیشه روشون قضاوت کرد

    • امیر

      گلشیفه فراهانی!!!!!!!!!

    • امیر صلح جو

      همین محدود کردناس که نذاشته معروف شن.اخه من نمیدونم دنبال صحنه اید برید پورن ببینید دیگه سینما یه هنر خالصه که توص هر اتفاقی ممکنه بیفته که به بهتر کردن فیلم کمک میکنه الان اینا معروف ترن یا ناتالی پورتمن؟چقدر دیدا خرابه

      پاسخ ها

      • بی نام

        معروفیت از نظر شما چیه دقیقا؟این که مثل ناتالی پورتمن،آماندا سیفرید،جولین مور و امثال اینا تو فیلم لخت مادرزاد بشی؟اینا به نظرت معروفیته؟من فیلمایی دیدم که اصلا نیازی به این صحنه ها نداشت ،خیلی راحت میتونستن منظور یا اتفاقی رو که تو فیلم افتاده رو یه جور دیگه به مخاطب برسونن ولی اینکار رو نکردن.واقعا چرا؟

    • من از خونمون

      یلدا من خیلی از زرتشتیا خوشم میاد دوست دارم درموردشون بیشتر بدونم

      پاسخ ها

      • یلداY

        خب اگه سوالی دارین در خدمتم

    • محمد

      به نظر من که اکثر بازیگرها چه ایران چه خارج از ایران مشکل دارن اما همین بازیگرها اگه معتقدند نباید تو هالیوود بازی کنند چرا که اساس هالیوود منحرف کردن مردم دنیاست مگر چند فیلم که اونا هم هدف های خاصی دارند

    • محمد

      شما یلدا خانوم خیلی مودبی با اینکه درمورد زرتشت های هند توسط یکی از اعضا اون مطلب نوشته شد ولی ناراحت نشدی بعدشم اصلا هند کلا همه چیش عجیبه مثلا دیدم که حاجی های هندی موقع ورود به محله شون مردهاشون کاملا برهنه بودن مرسی

    • جلال

      به طور کلی زنان در سینمای جهان نقش اصلیشون اینه که موجب تحریک جنسی بشن و علت استفاده از زنان در سینما جذابیت ظاهری و جنسی است و لاغیر

    • بی نام

      جسکا آلبا؟حتما شوخیتون گرفته.دم اونایی که این کار رو نکردن گرم.وای اونایی که بدل کارشون رو انجام داده،فدقی نمیکنه.چون اولا بیننده از کجا میخواد بدونه بدله دوما گناهش به گردن اونا هم هست زیرا به اسم خودشون تموم میشه.و اینکه من از اِما واتسون هم فیلم غیر اخلاقی ندیدم شایدم بوده ولی من ندیدم.

    • دریا

      چرا در مورد بازیگرای ایرانی نوشته نشده؟
      درسته الان شرایطش رو ندارن اما خانم اذر شیوا بازیگر قدیمی هستن که حتی برای بازی نکردن در این چنین فیلم ها اقدام به فروش ادامس کرد...
      اندکی تفکر...

    • محسن

      حالم از هالیوود بهم میخوره. از تهیه کننده های بی ناموسش. از زن ها و مردهای بازیگر بی غیرتش. امثال آنجلینا جولی که تو فیلم گناه اصلی عملا با آنتونیو باندراس سکس میکنه. اون وقت این برد پیت بی ناموس چطوری اینو می پذیره. چطور خودکشی نمیکنه. باید بره بمیره این نامرد بی غیرت. جسیکا آلبا هم بازی کرده. اشتباه نوشتی. آدمای بی شرافت پست تر از حیوان حاضرن به خاطر چند دلار تن فروشی کنن. خاک بر سر اون بی شعورهایی که معتقد به آزادی بی چون و چرا هستن.

    • علی

      اسکارلت جوهانسونم نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج