جاباما
۷۵۶۲۵۷
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

بازداشت مدیران سه موسسه مالی و اعتباری

روزنامه جوان به نقل ازحسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نوشت: مدیران موسسه والعصر، آرمان و کاسپین بازداشت شدند و به زودی مراحل برگزاری دادگاه آن‌ها انجام خواهد شد.

روزنامه جوان به نقل ازحسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نوشت: مدیران موسسه والعصر، آرمان و کاسپین بازداشت شدند و به زودی مراحل برگزاری دادگاه آن‌ها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر پرونده موسسه ثامن‎الحجج در دادگاه در حال بررسی است قطعا بعد از اتمام این پرونده دستگاه قضایی برای بررسی سایر پرونده‎ها وارد عمل خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: اخیرا طبق اطلاعات بنده مدیر موسسه والعصر نیز بازداشت شده است و پرونده وی در دستگاه قضایی در حال بررسی است.

نوروزی تاکید کرد: تحقیقات بازپرس از این مدیران آغاز شده است و بعد از صدور قرار مجرمیت از سوی دادستان روند محاکمه متهمان شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: بدون شک باتوجه به مطالبات مردم از این موسسات مالی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان در جهت تحقق خواسته‎های آن‌ها اقدامات لازم را انجام خواهند داد و در این راستا نسبت به عملکرد دستگاه قضایی نظارت لازم را انجام خواهند دارد تا خدایی نکرده حقی از مردم پایمال نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نترسین ازاد میشن

    • بدون نام

      خوب از ایشان بپرسید ..با سرمایهای مردم چه کرده .الان کو پول مردم ..چرا پس نمی دهند .... 380 میلیونی من که حاصل فروش خانه ام بوده الان مستجر شدم کو .. میگویند بیا 160 میلیون بگیر برو دهنت را ببند .سه سال از سود 380 میلیون استفاده کردن الان اصل این پول که 380 میلیون است نمی خواهند پس بدهند .میگویند مردم مراجعه نمی کنند برای گرفتن پولشان ..یارب عجب بروند یک چهارم پولشان را بگیرند بعد از سه سال بدون سود و دیر کرد ..............

    • بدون نام

      موسسه افضل توس چي ؟!

    • بدون نام

      به منظور جلوگیری از تضییع حقوق نظام و مردم و بر اساس اقدام نمایندگان محترم مجلس که در چارچوب اعمال ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس، اهمال و تخلف بانک مرکزی را که منجر به وارد آمدن خسارت به سپرده گذاران شده بود محرز دانستند و با رای قاطع ، پرونده موسسه کاسپین را به قوه قضاییه ارجاع نمودند. می بایستی سیف تا مشخص شدن وضعیت رانت استفاده شده در موسسات مالی غیر مجاز متخلف ،تخصیص ارز ، سکه و برگزاری دادگاه متهمین موسسه مالی فرشتگان ، کاسپین ،ارز ، سکه و تعیین تکلیف دادگاه موسسه ثامن الحجج توسط قوه محترم قضاییه ممنوع الخروج گردد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج