۷۵۶۳۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهدوی: نمی‌خواستیم خداداد را خراب کنیم

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: ما نمی‌خواستیم خداداد را برابر هواداران خراب کنیم بلکه برای معذرت خواهی به سمت تماشاگران رفتیم.

خبرگزاری میزان: پس از اخراج حسین کعبی از تیم سپیدرود نام محمدرضا مهدوی و میثم تهی‌دست هم به عنوان اخراجی‌های بعدی به گوش رسید. به همین دلیل با محمدرضا مهدوی گفت‌وگویی در این خصوص انجام دادیم که این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید.

*شنیدیم شما و میثم تهی‌دست هم در لیست اخراج سپیدرود قرار دارید؟

من با خداد عزیزی صحبت کردم و به او گفتم اگر به درد شما نمی‌خورم همین حالا به من بگوید. اگر امروز بگویید خیلی بهتر از آن است که هفته بعد به من بگویید برو.

به این شکل هم شما سریعتر به جای من بازیکن می‌گیرید و هم من فکری به حال خودم می‌کنم. ولی خداداد گفت اصلا چنین چیزی نیست و اگر بود بدون تعارف به تو می‌گفتم. خداداد اگر با کسی تعارف داشت به این راحتی کعبی را با آن همه بازی ملی کنار نمی‌گذاشت.

*پس چرا خداداد عزیزی در برنامه ۹۰ گفت باید ابرهیمی و مهدوی را هم اخراج می‌کرد؟

منظور خداداد این بود که اگر می‌خواست به خاطر تشویق هواداران و این که بازیکنان به سمت هواداران رفتند بازیکنی را اخراج کند، باید من و حسین ابراهیمی را هم اخراج می‌کرد. منظورش این بود از این بابت ناراحت نیست.

*یعنی ناراحت نبود؟ چون در رختکن هم از شما چند نفر گله کرده بود.

ناراحت که بود، ولی این موضوع دیگر برایش حل شده است. من با او صحبت کردم و گفت که از دست من و چند نفر دیگر هم ناراحت بوده است، ولی دیگر این موضوع را فراموش کرده است. من به او گفتم ما به سمت تماشاگران رفتیم که آنها را آرام کنیم. اگر به سمت آنها نمی‌رفتیم جو خراب‌تر می‌شد.

حتی با خودمان گفتیم به قیمت ناسزا شنیدن هم به سمت هواداران می‌رویم و به خاطر نتیجه بدی که گرفتیم از آنها عذر خواهی می‌کنیم. ولی برعکس شد و آنها ما را تشویق کردند. بد بازی کرده بودیم و باید معذرت خواهی می‌کردیم.

*شاید خداداد فکر کرده خواستید او را خراب کرده و خودتان را برای هواداران شیرین کنید؟

خدا می‌داند که چنین قصدی نداشتیم. من فکر می‌کنم این موضوع دیگر تمام شده است و ما از این به بعد بتوانیم نتیجه بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

واقعیت این است که ما در این چند سال اخیر آنقدر مشکل داشتیم که حالا همه فکر می‌کردند مشکلی وجود ندارد و مسابقات را خوب شروع می‌کنیم. چون انتظارات بر آورده نشد در روحیه تیم و هواداران تاثیر منفی گذاشت. من از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

*با این وضع فکر می‌کنی بتوانید؟

ما اگر از تبریز نتیجه بگیریم شرایط خوب می‌شود. از طرفی در بازی با پدیده میزبان هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم نتیجه بگیریم. هیچ تیمی به اندازه ما دیر شروع نکرده است. از این رو فصل بدنسازی را از دست دادیم و این در بازی‌های لیگ تاثیر داشت.

سپاهان از نظر بدنی خیلی از ما بهتر بود با این حال ما انگیزه کسب پیروزی برابر آنها را داشتیم. اما داور هم بد سوت زد و در دو صحنه بد قضاوت کرد و در همان دو صحنه توب تبدیل به گل شد و شیرازه تیم ما بهم ریخت، داور خیلی در جریان بازی تاثیر داشت. داور هم باعث شد تماشاگران ما از کوره در بروند و هم خودمان از نظر روحی بهم ریختیم و بازی را از دست دادیم.

*در غیاب کعبی شما کاپیتان تیم هستید؟

اصلا برای من کاپیتانی مهم نیست. به نظر من اگر حسین نباشد هر بازیکنی می‌خواهد کاپیتان باشد. شاید، چون سابقه بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان دارم بازوبند را به من بدهند، ولی خودم زیاد در قید و بند این چیز‌ها نیستم.

*کعبی از نظر فنی اینقدر ضعیف بود که اخراج شود؟

من نمی‌توان از نظر فنی چیزی بگویم. چون هر چه بگویم سوءتفاهم می‌شود. ولی فکر می‌کنم، حسین در آن بازی خیلی خسته بود. من اعتقاد ندارم که از نظر فنی به حدی ضعیف باشد که به درد ما نخورد. پس نمی‌توان در این مورد چیزی بگویم جز این که دوست داشتم کنار ما باقی می‌ماند.

عزیزی و کعبی با هم خیلی خوب بودند، ولی نمی‌دانم چه شد که این تصمیم را گرفتند. شاید بهترین فردی که می‌تواند در این مورد صحبت کند، خداداد باشد.‌ ای کاش کعبی کنار ما باقی می‌ماند، چون مردم رشت دوستش دارند. هم بچه خوبی است و هم بازی‌های خوبی برای سپیدرود انجام داده است.‌ ای کاش تا پایان فصل می‌ماند و در پایان با هم از فوتبال خداحافظی می‌کردیم.

*به فکر خداحافظی هستی؟

به این فکر نکردم. شاید این کار را بکنم. متاسفانه در فوتبال هر اتفاقی می‌افتد. امیدوارم نتیجه بگیریم، چون جو رشت واقعا خراب است و اگر نتیجه نگیریم برای ما خیلی بد می‌شود.

*وضعیت سپیدرود بعد از این همه حاشیه چطور است؟

تمرینات را دنبال می‌کنیم. آن باخت سنگین و حواشی بازی با سپاهان در روحیه بچه‌ها تاثیر گذاشته است، ولی اول فصل است و انگیزه‌های زیادی برای نتیجه گرفتن داریم. اگر از همین ابتدا بخواهیم روحیه را از دست داده و بی انگیزه باشیم که به وسط فصل هم نمی‌رسیم. از این رو انگیزه کافی برای کسب پیروزی در تبریز برابر گسترش فولاد داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج