۷۵۶۳۲۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

موافق استیضاح: آقای ربیعی! لابی‌گری کردید

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ربیعی! آیا لازم نبود به جای لابی‌گری و امورات غیر حرفه‌ای وظایف وزارتخانه‌ای خود را انجام می‌دادید؟

خبرگزای فارس: محمود نگهبان سلامی در جلسه علنی امروز مجلس در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: امروز در اذهان عمومی این سوال مطرح است که آیا مجلس در سه استیضاح قبلی به رسالت خود عمل کرده است یا خیر؟

وی اضافه کرد: در ارتباط با حوزه اشتغال باید بگویم که آقای ربیعی به جای ایجاد اشتغال و فراهم سازی زمینه کار برای جوانان و پرداخت مطالبات کارگران از آنها به عنوان ابزاری برای ابقای خود استفاده کرده‌اید.

« امروز فساد در زیرمجموعه اقتصادی وزارت‌خانه‌ی شما بیداد می‌کند. عده‌ای افراد بازنشسته و فرصت طلب اطراف شما را گرفته‌اند و این مجموعه زمینه‌ای را برای ثروت اندونزی فراهم کرده است.»

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس با اشاره به تبدیل بنگاه‌های تامین اجتماعی به بخش خصوصی گفت: خصوصی سازی باید به معنای واقعی عملیاتی شود نمایندگان مجلس حق دارند به پول کارگرانی که در اختیار شما است حساس باشند.

توسعه بنگاه‌های اقتصادی باید همراه با سرازیر شدن سودهای کلان به دهک‌های پایین جامعه باشد. آقای ربیعی! امروز با عملکرد نادرست جنابعالی آسیب‌های اجتماعی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم پیدا کرده است؛ ضمن اینکه آمار طلاق و بزهکاری نیز گویای این واقعیت است.

«در مورد تعاونی‌ها هم متاسفانه مدیریت شما باعث شده سقف تعاونی‌ها در اقتصاد کاهش یابد و در دوره‌ی وزارت جنابعالی ۳۰ درصد تعاونی‌ها تعطیل شود. در واقع استمرار وزارت شما باعث شده تا تعاونی‌ها حذف شوند و امروز در چنین وضعی قرار گیریم.»

این نماینده مجلس همچنین گفت:‌ وزیری که نتواند آسیب‌های اجتماعی را مدیریت کند چگونه به لحاظ اجتماعی جامعه را توانا خواهد کرد؟ در حالی که شما کشور را از لحاظ نرخ بیکاری به یکی از بیکارترین‌ها تبدیل کرده‌اید. آیا فکر کرده‌اید که به جای استیضاح خود کناره گیری کنید و جوانان جای شما را بگیرند؟

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس با بیان اینکه وظیفه مجلس قانونگذاری و نظارت است گفت: دو دوره در مجلس حضور دارم اما هیچ گاه ندیدم که شرایط به این حد دچار عدم قطعیت شده باشد. عملکرد ضعیف امثال شما باعث شده که هر روز شاهد اعتراض جامعه هدف این وزارت‌خانه در مجلس باشیم.

وی در پایان گفت:‌ آیا لازم نبود به جای لابی‌گری و امورات غیرحرفه‌ای وظایف وزارت خانه خود را انجام می‌دادید، آبرو خریدن با شنیدن صدای من و ما نیست. ما اگر نقدی نداشتیم هرگز استیضاح نمی‌کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      پول کارگران دست پیمانکاران است
      پیمانکار هم توسط شهردار.
      پس نماینده محترم ازپیمانکاران شهرتون سوال کنید پول کار گران کجاست

    • بدون نام

      خاک بر سر نماینده هایی که با لابی گری چشم روی بی لیاقتی میبندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و نماینده هایی که با حق و حساب نمیکنن تحقیق و تفحص از شهرداری قالیباف اجرا شود

    • بی نام

      مگه اینکه خودشون جرئت کنن پاچه همدیگه رو بگیرن. ما که میگیم بده می شیم

    • نیما

      نماینده محترم تو اگر بفکر کار جوانان هستی به ریس اتحادیه ومراجع ذیربط شهرتون بفرمایید موانع موجود برای گرفتن جواز کسب رارفع نمایند که کارآفرین با این همه مشکل روبرو نشه

    • بدون نام

      بله متاسفانه درزیرمجموعه های ایشان مثل سازمان تامین اجتماعی برای روسای شعب مثل شعبه عسلویه دارن ماشین سانتافه بااجاره ماهیانه ۹ملیون ازپول حق بیمه کارگران بیچاره اجاره میکنن برای سفرهای تفریحی مدیران استان بوشهر دارن فقط ۶۰ میلیون پول بلیط هواپیما میدن بجز خرج هتل وخرج ولگردی وخوشگذارنی هاشون که هزینه اش بالغ بر ۸۰ تا۹۰ میلیون میشه ازمحل جیب کارگران تبلیغات برای مدیراستان میشه وهزارالاف اولف دیگه ازجیب کارگران بیچاره بعدش برای پرداخت حقوق بازنشستگان واضافه اهای حقوق کارمندان پول ندارن بهتر که وزیری که اینطور داره عمل میکنه بره

    • زهرا

      از ماست که بر ماست
      اینها را خودمان انتخاب کردیم باید این مجلس منحل شود خیلی بی خاصیتند
      این استیضاح یک نمایش قدرت بود و انحراف افکار عمومی از بی خاصیتی و فساد مجلسیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج