۷۵۶۳۲۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پیوس: نعمتی بازیکنی شش دانگ است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: نعمتی سطح تکنیکی بالایی دارد و بازیکنی شش‌دانگ است.

خبرگزاری میزان: فرشاد پیوس در خصوص بازی پیش‌روی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال اظهارداشت: بازی بسیار سختی خواهد بود چون دمای هوا در اهواز بالاست و در عملکرد بازیکنان بسیار تاثیرگزار خواهد بود.

شاگردان برانکو باید یک بازی منطقی و رو به جلو را ارائه داده، پاس‌های نزدیک به هم دهند و توپ را در اختیار خود داشته باشند تا تیم خوزستانی نتواند برنامه‌های خود را در زمین بازی پیاده کند.

وی افزود: با توجه به بازی در زمین استقلال‌خوزستان، شرایط آب و هوایی به نفع این تیم و به ضرر پرسپولیس خواهد بود. گرفتن یک امتیاز در این شرایط آب و هوایی برای شاگردان برانکو بسیار ارزشمند است.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی‌های خوب سیامک نعمتی هم گفت: نعمتی سطح تکنیکی بالایی دارد و اگر رو به جلو حرکت کند می‌تواند همیشه مثمرثمر باشد.

این بازیکن در بازی هفته گذشته هم گل‌های زیبایی به ثمر رساند و پاس گل هم داد و توانایی‌های خود را به درستی در زمین بازی به نمایش گذاشت. این بازیکن بسیار دوندگی بالایی دارد و بازیکنی شش‌دانگ است.

پیوس در خصوص شرایط بیرانوند در پرسپولیس و احتمال جدایی‌اش از این تیم خاطرنشان کرد: برانکو باید اجازه دهد تا این دروازه‌بان برای تیم بازی کند. پرسپولیس در آینده نزدیک لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد و باید بیرانوند را برای این رویداد آماده کند.

پرسپولیس به جزء این دروازه‌بان فرد مطمئن دیگه‌ای در درون دروازه ندارد و با نبود او تیم ضرر خواهد کرد. اگر واقعا بیرانوند قصد ترک ایران و رفتن به ترکیه را دارد بهتر است باشگاه با او گفت‌وگو کند و اجازه ندهد تا او حداقل تا نیم فصل از تیم جدا شود. هر طور شده باید بیراوند را در تیم نگه داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا پیوس
      تو خسته نمیشی ایقد حرف میزنی؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • جهانگیر

        آقا یا خانم بی نام، مطمئنا جنابعالی متولد دهه ی هفتاد به بعدی که در باره ی ایشون اینجوری صحبت میکنی....
        اون زمانی که نه فضای مجازی بود ونه فوتبال های داخلی رو از تلوزیون و حتی رادیو هم پخش نمی شد برای فهمیدن نتیجه می رفتیم میدون های اصلی و از اتوبوسها و مینی بوسها که از استادیوم میومدن نتیجه رو می فهمیدیم و همیشه می گفتیم چند تاش رو فرشاد زده.
        این رو بدون که صاحب اصلی پرسپولیس بعد از هوادارا دهداری و کلانی و پروین و....... بعد از اونها همین نسل پیوس و غیره هستند که پرسپولیس رو ساختن و حالا دولت مفت و مجانی صاحبش شده.

    • بدون نام

      ببند دهنتو پیوس

    • بدون نام

      پیوس همونه که مثل پشمک حاج عبالله میمونه؟؟؟
      چقد حرفای یامفت میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج