۷۵۶۴۱۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نظر سخنگوی ناجا درباره طرح «حیات شبانه تهران»

سخنگوی نیروی انتظامی درباره طرح "حیات شبانه" پایتخت، اعلام کرد که پلیس از هرطرح مفید و مورد وفاق نهادهای حاکمیتی برای ارتقا نشاط اجتماعی استقبال می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی نیروی انتظامی درباره طرح "حیات شبانه" پایتخت، اعلام کرد که پلیس از هرطرح مفید و مورد وفاق نهادهای حاکمیتی برای ارتقا نشاط اجتماعی استقبال می‌کند.

سردار احمد نوریان با بیان اینکه، نیروی انتظامی از هر گونه طرح ارتقاء نشاط و شادابی جامعه در راستای زیست مومنانه مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی، استقبال می‌کند، گفت: هر گونه طرح فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، عمرانی و ... بویژه در کلانشهرها و پایتخت نیاز به بررسی و کارشناسی از ابعاد مختلف دارد.

و علی القاعده نباید سازمان‌ها بصورت جزیره‌ای و بخشی برای شهر و ساکنان آن و دیگر سازمان‌ها و نهادها تصمیم گیری کنند، بلکه به معنای واقعی برای اجرا یا عدم اجرای یک طرح لازم است از مشارکت و همفکری مردم و نخبگان همچنین نظر کارشناسی دستگاه‌ها و مجموعه‌های مرتبط بهره گیرند.

به گفته سخنگوی ناجا در موضوع حیات شبانه، تا کنون صرفا کلیاتی از سوی بعضی از افراد و مجموعه‌های تابعه مدیریت شهری در سطح رسانه‌ها مطرح شده است که نمی‌توان بدون بررسی و اطلاع از جزئیات اجرایی، درباره آن اظهار نظر کرد.

نوریان اضافه‌کرد: به نظر می‌رسد با تشکیل کارگروه مشترک اجرایی و نخبگانی از زوایای مختلف بویژه بخش‌های معطوف به ماموریت‌های انتظامی اعم از جنبه‌های ترافیکی،‌خدماتی، امنیت عمومی و غیره طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نسبت به تصمیم گیری در مورد آن اقدام لازم صورت گیرد.

سخنگوی نیروی انتظامی در خاتمه گفت: در مجموع با تجربه‌ای که وجود دارد پلیس اجرای غیرمسئولانه طرح‌های کارشناسی نشده را قبول ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناظر

      اولش گفتید حیات به شرط فرهنگ ایرانی و رعایت اخرش گفتید طرحی قبول ندارید بجز طرح خود پلیس!؟ مغازها را باز بگذارید تا شهر های بزرگ روشن و شب مانند شهر ارواح نباشد! همین تعطیلی باعث هجوم الاف و بیکاران به یک مرکز و یا محل خاصی تبدیل میشود که کاسبان سود خوبی میبرند!!!! همین جگرگی های سیار اکثرا مشروب شب میفروشند ولی دور از چشم پلیس ! انتظار ندارید که گشت با لباس فرم بره داخل بساطشون پیدا کنه؟؟؟ اونم عرق سگی یا دست ساز که اسید و الکل صنعتی میزنند تنگش ولی دوراز بساط میذارن و تیم تحقیق میخواد!جوانها همه در دارالمومنین شب سپری نمیکنند واز طرفی نمیشه گفت شب تردد نکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج