جاباما
۷۵۶۴۴۱
۵۲۳۵
۵۲۳۵
پ

جابجایی آیکن دایرکت و پروفایل در اینستاگرام

جابجایی آیکن دایرکت و پروفایل در اینستاگرام در حال تست است. این شبکه اجتماعی پیش از اعمال نهایی تغییرات ابتدا به تست آنها می‌پردازد.

وبسایت تکراتو: اینستاگرام سعی دارد تا بعضی قابلیت‌های جدید را به این شبکه اضافه کند. اما پیش از اضافه کردن ابتدا به آزمایش آنها می‌پردازد. اینستاگرام سعی دارد به طور آزمایشی، به جابجایی آیکن دایرکت و پروفایل بپردازد.

جابجایی آیکن دایرکت و پروفایل در شبکه اینستاگرام

اینستاگرام قصد دارد آیکن دایرکت را از گوشه بالا و سمت راست به گوشه پایین و راست منتقل کند و جایش را با دکمه پروفایل عوض کند. علت این امر این است که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام پیش از آنکه به پروفایل خود سر بزنند، در پیام‌های دایرکت به گفتگو می‌پردازند.

به گفته اینستاگرام انتقال دکمه دایرکت به پایین صفحه می‌تواند دسترسی به این قسمت را برای این دسته از کاربران آسان‌تر کند. البته عادت کردن به این تغییر زمان‌بر است و کاربران ممکن است بارها دکمه‌های اشتباهی را انتخاب کنند.

جابجایی آیکن دایرکت و پروفایل در اینستاگرام

تغییر دیگری که در صفحه اصلی دایرکت مشاهده می‌شود، وجود یک آیکن دسترسی به دوربین بزرگ در انتهای صفحه است که البته ممکن است کاربرد زیادی نداشته باشد.

اینستاگرام تصمیم به تغییر این آیکن هم دارد؛ آنها قرار است آیکن را با یک نوار ناوبری معمولی جایگزین کنند تا از این بخش صفحه استفاده بهتری شده باشد. تغییر در بخش نظرات ایسنتاگرام مربوط به هر پست هم در دستور کار قرار دارد.

قرار است زیر هر پست هم تایملاین و در بخش نظرات، نواری ظاهر شود که بتوان با استفاده از آن ایموجی‌هایی دلخواه را انتخاب کرد. این ایموجی‌ها بسته به استفاده‌ تغییر می‌کنند.

قابلیت‌ها و تغییرات اعلام شده فعلا در مرحله آزمایش قرار دارند و مشخص نیست که کی می‌توان از آنها استفاده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج