۷۵۶۵۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سفر مکرون به سرزمین‌های اشغالی لغو شد

امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه پس از برنامه ریزی برای سفر به سرزمین های اشغالی طی ماههای گذشته و سپس به تعویق انداختن آن تا ماه نوامبر، سفر خود را لغو کرد.

ایرنا نوشت: امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه پس از برنامه ریزی برای سفر به سرزمین های اشغالی طی ماههای گذشته و سپس به تعویق انداختن آن تا ماه نوامبر، سفر خود را لغو کرد.

نسخه انگلیسی تارنمای روزنامه یدیعوت آحارونوت با انتشار این خبر افزود: پاریس دلیلی برای لغو این سفر ارائه نکرده، اما به نظر می رسد این موضوع مربوط به بحران سیاسی پیش روی مکرون در فرانسه پس از درگیری محافظ وی با معترضان است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، مکرون سال گذشته اعلام کرد در بهار سال ۲۰۱۸ به منظور ارائه برنامه جدیدی برای مذاکرات فلسطین- اسرائیل به سرزمین های اشغالی سفر خواهد کرد. این سفر به ماه نوامبر موکول شد و اکنون نیز به صورت کامل لغو شده است.

ماه گذشته ویدئویی منتشر شد که مقام امنیتی ارشد «امانوئل مکرون» را در حال ضرب و شتم یک معترض ضد دولتی نشان می داد. این فیلم «آلکساندر بِنال» محافظ مکرون را در حال کتک زدن یکی از معترضان حاضر در تظاهرات روز کارگر نمایش می دهد. یک روز پس از بازداشت بنال کاخ الیزه با صدور بیانیه ای وی را از کاخ الیزه اخراج کرد.

افشای خشونت دستیار ارشد رئیس جمهوری فرانسه در تظاهرات روز اول ماه مه، به گرفتاری بزرگی برای دولت و شخص رئیس جمهوری تبدیل شده و انتقاد احزاب مختلف فرانسه به انتشار ویدئوی جنجالی را افزایش داده است.

یدیعوت آحارونوت ادامه داد: لغو سفر مکرون درست پس از لغو سفر ادوارد فیلیپه نخست وزیر فرانسه به اسرائیل به علت مشکلات در سیاست داخلی اتفاق افتاده است.

این روزنامه نوشت: اما برخی مقامات اسرائیلی معتقد هستند دلیل دیگری وجود داشته و مدعی شدند که تظاهرات مرگبار در نوار غزه موجب نیامدن رئیس جمهوری فرانسه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج