جاباما
۷۵۶۵۵۲
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

سامان قدوس به اوئسکا اسپانیا پیوست

ستاره ایرانی باشگاه اوسترسوند سرانجام به لالیگا کوچ کرد تا بازی در یکی از معتبرترین رقابت های اروپا را تجربه کند.

ورزش سه: سامان قدوس کاپیتان ایرانی اوسترسوند و بهترین ستاره ماه گذشته لیگ سوئد در میان تمام گمانه زنی هایی که پیرامون حضورش در تیم های فرانسوی و انگلیسی به گوش می رسید در انتقالی غیرمنتظره و جذاب راهی یکی از معتبرترین لیگ های اروپا شد تا از این پس شاهد هنرنمایی او در لالیگا باشیم.

دانیل کیندبرگ در صحبت هایی که پیرامون دریافت پیشنهادی وسوسه کننده از باشگاهی اسپانیایی برای خرید ستاره ایرانی داشت صبح امروزدر گفتگو با رسانه های سوئد از جمله fotbollskanalen مدعی شد مذاکرات با باشگاه اوئسکا اسپانیا برای واگذاری سامان جدی تر از همیشه پیگیری می شود و هیچ بعید نیست ظرف چند ساعت آینده توافقات نهایی به دست آید. بعد از این صحبت ها دقایقی قبل باشگاه اسپانیایی از امضای قراردادی سه ساله با سامان خبر داد تا قدوس سومین ایرانی لالیگا لقب بگیرد.

اوئسکا که برای اولین بار صعود به لالیگا را تجربه کرد نه تنها خواسته مالی اوسترسوند برای پرداخت ۵۰ میلیون کرونی را برآورده کرد تا به هر شکل ممکن از بهترین مهاجم فوتبال سوئد و آقای گل حال حاضر این رقابت ها برای تقویت خط حمله اش بهره ببرد از همین رو قدوس دقایقی قبل در نشستی با مدیرنقل و انتقالات باشگاه اسپانیایی قرارداد خود را امضا کند.

سامان قدوس به اوئسکا اسپانیا پیوست

باشگاه اوئسکا که در این فصل صعود به لالیگا را تجربه کرد در حال حاضر هدایتش بر عهده یک چهره نام آشنای آرژانتینی به نام لئو فرانکو قرار دارد، دروازه بان سابق باشگاه های آتلتیکو مادرید و ساراگوسا همین طور تیم ملی آرژانتین که در اولین تجربه مربیگری خود موفق شد دست به کار بزرگی بزند و این تیم را به لالیگا برساند.

در فهرست بازیکنان حال حاضر این باشگاه نفرات خارجی کم دیده نمی شود تا جایی که در بین مهاجمان دو مهاجم ایتالیایی و هندوراسی در کنار دو اسپانیایی دیده می شود که لئو فرانکو برای تقویت این خط به خرید سامان قدوس ستاره ایرانی از اوسترسوند پرداخت تا در کنار ساموئل لونگو که به صورت قرضی از اینتر در این تابستان راهی اوئسکا شده خط آتش ویرانگری بسازد.

اوئسکا شهری در ایالت آراگون در شمال اسپانیا محسوب می شود که حضور این تیم در لالیگا بعد از موفقیت های فصل گذشته در دسته دوم اسپانیا باعث شد تا تمامی نگاه های به این شهر و تیم محبوب شهر معطوف شود.

سامان قدوس که فصل پیش بعد از ابراز تمایل سلتاویگو برای خرید او فرصت حضور در لالیگا را از دست داد حالا دوباره می تواند خود برای چالشی بزرگ و هیجان انگیز در این رقابت های معتبر آماده کند چون کوچ به اوئسکا می تواند زمینه برای درخشش بیشتر ستاره 24 ساله ایرانی را فراهم کند به خصوص در تیمی کوچک اما امیدوار مثل اوئسکا که موفقیت در آن می تواند پلی برای رسیدن به تیم های بزرگ تر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قرار بره سیتی!!!

    • بدون نام

      از سیتی رسید ب اینجا

    • بدون نام

      به امید درخشش ت

    • سزار

      این تیمارو فقط ایرانیا میتونن پیدا کنن خخخخخخخ
      چی شد پس قرار بود بره منچستر سیتی خخخخخخخخخ واقعا مسخرست

    • یوناس حقی

      امیدوارم قرارداد امضا بشه ، شاید شما دست از سر مخاطب بردارید !!!
      روزی چند خبر کار میکنید در مورد سامان !!!!

    • 13 bedar 58

      ایشالا موفق باشه و پرچم ایران رو بالا ببره

    • بدون نام

      حلالت باشه حقت بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج