جاباما
۷۵۶۶۷۹
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

اعترافات ۲ تروریست در کردستان و خوزستان

متهمان حادثه تروریستی کردستان و خوزستان که اقدامات تروریستی آنها از سوی سربازان گمنان امام زمان (عج) خنثی شد از اهداف و نوع عملیات خود گفتند.

خبرگزاری فارس: وزارت اطلاعات دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک‌های تجزیه‌طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

یکی از متهمان بازداشت‌شده در کردستان طی اعترافاتی اظهار داشت: به ما گفتند که می‌خواهیم به ایران تیم بفرستیم و تو هم یکی از افرادی هستی که باید در این عملیات شرکت کنی.

وی افزود: ما را به اردوگاه بردند و کاک‌سید گفت شما به آنجا می‌روید و هر چیزی که دنبال شما آمد چه ماشین سپاه، نیروی انتظامی و یا آگاهی را مورد هدف قرار می‌دهید.

این متهم تصریح کرد: ما را به وسیله کولبران از مرز رد کردند و ما به سقز آمدیم و تصمیم گرفتیم در سقز عملیات کنیم و به آگاهی نارنجک زدیم و هنگام فرار به سمت میدان دستگیر شدیم.

یکی دیگر از متهمان بازداشت‌شده در خوزستان نیز اظهار داشت: ۴ سال در پیشمرگه بودم تا اینکه هفته پیش مأموریتی برای من انتخاب کردند.

وی افزود: با مهمات جنگی داخل شدیم و شب دوم مقر آگاهی را مورد هدف قرار داده و عملیات را آنجا صورت دادیم و با نارنجک و اسلحه به آنها شلیک کردیم و پس از اتمام عملیات از سوی مأموران دستگیر شدیم.

فیلم این اعترافات را در ادامه بی بینید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
اعترافات ۲ تروریست در کردستان و خوزستان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسد

      احسنت بر اطلاعات

    • بدون نام

      مرزهامون به این کشکیه که با مهمات وارد ایران شده؟؟؟

    • بدون نام

      مقصردولت ملت بیکاروفقیرخاین کرده وطرف به خاطرخودش وخانوادش مجبوربه خیانت قتل هم وطنان میش وحالابرین بودجه ومنابع کشوروشغلهاذودراختیارحدود۱۷ملیون افغانی کنیدبااین بیکاری وفقرنجومی بی ابی خشکسالی وکم بودجگی نتیجش این واینهادرسال بالای۳۰۰ملیون تومان ضررمیزنن فقط ازلحاظ شغلی واین جبران ناپذیرگزاف ودرروزبالای۱(میلیاردلیتراب مصرف میکنن ونشست زمین دارکل ایران ومیگیره وقتی ۱وعدغذا۲۰۰۰هزارلیترمصرفش میش تاازابتداتاچلوکباب بش ضربدرحدود۱۶ملیون افغانی کنیدببنیدچه اب هنگفتی ازایران خرجشون میش

    • اشرفی مهابادی

      اول خسته نباشید میگم بعد دو سوال از متهم اول اگر ممکنه بپرسید توسط کولبر یعنی چه؟ با پوشش کولبر وارد شدند؟ یا قاچاقچیان ادم؟ سوال دوم: سلاح درخاک ایران و کردستان تحویل گرفتند یا با سلاح وارد شدند؟ میدونم نیروها هم دلسوز و همگام با مردم هستند ولی کولبران هم انسانهای کارگر و عمدتا کنترل شده وبومی هستند ..؛ از عید به اینطرف فشار زیادی دولت بخاطر بی کفایتی وبدست گرفتن بازار گرانی فشار زیادی بر کولبران که واسطه وحمل کننده لوازم بهداشتی و ....هست وارد شد . اگر ممکنه پوشش کولبر را انتخاب کنید در این خبر ممنون.

    • بدون نام

      اخرش انقد حرص افغانی ها رو میخوری که یه دختر افغان نصیبت میشه

    • علی

      این حجم از تروریست پروری بعضی از هموطنان واقعا جای تاسف داره!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج